Markus Rühl stopper


korsager
 Share

Recommended Posts

håber ik det er en repost det her..

læste til min store skuffelse i dag på markus-ruehl.de at den gode markus har valgt at trække sig tilbage, pga en brystskade han ikke kan få bugt med...

Markus var min yndlings bodybuilder pga hans store personlighed, som jeg synes langt overgår personligheden af de fleste andre bodybuildere på top niveau.. han havde altid stort overkus når han gik på scenen og connectede altid godt med sit publikum.

videoen hvori han bekendtgører sin afsked med BB.. den er på tysk!!! :)

lidt billeder af "THE GERMAN BEAST!!"

Markus_Ruhl.jpg

finals-in2.jpg

finals2-cutler-ruhl-coleman.jpg

kan man andet end at elske Markus' fantastiske army-cut ? :)

markus_ruhl_9.jpeg

Rühl dankortet:

post-7030-1193153077_thumb.jpg

markus der grösste für immer!!

Link to comment
Share on other sites

Det er NOGET af en kunde Roskilde Bank har fået i Markus Ruhl!

Bare synd han holder det hemmeligt ved at kalde sig Christian Hviid Korsager. :laugh:

Ikke fedt at beskylde andre MOL'ere for brug af ulovlige stoffer, Erland!! :4thumbup:

Det er vel ikke en beskyldning når det er faktuelt?!

( :tongue:)

Link to comment
Share on other sites

Øv hvor er det ærgeligt han har fået den skade :unhappy: Han virkede som verdens flinkeste fyr, og altid i helt vildt godt humør.. Utroligt egentlig, med de doser test han må have kørt skulle man jo tro han var et frådende monster...

Han beskriver selv skaden som en fissur i højre pec som langsomt trak musklen væk fra midten af bryskassen. Den ku ikke opereres og den var ikke forbundet med nogen smerte overhovedet....

EDIT

About two years ago (or longer *?!). I suffered a fissure of the right pectoral muscle which unfortunately cannot be repaired by surgery.

*Until today I have no clue when this happened as it is no “classic” fissure taking place completely free from pain and wounds. It never was obvious, especially during off-season and with pumped-up muscles. So I was even more curious when I noticed it during pre-contest-diet.

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Underligt at Rühl stopper eftersom han fik en 2. plads ved Santa Susanna IFBB pro i år, hvilket er ret godt. Så vidt jeg kan forstå går han meget i hans Mr Olympia placeringer og at han ikke kvalificerede til Mr O i år gav ham nok et psykisk knæk. Min personlige vurdering er også, at hans helbred ikke er verdens bedste.. specielt ikke når man tænker på de mængder af l0rt han må have fyldt sig med for at opnå den størrelse han har haft. Det er klart, at det kan man ikke holde til i længden uden af få bivirkninger

I kan se hans karriere her:

http://www.musclememory.com/show.php?s=markus+r%FChl&g=M

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share