Kapper86 1 Report post Posted November 2, 2007 (edited) HejEfter et par doping-test har jeg fået konstateret en naturlig forhøjet T/E-ratio.Er der nogen der kan fortælle mig lidt om det, og om det har nogen "bivirkninger" eller om det ikke gør spor??Henvisning til relevant læsestof er meget velkomment.Kapper Edited November 4, 2007 by Kapper86 Share this post Link to post Share on other sites
Kapper86 1 Report post Posted November 4, 2007 Er der ikke nogen, som har nogle guldkorn? Share this post Link to post Share on other sites
Mikkel leicht 0 Report post Posted November 4, 2007 Bare det var mig..! :D Share this post Link to post Share on other sites
Vupti 0 Report post Posted November 4, 2007 Gode muligheder for muskelvækst + liderlighed Share this post Link to post Share on other sites
Tunen 0 Report post Posted November 4, 2007 Lucky bastard Share this post Link to post Share on other sites
Scorpio 40 Report post Posted November 4, 2007 Har du fået at vide hvilket niveau din T/E-ratio ligger på ud over, at den er over 4/1 gætter jeg? Share this post Link to post Share on other sites
romeren 13 Report post Posted November 4, 2007 Værsgo http://www.wada-ama.org/rtecontent/documen...oids_aug_04.pdf Share this post Link to post Share on other sites
Kapper86 1 Report post Posted November 5, 2007 Har du fået at vide hvilket niveau din T/E-ratio ligger på ud over, at den er over 4/1 gætter jeg?Jeg er blevet testet tre gange medfølgende resultater:T/E : 4,4 - 6,2 - 4,9 - Svinger en del. Share this post Link to post Share on other sites