Hvordan tæller man kyllingevinger?


netrender
 Share

Recommended Posts

Jeg sidder her og nyder min aftensmad bestående af Hot Wings (yummy)... men hvordan i alverden tæller man kalorierne? posen siger godt nok.. 500g = .. yadda yadda, men er det hele pakken? skal jeg veje de ben og rester der bliver når jeg er færdig med at tygge kødet af dem?

På forhånd tak, og undskyld hvis spørgsmålet er selvsigende og/eller besvaret tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Jamen da jeg postede oprindeligt var jeg allerede igang med indtagelsen, så en før-vejning var ikke mulig. Og jeg glemte at veje dem jeg spiste separat for de andre, så nu er det hele ødelagt :tongue:

Men ok, skråt op.. ens diæt skal have lidt varians, så jeg trak bare resterne fra originalen og kom frem til 280g... og det VED jeg at jeg ikke fik ind, for det er godt nok en ordentlig kyllingebøf.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan hænger det sammen at tælle kcal når man spiser SÅ ringe mad?

bla bla kcal-underskud på 500 bla bla - come on...? Spis dog noget ordentlig mad hvis du vil være hård...

..og imorgen inviterer vi til seminaret: Kunsten at samle og bearbejde informationer inden man åbner munden. Foreløbig er kun EN plads taget på seminaret

Link to comment
Share on other sites

/comeback failure

/joke failure

/thread failure

Den havde jeg allerede gættet ville komme :laugh:

Netrender - jeg kan godt se det jo kan være en svær ting at finde kalorie-indhold på mad man ikke selv laver, men Tunen har da ret i at med sådan en ting på menuen kan præcision ikke være yderst vigtigt for din kalorietælling.

Det er muligt de er sovset ind i en masse snask, men mon ikke kcal-indholdet kan sammenlignes med en gang lørdagskylling?

Både kyllinglår og -vinge står i øvrigt på foodcomp.dk

Link to comment
Share on other sites

...men Tunen har da ret i at med sådan en ting på menuen kan præcision ikke være yderst vigtigt for din kalorietælling.

Hvis det var pointen i posten, så var den godt nok formidlet på den værst tænkelig måde

Både kyllinglår og -vinge står i øvrigt på foodcomp.dk

Jeg var så slet ikke bekendt med den side, men den skal jeg da kigge på.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share