Hovrdan kan det være, at man tager så meget på..


jackiechan
 Share

Recommended Posts

Hejsa mol

Jeg har trænet snart i 3 år, jeg har dog holdt pause i snart 2 måneder pga. en rygforstrækning.

Jeg tabte mig en hel del pga. dårlig kost efterfølgende. Mildt sagt 6kg.

Jeg skruede op for kosten et par uger før træningen begyndte (for at være helt præcis 3 uger) og tog hurtigt 3 af de 6kg på igen.

Det var også fint nok, og det var forventet. Vægten lå stille og roligt på det samme.

Men så skete det at jeg røg i centret for første gang.

Jeg trænede 2!!! to uger, og bam, jeg tog 3 kg på efter de to uger, uden at skrue op for kosten (selvom jeg nok havde burde dette tilmeld)

Kan det virkelig passe, at sukkerdepoterne, væske osv. har så meget at sige? og at kroppen suger det til sig så hurtigT?

Eller har der været noget andet i spil?

Synes bare det lyder mærkeligt!

Styrken steg som forventet fra uge 1 til uge 2 med næsten 50%. Det var voldsomt

Det er forresten gjort 100% clean, men søger mere en forklaring på, om det er normalt eller hvad det er..

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg ikke hvor stor du er, men jeg ved for mit eget vedkommende (cirka 105kg) at jeg sagtens kan svinge 3kg hvis jeg har været inaktiv og genoptager træningen.

Vejer 110kg efter at jeg begyndte igen..

Voksede også helt abnormt på de to uger. Men må være pga. blodgennemstrømning osv..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share