hvor udbredt


The Reds
 Share

Recommended Posts

Jeg er David Nielsen og jeg har taget steroider i mange år.

Det har peter Crouch også, hvordan tror du ellers han far fået så store arme og massive lår?

Selvom det er et dårligt formuleret spørgsmål behøver du jo ikke at smide sådan en gang lort tilbage.

Uden at vide noget som helst om det tror jeg at mange tager "hjælpemidler". En dag vil bomben så briste, dog ikke ligeså massivt som i cykelsporten hvor næsten alle topryttere har været dopet.

Link to comment
Share on other sites

Selvom det er et dårligt formuleret spørgsmål behøver du jo ikke at smide sådan en gang lort tilbage.

Uden at vide noget som helst om det tror jeg at mange tager "hjælpemidler". En dag vil bomben så briste, dog ikke ligeså massivt som i cykelsporten hvor næsten alle topryttere har været dopet.

Jamen hvordan faen skulle folk kunne vide noget som helst om hvor udbredt det er?

Ud over hvad ADD fanger (og det er ingenting) hvem skulle så vid enoget som helst?

Det er et dumt spørgsmål, dem der prøver at svare seriøst gætter jo bare. Who cares hvad en bunke nonames gætter på?

Link to comment
Share on other sites

Uden at vide noget som helst om det tror jeg at mange tager "hjælpemidler". En dag vil bomben så briste, dog ikke ligeså massivt som i cykelsporten hvor næsten alle topryttere har været dopet.

Enig.. Jeg tror(håber), at rensningen i cykelsporten fører til en skærpet gennemgang af andre sportsgrene. men som sagt af de andre er det ikke til at vide hvor udbredt det er! Hvis du går og leger med doping pt er der nok ikke de store odds for at blive nappet men håber bestemt at der bliver lavet om på dette!

Ptpoul.. du er bare sur og negativ

Edited by Kristoffer88
Link to comment
Share on other sites

Enig.. Jeg tror(håber), at rensningen i cykelsporten fører til en skærpet gennemgang af andre sportsgrene. men som sagt af de andre er det ikke til at vide hvor udbredt det er! Hvis du går og leger med doping pt er der nok ikke de store odds for at blive nappet men håber bestemt at der bliver lavet om på dette!

Ptpoul.. du er bare sur og negativ

Almindeligvis er doping udbredt i sportsgrene hvor teknik ha rmindre betydning og hvor fysikken ha rekstremt stor betydning.

Derudover har fodbold aldrig haft en historie med doping som man har set i andre idrætsgrene.

F.eks. i cykling er det veldokumenteret med dødsfald og lignende.

Hvor er alle dopingtilfældende i fodbold? Hvor er den dokumenterede systematiske doping?

Der har været italienske tilfælde og snak om doping der var sytematisk, men aldrig noge ti nærheden af at være dokumenteret.

Ja, i kan tage mig som sur og negativ, men kom med lidt mere end spekulation. Kom med positive tests. Ikke en eller anden uargementeret totalt tilfældig sammenligning med cykelsport.

Der er ingen beviser, der er ingen beviser der går i den retning. For helvede engelske forboldspillere må drikke øl i sæsonen og æde lort året rundt, fordi det er kulturen. Hvordan hænger det sammen med systematiseret doping? Sytematiseret doping er 100% ligegyldig hvis du fucker din form op på den måde.

Link to comment
Share on other sites

Hvor er alle dopingtilfældende i fodbold? Hvor er den dokumenterede systematiske doping?

Den dokumenterede systematiske doping er ikke kommet frem i dagens lys, tror jeg. Dette er dog kun et gæt.

Der har været italienske tilfælde og snak om doping der var sytematisk, men aldrig noge ti nærheden af at være dokumenteret.

Så derfor forekommer det ikke?

Ja, i kan tage mig som sur og negativ, men kom med lidt mere end spekulation. Kom med positive tests. Ikke en eller anden uargementeret totalt tilfældig sammenligning med cykelsport.

Nu bliver fodboldspillere jo ikke testet ligeså intensivt som topryttere indenfor cykelsporten, måske er et af svarene der.

Der er ingen beviser, der er ingen beviser der går i den retning. For helvede engelske forboldspillere må drikke øl i sæsonen og æde lort året rundt, fordi det er kulturen. Hvordan hænger det sammen med systematiseret doping? Sytematiseret doping er 100% ligegyldig hvis du fucker din form op på den måde

Du tror simpelthen af toppen af poppen i engelsk fodbold lever af MacD 3 gange om dagen skyllet ned med x antal liter cola + en kæmpe brander torsdag, fredag og lørdag? Du bliver forhåbentlig klogere.

Den 27-årige danske fodboldspiller Claus Henningsen, der indtil vinteren 2004 spillede i Otterup IK,

Det 24-årige ungarske, stortalent Miklos Fehér fra den europæiske storklub Benfica. Miklos Fehér faldt pludseligt død om under en kamp i Den portugisiske liga - en kamp, der blev transmitteret direkte på tv.

Den 26-årige Rasmus Green fra 1. divisionsklubben Næstved. Han faldt død om i juni 2006 og

Den 27-årige norske spiller Kjartan Ellingsen, der døde i marts 2006 ved Stavanger.

Den 23 årige Sevilla-spiller Antonio Puerta døde under en kamp imod getafe

Den 27-årige angriber Chaswe Nsofwa faldt pludselig livløs om på banen. Han døde senere på hospitalet.

