Brad Pitt


Pretsch
 Share

Recommended Posts

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger

Det lyder lidt som om du er jaloux på hans SWOLENESS, Tunen?

BradPittFightClub.jpg

Spøg til side,

Hvis ikke det var fordi han hed Brad pitt og var skuespiller ville ingen tænke nærmere over hvordan han var bygget.

Link to comment
Share on other sites

Det lyder lidt som om du er jaloux på hans SWOLENESS, Tunen?

BradPittFightClub.jpg

Spøg til side,

Hvis ikke det var fordi han hed Brad pitt og var skuespiller ville ingen tænke nærmere over hvordan han var bygget.

Nu er skønhedsidealer jo heldigvis vidt forskellige, - det er således ikke alle der 'tænder' på feminine kuglemaver, Dr. Bruce Nadlers ab-etching eller olie injekserede biceps. - Kan det i dette tilfælde tænkes at Brad Pitt fik chancen som skuespiller, netop fordi nogen tænkte over hvordan han var skruet sammen? - Jeg ved det givetvis ikke, men tanken strejfer mig blot.

brad_pitt_abs.jpg

M.V.H

Helio

Edited by heliotropen
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nu er skønhedsidealer jo heldigvis vidt forskellige, - det er således ikke alle der 'tænder' på feminine kuglemaver, Dr. Bruce Nadlers ab-etching eller olie injekserede biceps. - Kan det i dette tilfælde tænkes at Brad Pitt fik chancen som skuespiller, netop fordi nogen tænkte over hvordan han var skruet sammen? - Jeg ved det givetvis ikke, men tanken strejfer mig blot.

M.V.H

Helio

Nåja, for kuglemaver, implantat-lignende abs og synthol biceps kendertegner den almindelige BBer eller trænede fitnessatlet...

wow, strong lack of reason.

(ps - det distraherer at du bruger tegnsætningen ",-". Den tegnsætning giver ikke mening og abryder bare dine indlæg. Vil du ikke lade være med det, selvom Onkel Jørgen også gør det? :smile: )

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

Nej det er de ikke! Alle syns at BBére er de smukkeste mennesker i verden- Jo større ganz jo smukkere! Mange piger siger markus Ruhl er grim, men den våde plet i deres trusser fortæller en anden historie :santa2:

Det verificere blot min teori om at alle kvinder når det kommer til stykket er enten biseksuelle eller lesbiske.. :rudolph:

M.V.H

Helio

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

hahahaha typisk helio stil. Jamen Helio HVORFOR begynder du overhovedet at snakke om kuglemaver, ab implants og syntholbiceps hvis du ikke mener det har relevans for debatten?

Du begyndte selv at snakke om disse ting, min fine ven :4winkkiss:

wow strong making no sense.

Link to comment
Share on other sites

hahahaha typisk helio stil. Jamen Helio HVORFOR begynder du overhovedet at snakke om kuglemaver, ab implants og syntholbiceps hvis du ikke mener det har relevans for debatten?

Du begyndte selv at snakke om disse ting, min fine ven :4winkkiss:

wow strong making no sense.

Det havde skam bestemt relvans for debatten unge apprentice, - blot ikke den sammenhæng FRA MIN SIDE som du prøvde på at udgive... Måske er det ikke utænkeligt at du misforstod mit første indlæg? :inlove:

M.V.H

Helio

PS:

(ps - det distraherer at du bruger tegnsætningen ",-". Den tegnsætning giver ikke mening og abryder bare dine indlæg. Vil du ikke lade være med det, selvom Onkel Jørgen også gør det? smile.gif )

Den måde har jeg, hvis du kikker tilbage, skrevet på de sidste 10 år, - så medmindre du får MZ til at smide mig af boardet for det,- så må jeg desværre skuffe dig, - jeg vil ikke ændre mit tegnsæt, ikke engang for din skyld. :flowers:

Edited by heliotropen
Link to comment
Share on other sites

Den måde har jeg, hvis du kikker tilbage, skrevet på de sidste 10 år, - så medmindre du får MZ til at smide mig af boardet for det,- så må jeg desværre skuffe dig, - jeg vil ikke ændre mit tegnsæt, ikke engang for din skyld. :flowers:

Hvorfor ikke? Det er ikke korrekt tegnsætning.

Og kunne i ikke tages jer personlige kontroverser over msn eller pm :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Nu er skønhedsidealer jo heldigvis vidt forskellige, - det er således ikke alle der 'tænder' på feminine kuglemaver, Dr. Bruce Nadlers ab-etching eller olie injekserede biceps. - Kan det i dette tilfælde tænkes at Brad Pitt fik chancen som skuespiller, netop fordi nogen tænkte over hvordan han var skruet sammen? - Jeg ved det givetvis ikke, men tanken strejfer mig blot.

brad_pitt_abs.jpg

M.V.H

Helio

hahahaha typisk helio stil. Jamen Helio HVORFOR begynder du overhovedet at snakke om kuglemaver, ab implants og syntholbiceps hvis du ikke mener det har relevans for debatten?

Du begyndte selv at snakke om disse ting, min fine ven 4winkkiss.gif

wow strong making no sense.

