Ny Helse og Motion Køber Klub Olympic


nyhelseogmotion
 Share

Recommended Posts

Er det en ny joke?

Hvis ja, så forstår jeg hverken denne eller den tidligere.

Jeg forstår heller ikke den nye joke.

Det er sjovt; selv hvis ikke det er en joke, så forstår jeg det stadig ikke. Om vi ikke tror, at du er "fucking ligeglad"? Det ved jeg ikke, men jeg undrer mig over din tone.

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Så spring den dog over og lad være med at kommentere.

Næh, nu havde jeg jo ligesom allerede kommenteret på indlægget med udgangspunkt i, at indlægget var alvorligt ment, hvorefter DO skrev, at der var noget galt, hvis IKKE man kunne se, at det var en joke. Så jeg kan ikke se, at der skulle være noget i vejen for at skrive, at jeg ikke forstod joken i det - ligesom flere andre i øvrigt.

At DO så åbenbart koger over af den grund, tjaa, det kan vist ikke være mit problem :smile:

Moos --> Jeg har nu ikke fået noget i øjnene :wink:

Link to comment
Share on other sites

At DO så åbenbart koger over af den grund, tjaa, det kan vist ikke være mit problem :smile:

Mit temperament kammer ofte over. Kan slet ikke styre mig selv når temperamentet først ryger op. Indrømmet.

Link to comment
Share on other sites

Vi overlever nok, har set det som var værre :bigsmile:

Der er sket virkeligt meget i ny helse og motion de sidste 2 år, meget bedre udstyr er kommet til for den seriøse bodybuilder og styrkeløfter... og der kommer meget mere på længere sigt og så er der plads til magnesium og tunge løft det kan vi li :cool:

Der bliver forresten afholdt Jysk mesterskab i bænkpress d. 23 august (kl 10.00 - 15.00 + ?) hos Ny helse og Motion i 2008... alle er velkomne til at overvære stævnet gratis til den tid.

Link to comment
Share on other sites

Målgruppen er: Bodybuildere, Styrkeløftere og folk der tager deres træning seriøst, der er squat, dødløft, bænkpress til dem der har lyst til det, det er en jernhule ikke er fitness center som f.eks fitnessdk og equinox mv. hos os er der plads til hardcore træning :smile:

Lyder som et super cool sted :wink:

Vi kigger nok over på et tidspunkt til en god gang træning.

Link to comment
Share on other sites

Hvor stor er efterspørgslen i Århus/DK lige efter at blive licenseret hos WPO?

Derudover var det dog utroligt med al den negativitet over for NH&M. Træningslokaler, hvor ejerne ikke tuder over magnesiumbrug, tunge løft osv. efterspørges jo ellers hyppigt, men når de gøres opmærksom på, skal de helst sables ned.

Om det så pustes lige lovligt op er en anden sag. Jeg skifter i hvert fald ikke, men vi har også både reverse hyper, glute ham raise, kæder, bands, safety bar, fat bar og en masse andet, hvor jeg træner (ikke at jeg bruger meget af det alligevel).

ptpoul --> fem reps ville sgu også blive dømt ude som cardio i AAK :tongue:

Hvor træner du henne ? :o

Link to comment
Share on other sites

Hvad har AAK som Ny Helse & Motion ikke har ?

Stængerne er for det første ru, og så er bænkpress og squat i ER udstyr, hvilket har en lidt anden kvalitet og funktionalitet end det Ny Helse og Motion har. Bænken inde i Olympic kunne jeg f.eks. heller ikke lave opspænd på, jeg gled inden jeg overhovedet kunne få fat i stangen.

Det skal dog siges at inden jeg kom til AAK, havde jeg ingen problemer med Olympic udstyr, men så lærte jeg korrekt bænkteknik og blev vant til kvalitet, og så åbenbarede manglerne hos Olympic sig hurtigt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg går ud fra at i ikke har alle de ting som blanco bliver citeret for lidt længere oppe med fed skrift.

Måske nogen af dem, men jeg forestiller mig ikke at i har dem alle. Det ville være exceptionelt!

Vil nu mene vi har en del: glute ham raise, kæder, bands og en del andre til som de ikke har i AAK

Det vi ikke har af det blanco nævner er: reverse hyper og Fat bar, safety squat bar

På den anden side tror jeg så også vi har mange andre ting som AAk ikke har....

Edited by nyhelseogmotion
Link to comment
Share on other sites

Stængerne er for det første ru, og så er bænkpress og squat i ER udstyr, hvilket har en lidt anden kvalitet og funktionalitet end det Ny Helse og Motion har. Bænken inde i Olympic kunne jeg f.eks. heller ikke lave opspænd på, jeg gled inden jeg overhovedet kunne få fat i stangen.

Det skal dog siges at inden jeg kom til AAK, havde jeg ingen problemer med Olympic udstyr, men så lærte jeg korrekt bænkteknik og blev vant til kvalitet, og så åbenbarede manglerne hos Olympic sig hurtigt.

Bænkpressen, Squat, og Powerracket hos ny Helse og Motion er også¨ER - Equipment mangen til det AAK har.

Du har ret i den bænkpress olympic havde ikke var specielt god, men nu er det heller ikke sådan alt udstyr fra olympic er inde i Ny Helse og Motions lokaler, vi har kun taget det bedste.

Link to comment
Share on other sites

Nu gider jeg ikke rigtigt en "min-far-kan-tæve-din"-diskussion, og jeg skrev sådan set bare alle de ting lidt for sjov, fordi jeg kunne se, at AAK's faciliteter levede op til mange af de ting, som DavidO (åbenbart også i sjov) efterspurgte :smile:

Derudover har jeg ikke rigtigt noget kendskab til jeres faciliteter, andet end at jeg også har trænet i olympic, og derfor er bekendt med deres inventar.

Derudover er det eneste negative, jeg kan komme på ved AAK klubbens beliggenhed nærmest i hjertet af Gellerup, ikke at jeg har oplevet problemer ved det andet end, at det er en lang cykeltur :tongue:

Men nu skriver du så alligevel to gange, at I har en masse, vi ikke har i AAK. Må jeg spørge, hvad det drejer sig om? Jeg har nemlig svært ved at se, hvad vi mangler (udover ting i petitesseafdelingen - eks. nyt VL-plateau, men det er vist luksusproblemer), så det kunne da være fint med inspiration.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share