Eksplosive markede muskler - hvordan?


mikaelnielsen
 Share

Recommended Posts

jaja, men det giver jo ikke nogen mening at disse 2 enzymer plus nogle andre kan gøre så stor forskel på hvordan en muskel ser ud. det giver slet ingen mening.

EDIT "med andre ting" mente jeg også "enzymerne mangan og timian" kunne bare ikke lige huske hvad de hed

EDIT2 havde ikke lige set tunens indlæg... Så tror man det er noget seriøst, og så finder man ud af at det bare engang mundlort. håber i har det sjovt. kan godt se det sjove i det NU,

Hehe du kan godt se det sjove men alligevel retter du dig selv for at understrege at du godt kender enzymerne mangan og timian :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det er måske ikke verdens fedeste svar tråd starteren får.

Jo det er sjovt, men nok ikke den måde i lokker flest nye medlemmer til.

Som du får at vide i det første svar, er det udelukkende din fedtprocent der afgører hvor vidt du har markede muskler eller ej. Altså har det intet med træningen at gøre. Hvis andre prøver at bilde dig noget andet ind, så stop med at lytte til dem. De sludrer

Det næste du siger er noget sludder. Der er ikke noget i din træning der afgører hvordan dine muskler kommer til at se ud når de udvikles. Din biomekaniske sammensætning afgører nu engang hvordan dine muskler ser ud når de vokser.

Altså kan du heller ikke forme din muskler. De kan vokse, eller lade være.

Når det så er sagt, er der helt sikkert forskel på effekten af dine øvelser, i forhold til din sport. Ja det vil nok give mening for dig at træne en masse eksplosive ben , ræg, calfs, osv. En god Core styrke må være en fordel lige ledes. Små isolations øvelser får du næppe meget effekt af i basket ball.

Men tag dog imod Payam`s tilbud, og lur lidt hos ham

Link to comment
Share on other sites

Hehe du kan godt se det sjove men alligevel retter du dig selv for at understrege at du godt kender enzymerne mangan og timian :4thumbup:
Ja den bemærkede jeg også, der er ikke mage der ved at timian giver lee' cuts :wink:

Vil lige sige at jeg lavede edit 2 gange, og det ville være lidt dumt at slette det første, når der allerede var nogle der havde svaret på. Desuden vil jeg også lige sige at jeg ikke lige tænkte over hvilke "enzymer" det var, og for det andet, så læste jeg timian til tiamin, som er et b vitamin

I skal vel også have lidt sjovt ud af det, når i allerede morer jer så meget

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Denne her tråd er en af grundene til at jeg nogen gange hader MOL.

Hvis man som alm. person kommer ind for at læse de første par posts i denne tråd, er man jo helt forvirret, fordi folk prøver at tage pis på en, på en måde som kan virke plausibel når man ikke selv har nok viden om området.

Tænk jer hvis der var en som kom ind læste de første par posts, og så begyndt at træne helt forkert ud fra de "råd" som er her? Man ville i værste fald ødelægge personens lyst til at træne fordi han eller hun ikke får de resultater i lover.

Jeg synes squ at det er lidt usmageligt.

JdL

Link to comment
Share on other sites

Denne her tråd er en af grundene til at jeg nogen gange hader MOL.

Hvis man som alm. person kommer ind for at læse de første par posts i denne tråd, er man jo helt forvirret, fordi folk prøver at tage pis på en, på en måde som kan virke plausibel når man ikke selv har nok viden om området.

Tænk jer hvis der var en som kom ind læste de første par posts, og så begyndt at træne helt forkert ud fra de "råd" som er her? Man ville i værste fald ødelægge personens lyst til at træne fordi han eller hun ikke får de resultater i lover.

Jeg synes squ at det er lidt usmageligt.

JdL

Af samme grund er der en pinned begyndertråd,

som 'man' - underligt nok - ikke gider at læse igennem, inden man spørger om hvordan man får sixpack på en måned.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share