JB logviewer?


Dysp
 Share

Recommended Posts

Super, lige den jeg manglede.

Udover at brugerfladen ser lidt anderledes ud, hvad er der så blevet tilføjet i den nye udgave?

Tror primært det handler om hvilke formater den kan arbejde med. Jeg er i hvert fald ikke løbet ind i noget, den ikke har kunne håndtere endnu.

Desuden gør drag-n-drop featuren det en del nemmere, når du bruger den sammen med Office-pakken o. lign.

Link to comment
Share on other sites

Tror primært det handler om hvilke formater den kan arbejde med. Jeg er i hvert fald ikke løbet ind i noget, den ikke har kunne håndtere endnu.

Desuden gør drag-n-drop featuren det en del nemmere, når du bruger den sammen med Office-pakken o. lign.

Lyder super.

Jeg må lige prøve den den sammen med Open-office så. Der oplevede jeg ofte problemer med den gamle version.

Link to comment
Share on other sites

På russiske hacker sider er der interessante beta'er der lynhurtigt er blevet populære.

De bryder alle kendte sikkerheds protokoller og koder på Logviewer links. Så man skal nok tænke sig om når man lægger følsomme links ud nu!

Men til traditionel brug er JB links stadig det bedste derude

Link to comment
Share on other sites

Hvis man er lidt snu og kender til de rigtige warez og p2p steder, så kan man hente JB logviewer PRO. Så slipper man for splash screen og så er den en smule hurtigere. Fatter dog ikke at man kan have adgang til internettet og så ikke vide hvad JB logviewer er... så er man, undskyld udtrykket, lidt sat.

Link to comment
Share on other sites

Hvis man er lidt snu og kender til de rigtige warez og p2p steder, så kan man hente JB logviewer PRO. Så slipper man for splash screen og så er den en smule hurtigere. Fatter dog ikke at man kan have adgang til internettet og så ikke vide hvad JB logviewer er... så er man, undskyld udtrykket, lidt sat.

Enig, Pro-udgaven er guld værd... specielt den gratis adgang til bibloteksdatabaser uden for deres eget net var lækkert da jeg skrev bachelor i sommer...

Hvis du kender til torrent kan du hente JB logviewer PRO her , kræver dog du har standard udgaven først.

Edited by Kafir
Link to comment
Share on other sites

Seriøst. Det giver ingen mening. I snakker om JB log viewer, men der er tydeligvis ingenting som hedder det? Jeg har søgt på google, piratebay, torrentspy og delt alting om i navneordene, skrevet dem sammen. Jeg har gjort ALT og der er ikke det mindste lille-bitte-mindste spor efter det nogensteder på nettet.

Den du linker til her på siden fungerer anyways ikke; det er bare en .exe fil, som lukker sig selv ned igen.

Er jeg idiot eller ER det umuligt at finde?

Link to comment
Share on other sites

Er jeg idiot eller ER det umuligt at finde?

Jeg vil ikke sige at du er en idiot, men den er bestemt mulig at finde. Logvieweren har vaeret helt uundvaerelig for mig i forbindelse med min phd afhandling. Jeg medgiver dog at den var svaer at finde i starten, men det er aar siden jeg fik den ind, og det problem er loest med den nye version, saa giv det lidt tid og bare installer herfra mol istedet for torrents osv. Folk har vist givet dig alle de link du har brug for inkl google.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil ikke sige at du er en idiot, men den er bestemt mulig at finde. Logvieweren har vaeret helt uundvaerelig for mig i forbindelse med min phd afhandling. Jeg medgiver dog at den var svaer at finde i starten, men det er aar siden jeg fik den ind, og det problem er loest med den nye version, saa giv det lidt tid og bare installer herfra mol istedet for torrents osv. Folk har vist givet dig alle de link du har brug for inkl google.

Præcis.. problemet da jeg skulle have fat i det i tidernes morgen var overbelastede servere hos udvikleren. Har læst på siden at der er størst chance for hul igennem mellem kl 03 og 05 dansk tid. Så burde de links der er postet i tråden også virke for dig. Bare et hint.

Link to comment
Share on other sites

Jeg får ondt af trådstarteren, der sidder og kæmper med en meget vigtig opgave og spilder sin tid på det her.

Til trådstarteren: Folk tager pis på dig. Det er MOL humor. Glem det og kom videre med din opgave for det her er spild af tid for dig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share