Før/efter diæt (billeder)


katalunja
 Share

Recommended Posts

Jeg har været igang med at tabe mig siden august. Blev lige pludselig motiveret og nu elsker jeg at give den gas. På billedet kan man se hvordan maven bliver mindre. Udover det har jeg fået mere smidighed og kan mærke min krop bedre som følge af træningen.

Link til før / nu - billede:

sammenligning.jpg

Wauw - det er flot :superman:

Det er også tydeligt på billederne at du er blevet mere glad :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Holy crap... NICE INDSATS!

Har du ikke haft problemer med løs hud overhovedet?

Jo har fået ordnet mavsen :4thumbup: Fik det gjort den 2/10-07 så er ikke helt perfekt endnu :innocent: Men ellers er jeg sluppet billigt :tongue:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Før og efter

Der er kommet lidt mere guf på kadavaret igen så jeg ikke er så skinny :wink:

Wow - er der noget sted hvor man kan læse om hvad du har gjort for at opnå denne forvandling? Hvordan startede du ud osv?

Edit: Ah, jeg kan efter lidt luren læse mig til at du havde været større før, så det er ikke fedt det hele på før-billedet :D

Edited by JacobH
Link to comment
Share on other sites

Wow - er der noget sted hvor man kan læse om hvad du har gjort for at opnå denne forvandling? Hvordan startede du ud osv?

Edit: Ah, jeg kan efter lidt luren læse mig til at du havde været større før, så det er ikke fedt det hele på før-billedet :D

Tag ikke fejl, Anders har meget muskelmasse på det første billede! Han har 'bare' skrællet de overflødige kg af og er blevet til alletiders undertøjsmodel! :superman:

Link to comment
Share on other sites

fitness3smallwc0.jpg77497532qg1.jpg Havde også disse to foto´s til sammeligning :bigsmile: 18 måneder til forskel 144kg til 85 kg :superman:

Hvem på det før billedet skal man sammenligne med ? :tongue:

Ej, det er super flot gået det der! Respekt herfra.

Det samme til dig Anders L det er super flot gået. Over hvor lang en periode tabte du dig, og kørte du bare efter det almindelige cut-princip eller hvordan?

Link to comment
Share on other sites

Hvem på det før billedet skal man sammenligne med ? :tongue:

Ej, det er super flot gået det der! Respekt herfra.

Det samme til dig Anders L det er super flot gået. Over hvor lang en periode tabte du dig, og kørte du bare efter det almindelige cut-princip eller hvordan?

Anders har leget en del med ultimate diet, også npgle af thibaudeau's principper tror jeg. Derudover ender man jo også med at syntes intens vægttræning, grøntsager og magert kød er normen, så skejer man lidt ud, men når standard ikke er leverpostej og lykkehjulet men HST, øggehvider og havregryn, så bliver udsvingene ikke sa store længere.

Det kommer efter lidt tid...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share