Skal jeg google flere spillere før du kan se hvor jeg vil hen ad? Dette er altså ikke den lokale dranker der pludselig dratter om en kold decembermorgen, dette er raske unge mænd i god form. Tilfælde? Tror jeg næppe!

Edited by EssE
Link to comment
Share on other sites

Den 27-årige danske fodboldspiller Claus Henningsen, der indtil vinteren 2004 spillede i Otterup IK,

Det 24-årige ungarske, stortalent Miklos Fehér fra den europæiske storklub Benfica. Miklos Fehér faldt pludseligt død om under en kamp i Den portugisiske liga - en kamp, der blev transmitteret direkte på tv.

Den 26-årige Rasmus Green fra 1. divisionsklubben Næstved. Han faldt død om i juni 2006 og

Den 27-årige norske spiller Kjartan Ellingsen, der døde i marts 2006 ved Stavanger.

Den 23 årige Sevilla-spiller Antonio Puerta døde under en kamp imod getafe

Den 27-årige angriber Chaswe Nsofwa faldt pludselig livløs om på banen. Han døde senere på hospitalet.

Skal jeg google flere spillere før du kan se hvor jeg vil hen ad? Dette er altså ikke den lokale dranker der pludselig dratter om en kold decembermorgen, dette er raske unge mænd i god form. Tilfælde? Tror jeg næppe!

De tilfælde du stiller op ovenfor er meget meget få tilfælde. Det er 6 tilfælde (rest in peace) indenfor en tidsramme fra 2004 - 2007, de rækker fra Benfica til Stavager. I det store hele er det utroligt få tilfælde i så stor en sport i så mange lande. Jeg vil ikke kommentere på om de kan have været dopede eller ej, men man skal passe på ikke at himle op omkring doping, "bare" fordi der sker nogle dødsfald indenfor sporten.

Jeg er enig med sure Poul.. han skal bare lige have en kop morgenkaffe :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Den 27-årige danske fodboldspiller Claus Henningsen, der indtil vinteren 2004 spillede i Otterup IK,

Det 24-årige ungarske, stortalent Miklos Fehér fra den europæiske storklub Benfica. Miklos Fehér faldt pludseligt død om under en kamp i Den portugisiske liga - en kamp, der blev transmitteret direkte på tv.

Den 26-årige Rasmus Green fra 1. divisionsklubben Næstved. Han faldt død om i juni 2006 og

Den 27-årige norske spiller Kjartan Ellingsen, der døde i marts 2006 ved Stavanger.

Den 23 årige Sevilla-spiller Antonio Puerta døde under en kamp imod getafe

Den 27-årige angriber Chaswe Nsofwa faldt pludselig livløs om på banen. Han døde senere på hospitalet.

Skal jeg google flere spillere før du kan se hvor jeg vil hen ad? Dette er altså ikke den lokale dranker der pludselig dratter om en kold decembermorgen, dette er raske unge mænd i god form. Tilfælde? Tror jeg næppe!

Ud af din liste der er der kun to spillere som spillede i decideret topklubber... og der har på intet tidspunkt været spekuleret i om Antonio Puerta døde på grund af doping. Der blev nævnt overdrevet brug af smertestillende kombineret med en medfødt fejl.

Miklos sagen kender jeg ikke noget til, men er det dokumenteret at det er doping der er tale om?

Alle de andre spiller så tilpas langt nede i rækkerne at hvis de blev taget i at tage steroider eller hvad ved jeg så kan det lige så godt være af forfængelighed som det har været i forbindelse med sporten.

Link to comment
Share on other sites

Den 27-årige danske fodboldspiller Claus Henningsen, der indtil vinteren 2004 spillede i Otterup IK,

Det 24-årige ungarske, stortalent Miklos Fehér fra den europæiske storklub Benfica. Miklos Fehér faldt pludseligt død om under en kamp i Den portugisiske liga - en kamp, der blev transmitteret direkte på tv.

Den 26-årige Rasmus Green fra 1. divisionsklubben Næstved. Han faldt død om i juni 2006 og

Den 27-årige norske spiller Kjartan Ellingsen, der døde i marts 2006 ved Stavanger.

Den 23 årige Sevilla-spiller Antonio Puerta døde under en kamp imod getafe

Den 27-årige angriber Chaswe Nsofwa faldt pludselig livløs om på banen. Han døde senere på hospitalet.

Skal jeg google flere spillere før du kan se hvor jeg vil hen ad? Dette er altså ikke den lokale dranker der pludselig dratter om en kold decembermorgen, dette er raske unge mænd i god form. Tilfælde? Tror jeg næppe!

Hvis du har et eneste link til beviser for doping i de pågældende sager må du meget gerne komme med det. Alle de mænd er unge atleter derfor obduceres de alle.

Det er den mest grundige undersøgelse for at afdække eventuelt dopingmisbrug der kan foretages. Man kan gå lidt mere grundigt til værsk når folk allerede er døde. Så behøver man ikke vise så mange hensyn :wink:

At der ikke er fundet tegn på dopingmisbrug ved nogen af dødsfaldene bestyrker kun den holdning at doping ikke er udbredt i fodbold.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cykelsporten benægtede i mange år, at der var et problem.

Jeg har ingen idé om, der skulle være et dopingproblem i fodboldens verden. Tilgængæld er jeg overbevist om, at hvis der et problem, er der mange der har interesse i at tysse det ned.

Systematiseret snyd i fodboldens verden vil nok mere være i form af fiksede kampe.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share