Ny Helse og Motion Køber Klub Olympic


nyhelseogmotion
 Share

Recommended Posts

Ny Helse og Motion i Århus har købt Klub Olympic, Århus nok mest hardcore center.

Så nu er der dømt gode trænings forhold hos ny helse og motion, hvor meget af udstyret fra Olympic er ved at blive flyttet på plads og sat i stand.

Danmarks tungeste center :D

Danmarks tungeste center?

Med mindre i har 80kg dbs, så tror jeg ikke det er et prædikat du kan sætte på dig selv.

Link to comment
Share on other sites

Danmarks tungeste center?

Med mindre i har 80kg dbs, så tror jeg ikke det er et prædikat du kan sætte på dig selv.

Vi har rent faktisk dbs på 80 kg (Faste sæt) og mulighed for selv at lave større hvis det behøves så den kan vi godt være med på :bigsmile:

hva siger du til den her, benpress 1500 + kg

Edited by nyhelseogmotion
Link to comment
Share on other sites

Vi har rent faktisk dbs på 80 kg (Faste sæt) og mulighed for selv at lave større hvis det behøves så den kan vi godt være med på :bigsmile:

hva siger du til den her, benpress 1500 + kg

Benpres er ikke noget jeg bruger da jeg klart foretrækker den overlegne øvelse Squat.

Det ville næsten være det samme som at spørge mig: 'Vi har spejle over det hele, hvad siger du til den?'

Jeg er nok bare ikke målgruppen.

Link to comment
Share on other sites

Benpres er ikke noget jeg bruger da jeg klart foretrækker den overlegne øvelse Squat.

Det ville næsten være det samme som at spørge mig: 'Vi har spejle over det hele, hvad siger du til den?'

Jeg er nok bare ikke målgruppen.

Du behøver ikke sætte "Jeg Foragter Fitnesscentre"-autopiloten på overfor NH&M. Atlas holder til i samme lokaler, og der er faktisk mulighed for alt den politisk korrekte træning, man kan ønske sig...

Edited by Uncle Bully
Link to comment
Share on other sites

Du behøver ikke sætte "Jeg Foragter Fitnesscentre"-autopiloten på overfor NH&M. Atlas holder til i samme lokaler, og der er faktisk mulighed for alt den politisk korrekte træning, man kan ønske sig...

Killer quote :4thumbup:

Poul (Jeg laver al min træning med over 5reps bag lukkede døre) Hansen

Link to comment
Share on other sites

Benpres er ikke noget jeg bruger da jeg klart foretrækker den overlegne øvelse Squat.

Det ville næsten være det samme som at spørge mig: 'Vi har spejle over det hele, hvad siger du til den?'

Jeg er nok bare ikke målgruppen.

Målgruppen er: Bodybuildere, Styrkeløftere og folk der tager deres træning seriøst, der er squat, dødløft, bænkpress til dem der har lyst til det, det er en jernhule ikke er fitness center som f.eks fitnessdk og equinox mv. hos os er der plads til hardcore træning :smile:

Edited by nyhelseogmotion
Link to comment
Share on other sites

Har i et monolift (for dem der gerne vil stille op i WPO)?

En reverse hyper, en glute ham raise, kæder, bands, en slæde, en prowler, en safety squat bar, en cambered bar, en buffalo bar, en fatbar osv? :smile: lol

Link to comment
Share on other sites

Olympic havde vel knap noget, der kan øge kvaliteten?

Alt udstyret i Olympic var noget gammelt skrammel, men metal var der dog rigeligt af. Det mener jeg dog også der ikke var mangel på i Ny helse og motion, så bortset fra flere stænger og skiver, er der vel ingen større opgradering?

Link to comment
Share on other sites

Olympic havde vel knap noget, der kan øge kvaliteten?

Alt udstyret i Olympic var noget gammelt skrammel, men metal var der dog rigeligt af. Det mener jeg dog også der ikke var mangel på i Ny helse og motion, så bortset fra flere stænger og skiver, er der vel ingen større opgradering?

Hvi NH&M skal gøre Kragen rigtig glad kræver det en "overlegen" lægmaskine :wink:

Link to comment
Share on other sites

Har i et monolift (for dem der gerne vil stille op i WPO)?

En reverse hyper, en glute ham raise, kæder, bands, en slæde, en prowler, en safety squat bar, en cambered bar, en buffalo bar, en fatbar osv? :smile: lol

Hvor stor er efterspørgslen i Århus/DK lige efter at blive licenseret hos WPO?

Derudover var det dog utroligt med al den negativitet over for NH&M. Træningslokaler, hvor ejerne ikke tuder over magnesiumbrug, tunge løft osv. efterspørges jo ellers hyppigt, men når de gøres opmærksom på, skal de helst sables ned.

Om det så pustes lige lovligt op er en anden sag. Jeg skifter i hvert fald ikke, men vi har også både reverse hyper, glute ham raise, kæder, bands, safety bar, fat bar og en masse andet, hvor jeg træner (ikke at jeg bruger meget af det alligevel).

ptpoul --> fem reps ville sgu også blive dømt ude som cardio i AAK :tongue:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Har i et monolift (for dem der gerne vil stille op i WPO)?

En reverse hyper, en glute ham raise, kæder, bands, en slæde, en prowler, en safety squat bar, en cambered bar, en buffalo bar, en fatbar osv? :smile: lol

Håber det var en joke :smile:

Gode forslag, men ikke nødvendigvis det første man skal investere i når man skal drive center.

Link to comment
Share on other sites

Hvi NH&M skal gøre Kragen rigtig glad kræver det en "overlegen" lægmaskine :wink:

Det ville hjælpe på det :smile:

Styrken ved NH & M er jo i høj grad de frie vægte og mulighed for at løfte tungt. Svagheden er at stort set samtlige maskiner er selvbyggede i starten af 80'erne og mange af dem er direkte elendige. Skifter man dem ud, har man et rigtig fint center.

At tilføre flere frie vægte er da fint, men det er ikke ligefrem noget der retter op på de mangler stedet har :smile:

Link to comment
Share on other sites

Håber det var en joke :smile:

Gode forslag, men ikke nødvendigvis det første man skal investere i når man skal drive center.

Selvfølgelig var det en joke. Hvis folk ikke kan se det, så er der altså noget galt.

Link to comment
Share on other sites

Det ville hjælpe på det :smile:

Styrken ved NH & M er jo i høj grad de frie vægte og mulighed for at løfte tungt. Svagheden er at stort set samtlige maskiner er selvbyggede i starten af 80'erne og mange af dem er direkte elendige. Skifter man dem ud, har man et rigtig fint center.

At tilføre flere frie vægte er da fint, men det er ikke ligefrem noget der retter op på de mangler stedet har :smile:

Hvor lang tid er det siden du har været oppe i ny helse og motion ?

Link to comment
Share on other sites

Man kan løfte tång i NM&M... Nogle ting er måske ikke lige det nyeste.. Men

synes nu der er gode muligheder for at træne godt... Men okay, min træningserfaring er nu heller ikke så lång at jeg har prøvet et utal af jernhuler..

Er med i Atlas....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share