BB er styrkeløft overlegen


KnallertII
 Share

Recommended Posts

Hej styrke-tøser! :wave:

jeg har lige læst en bog der forklarer det hele. derfor må jeg lige give mit besyv med her i tabernaklet.

styrkeløft er ikke andet end BB lavet med dårlig teknik.

i er jo allerede kandidater til at blive slidgigtsvage. se blot hvad der sker når man tager knæbind, trøjer, bælte fra jer så falder i squ helt sammen.

i er i overhængende livsfare, men sjovt ser det sgu ud når i prustenede træner med kropsvægt der nærmer sig de 110-150 kilo fedt - man er helt bange for at i kalker til og får en prop. :retard:

er det ikke lidt langt at gå at tilægge sig en sådan overvægt bare for at kunne lade jeres fedme løfte stangen når i mageligt læner jer bagover og dødsløfter - kalder i det træning?? (hvis ikke ryggen allerede er ødelagt af dødsløftet) :bblush:

det sgu synd for jer

hilsen

KnallertII

glad maskin-operatør i Form og Fitness og ved godt helbred!

:beerchug:

Link to comment
Share on other sites

Hej KnallertII - og velkommen til MOL

Der er mange muligheder i ovenstående indlæg

- Det er et "for sjov" indlæg

- Du er instruktør, men aner ikke hvad du taler om

- Du har læst en mærkelig bog

Jeg stemmer på første mulighed. Men skulle det ikke være tilfældet, så må du jo kigge lidt heromkring på MOL - for så bliver du forhåbentligt klogere. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ice eye: ja gu var jeg en tur hos boghandleren der fandt jeg squ et par gode bøger om ernæring og træning. i en af bunkerne fandt jeg bogen "Spis efter din blodtype" der er på forkant med den seneste viden hentet direkte fra U.S.A. :w00t:

nu vil jeg ikke holde kortene altfortæt ind på kroppen og kan derfor godt fortælle at

det nu er det blevet meget lettere at lægge kostplan :) der er nemlig ikke så meget jeg må spise længere :(

dog er bogens opskrift på tofu-kage ikke god :( det smuldrer lidt i munden

det kan være i kan hjælpe med en opskrift hvis jeg opretter en ny tråd under kost.

så kan jeg tilgengæld hjælpe jer tøser med et par råd om træning ;)

Link to comment
Share on other sites

Hej styrke-tøser! :wave:

jeg har lige læst en bog der forklarer det hele. derfor må jeg lige give mit besyv med her i tabernaklet.

styrkeløft er ikke andet end BB lavet med dårlig teknik.

i er jo allerede kandidater til at blive slidgigtsvage. se blot hvad der sker når man tager knæbind, trøjer, bælte fra jer så falder i squ helt sammen.

i er i overhængende livsfare, men sjovt ser det sgu ud når i prustenede træner med kropsvægt der nærmer sig de 110-150 kilo fedt - man er helt bange for at i kalker til og får en prop. :retard:

er det ikke lidt langt at gå at tilægge sig en sådan overvægt bare for at kunne lade jeres fedme løfte stangen når i mageligt læner jer bagover og dødsløfter - kalder i det træning?? (hvis ikke ryggen allerede er ødelagt af dødsløftet) :bblush:

det sgu synd for jer

hilsen

KnallertII

glad maskin-operatør i Form og Fitness og ved godt helbred!

:beerchug:

Hmmm....KnallertII. Når du taler sådan om andre kan mit billede af dig kun være en ting:

geeky.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ice eye: ja gu var jeg en tur hos boghandleren der fandt jeg squ et par gode bøger om ernæring og træning. i en af bunkerne fandt jeg bogen "Spis efter din blodtype" der er på forkant med den seneste viden hentet direkte fra U.S.A. :w00t:

KnallertII > Jeg har selv bogen og har læst den.... det er BULLSHIT !

Du er vist en rigtig knallert :lol:

Der er fordele og ulemper ved både BB og SL.... hvorfor så genereliserende :unsure:

Vi skal vist til at kalde dig 80 istedet for.... og hvis du kan gætte hvorfor, ja så kan vi kalde dig 85 :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share