af med fedet


niall
 Share

Recommended Posts

hej alle..

jeg ved godt det her lyder en smule underligt men vil gerne vide om man kan få en stram mave uden at tage på eller tape sig vil bare af med lidt af det fedt der sidder på min mave men jeg vil ikke tape mig ( for så bliver jeg under væktig ) plz hjælp mig

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke vildt klog på det her, men du skal vel bare spise sunde ting. Læs evt. FAQsne inde i Kost og kosttilskud forummet. Ellers så prøv at søg lidt rundt på forummet. Jeg er ret sikker på, at dit spørgsmål er blevet stillet op til flere gange.

Et full body program er hvor du træner alle hovedemusklerne i din krop, altså alle de vigtige muskler. Prøv at søg rundt i Træningsprogrammer forummet. Bare søg efter full body eller fullbody, der burde komme meget.

Ellers prøv at læse de artikler på forsiden af forummet.

Link to comment
Share on other sites

Et full body program er hvor du træner alle hovedemusklerne i din krop, altså alle de vigtige muskler. Prøv at søg rundt i Træningsprogrammer forummet. Bare søg efter full body eller fullbody, der burde komme meget.

Hovedmusklerne?? Er det musklerne i hovedet???

Undskyld. Er lidt useriøs i dag.

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

BMI giver jo først og fremmest et meget unuanceret billede af om du er for tynd/"normal"/tyk... så glem den...

Er du sikker på at du kun har fedt på maven? tjek lige hvor meget hud/fedt du kan få fat i ved triceps og tjek også delerne over røven (ved sgu ikke hvad de hedder). Synes bare det lyder usandsynligt at du skulle være meget tynd, men med fedt på maven...

Er din kropsholdning god? Eller står du og stritter lidt med maven?

Link to comment
Share on other sites

Sådan som du selv har beskrevet din situation, lyder det som om at du overhovedet ikke har brug for at tabe dig - men brug for noget selvtillid.

Hvis du er undervægtig, og det kun er lidt fedt på maven du gerne vil have væk, så tænk dig lidt om.

Det er ikke sundt at blive tyndere end du allerede er.

Og drenge kan heller ikke lide alt for tynde piger.

Men dyrk motion, spis sundt og træn dine mavemuskler.

Og ikke tænk så pokkers meget på din mave.

Udfra din evne til at skrive, opfatter jeg at du er forholdsvis ung.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share