..::CASPER TEH HOLY GHOST::..


Tunen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 511
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Russian POWER-SURGE

Sheiko B1 week 1 day 1

Bench paused

1 x 5 @ 50% 85,0

2 x 4 @ 60% 100,0

2 x 3 @ 70% 115,0

5 x 3 @ 75% 125,0

(Rockets! BB!)

Front-squat

1 x 5 @ 50% 80,0

2 x 5 @ 60% 95,0

5 x 5 @ 70% 110,0

(Meje meje nem!)

Bench 2 paused

1 x 6 @ 50% 85,0

2 x 6 @ 60% 100,0

4 x 6 @ 65% 105,0

(Dææmeneeme manne ræbs! NEM!!!)

Goodmornings

8@60kg

8@80kg

4x5@90kg

(Dææmeneeme REEN POWER!!!)

Calf tri-set calf-press + donkeys + toe-press

20@135kg + 20@BW + 20@BW

20@135kg + 20@BW + 20@BW

20@135kg + 20@BW + 20@BW

(KAATSU = BB!)

Dææmeneeme fiin traaneng idaw!!! A røgg æ nææsdn hiel fiin etter æ skaai! Dææmeneeme BB! Skaaier di sga dææmeneeme båår traans wæg! BB!

Soundtrack: Metallica - some utterly sucky album... , LOG - As the Palaces Burn

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nye mål

1. KÆMPE køller!!!

2. Bench: 405 lbs

3. Deadlift: 600 lbs

4. OL Squat: 495 lbs

5. Front-squat: 405 lbs

Dææmeneeme BB!

FIXED! (no ghey)

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Tja jeg kunne jo have skrevet: "hejsa Thomas, har du fremtidige planer om at køre høj-repetitions benbøjninger? :smile: "...

men det andet har en anden klang ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tja jeg kunne jo have skrevet: "hejsa Thomas, har du fremtidige planer om at køre høj-repetitions benbøjninger? :smile: "...

men det andet har en anden klang ;)

Haha. Point taken. Dææmeneeme BB!

Link to comment
Share on other sites

Lucy :wub: >> Det er en Sheiko ja. Jeg regner med at komme i nærheden af de 170 indenfor en overskuelig fremtid. Og ja, programmet bliver kørt med pauser som der står. Jeg vejer 90kg.

Chris>> Gem nogle af hormonerne til lørdag :wub:

Det er lyder sgu da meget godt - skal Sune ikke have lokket sig ned i en stram benhård trøje så? Det virker da som om at du kunne få noget seriøst ud af sådan en....

Link to comment
Share on other sites

Det er lyder sgu da meget godt - skal Sune ikke have lokket sig ned i en stram benhård trøje så? Det virker da som om at du kunne få noget seriøst ud af sådan en....

Tror det er ret begrænset hvad jeg kan få ud af en trøje eftersom jeg er væsentlig stærkere i bunden end i toppen. Men det er også planen at topstyrken skal have et los bagi snart.

Link to comment
Share on other sites

Tror det er ret begrænset hvad jeg kan få ud af en trøje eftersom jeg er væsentlig stærkere i bunden end i toppen. Men det er også planen at topstyrken skal have et los bagi snart.

Topstyrken kan du hurtigt få op når du har en stærk overkrop - og derudover er det ikke kun topstyrken der bestemmer hvor tungt du kan køre i trøjen - det er også hvor eksplosivt du kan får den til lockout. Hvis du er meget eksplosiv behøver du ikke den vilde topstyrke i forhold til de løftere der kører på råstyrke.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nye mål

1. KÆMPE køller!!!

2. Bench: 170kg

3. Deadlift: 240kg

4. OL Squat: 200kg

5. Front-squat: 170kg

6. MASSSer a' deeka! Liii dirægt i BIsps! Mål nået! Dææmeneeme! BB!

/fixed

/fixed

Link to comment
Share on other sites

Topstyrken kan du hurtigt få op når du har en stærk overkrop - og derudover er det ikke kun topstyrken der bestemmer hvor tungt du kan køre i trøjen - det er også hvor eksplosivt du kan får den til lockout. Hvis du er meget eksplosiv behøver du ikke den vilde topstyrke i forhold til de løftere der kører på råstyrke.

Good point... Det kunne være man skulle prøve sådan en trøje en dag. Gider bare ikke bruge penge på een selv...

Link to comment
Share on other sites

Good point... Det kunne være man skulle prøve sådan en trøje en dag. Gider bare ikke bruge penge på een selv...

Det er no problem.

Det kan vi let arrangere når det engang passer ind i programmet. Kør sheiko'en færdig og deload, så kan vi prøve med en løs trøje, og så måske en strammere bagefter hvis der er mod på det.

Link to comment
Share on other sites

Det er no problem.

Det kan vi let arrangere når det engang passer ind i programmet. Kør sheiko'en færdig og deload, så kan vi prøve med en løs trøje, og så måske en strammere bagefter hvis der er mod på det.

Dee dææmeneeme en awtaal!!! BB!

Regner med at tage de resterende 11 Sheiko-træninger i morgen og deloade fredag. Så kan vi give den gas Lørdag??? YEEAAAH!!! BB!

PS - hvor skaffer du egentlig trøjerne? Har du en gammel een jeg kan passe?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share