Og hvem har nogensinde snakket om det du nu vrøvler om? :blink:

If you can't do the math ...

M.V.H

Helio

Discuss... :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Brad Pitt har en flot fysik IMO, men mon ikke det meste kan tilskrives gener. Kig på den øverste del af hans pecs fx. Markeret, men også med god masse når man tænker på, hvor lidt masse han ellers har. Han har med andre ord masse de rigtige steder.

Det gør ham ikke til BB'er eller stærk, men at sige at han ikke har en æstetisk fysik i hverdags sammenhæng, og at den dermed ikke er værd at stræbe efter for Joe Q, der lige er begyndt at træne, det er at stramme den.

Link to comment
Share on other sites

Hej

hvordan har brad pitt trænet til fight club?

- mange gentagelser med lav vægt? eller hvordan bliver man så markeret??

Så gik der lige trådkapring i din tråd... Det korte svar er: Få større muskler og sænk din fedtprocent. Præcis som Mr. Big skriver.

Edited by christianspoer
Link to comment
Share on other sites

Heliotropens "holdning" er meget typisk for ærwelige typer med tynde arme og især tynde ben, der ikke kan løfte en skid. Det er synd for dem, så jeg synes ikke det er fair med så hård en tone.

Uanset hvad man synes er en flot krop, er Hr. Pitts fysik ikke imponerende, han har trænet lidt og så er han ellers bare tynd, hvor svært kan det være?

, - tegnsætningen er jeg enig i ingen mening giver, og da den er hamrende forkert på alle måder, bør den selvfølgelig luges ud. Alt andet er idioti.

Link to comment
Share on other sites

Uanset hvad man synes er en flot krop, er Hr. Pitts fysik ikke imponerende, han har trænet lidt og så er han ellers bare tynd, hvor svært kan det være?

Helt enig.

Vi ved bare ikke hvad trådstarters grundlag er. Jeg skyder umiddelbart vedkommende til at være nybegynder og derfor ikke med det bedste udgangspunkt for at få Pitts "cuttede look" uden lidt træning. Men det er bare formodninger.

Link to comment
Share on other sites

Heliotropens "holdning" er meget typisk for ærwelige typer med tynde arme og især tynde ben, der ikke kan løfte en skid. Det er synd for dem, så jeg synes ikke det er fair med så hård en tone.

Uanset hvad man synes er en flot krop, er Hr. Pitts fysik ikke imponerende, han har trænet lidt og så er han ellers bare tynd, hvor svært kan det være?

, - tegnsætningen er jeg enig i ingen mening giver, og da den er hamrende forkert på alle måder, bør den selvfølgelig luges ud. Alt andet er idioti.

Og, Søren, så kan jeg sige, at jeg ikke har tynde ben, de har før lige med nød og næppe været oppe og tangere de 72 cm - hviket set i forhold til mine 176cm må siges at være desideret fede lår.. Rippet er jeg heller ikke mere.. Det jeg skrev er dog stadig en kensgerning, at det var dit ideal skrev jeg ikke.. Hvis du hellere vil ligne et frådende femint monster, der får andre mennesker til at flygte ved synet, så go for it, det er ikke ironisk ment, virkelig, det jeg skrev i mit indlæg var jo netop, skønheds idealer heldigvis er forskellige, har man færdet sig i trænings sammenhæng så længe som jeg har, bliver man på et tidspunkt bare træt af den der 'se hvor er jeg stor mor' attitude, nogen gange skulle man tro der var en direkte propertion imellem folks overarme og deres intelligens, forstået sådan at jo større overarm jo lavere intelligens, men mit bekendtskab med JS fortæller mig det ikke er tilfældet :nissetunge:

Det falder mig iøvrigt lidt i øjnene, det der: hvor svært det kan være, har du nogensinde prøvet at gøre ham kunsten efter? - Min egen effaring er at de fleste der snakker om hvor nemt det er at blive rippet helt ned, uden brug af kemisk tilsætning, og samtidigt bevare nogenlunde fornuftig mængde muskelmasse, aldrig selv har stået i situationen, så vidt jeg husker snakker vi i Pitt's tilfælde omkring 80kg fordelt på 180cm, med en ultralav fedtprocent, og så kan man se nærmere på hans propertioner, virkelig gode gener vil jeg påstå.

M.V.H

Helio

Link to comment
Share on other sites

:

Det falder mig iøvrigt lidt i øjnene, det der: hvor svært det kan være, har du nogensinde prøvet at gøre ham kunsten efter? - Min egen effaring er at de fleste der snakker om hvor nemt det er at blive rippet helt ned, uden brug af kemisk tilsætning, og samtidigt bevare nogenlunde fornuftig mængde muskelmasse, aldrig selv har stået i situationen, så vidt jeg husker snakker vi i Pitt's tilfælde omkring 80kg fordelt på 180cm, med en ultralav fedtprocent, og så kan man se nærmere på hans propertioner, virkelig gode gener vil jeg påstå.

M.V.H

Helio

Pitt har aldrig vejet 80 kg rippet på de billeder jeg har set. Eller også har han aldrig været 180 cm. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share