Danmarks største lår


perege
 Share

Recommended Posts

selvfølgelig vil der være hypertrofi at hente der - i starten. men når du bliver stærk nok vil der simpelthen ikke være nok belastning - siger sig selv.

jeg ved skam ikke om det siger sig selv... Nogle af de sportsfolk de kan producere størst kraft i knæekstension, som jo er en rimeligt brugt styrkemarkør i testning af sportsfolk, er sejlere og de har iøvrigt også ret store hjul. Det er altså primært resultatet af at stå på siden af en båd og hænge i rigtigt mange timer og ikke fordi de brækker meget jern. Så vidt jeg ved er den person i danmark der har produceret mest kraft i en sådan en knæekstensions test en sejler. Det er altså foran folk som claus hirsbro, jan bielecki, og kim lynge, som alle har været meget, meget stærke i benene...

Ekstren volumen kan tilsyneladende godt kompensere for lav intensitet eller lavt bevægeudslag

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg ved er den person i danmark der har produceret mest kraft i en sådan en knæekstensions test en sejler. Det er altså foran folk som claus hirsbro, jan bielecki, og kim lynge, som alle har været meget, meget stærke i benene...

Ekstren volumen kan tilsyneladende godt kompensere for lav intensitet eller lavt bevægeudslag

Jeg har godt set at der faktisk er mange sejlere, der er ret solidt bygget. Ikke mindst fordi kropsvægt i sig selv er en fordel i mange discipliner. Men jeg er sgu alligevel overrasket over at det er en sejler, som har "high scoren" foran atletikfolk og styrkeløftere. Det må være foran Joachim B. Olsen også! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Det er altså foran folk som claus hirsbro, jan bielecki, og kim lynge, som alle har været meget, meget stærke i benene...

Det er fordi rigtige atleter squat'er :nissegrin: men ellers er der jo et udemærket bud på årsagen til sejlernes store lår på forsiden. Store uforudsigelige G påvirkninger og selvf. masser af volumen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share