Brad Pitt


Pretsch
 Share

Recommended Posts

KLassik MOL, brugere der har travlt med at påpege hvor lidt muskelmasse BP har, samt hvorledes de i hvert fald uden de mindste problemer, visuelt, kunne komme til at fremstå som ham. Paradoksalt nok ser man sjældent nogle i nærheden, men det er jo selvfølgelig nok fordi ingen har dette look som deres målsætning :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

KLassik MOL, brugere der har travlt med at påpege hvor lidt muskelmasse BP har, samt hvorledes de i hvert fald uden de mindste problemer, visuelt, kunne komme til at fremstå som ham. Paradoksalt nok ser man sjældent nogle i nærheden, men det er jo selvfølgelig nok fordi ingen har dette look som deres målsætning :4winkkiss:

Men han har jo vitterlig ikke specielt stor muskelmasse i FC, og hvem siger det er så let som ingenting at nå hans niveau af fedtprocent?

Fandt en kilde der sagde BP vejede cirka 70kg til FC.

http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=32802

og videre

http://www.t-nation.com/findArticle.do?art...06-021-training

Link to comment
Share on other sites

KLassik MOL, brugere der har travlt med at påpege hvor lidt muskelmasse BP har, samt hvorledes de i hvert fald uden de mindste problemer, visuelt, kunne komme til at fremstå som ham. Paradoksalt nok ser man sjældent nogle i nærheden, men det er jo selvfølgelig nok fordi ingen har dette look som deres målsætning :4winkkiss:

Ja, det er jo et klassisk svar på et klassisk spørgsmål. På den ene side, er jeg da enig i, at han ikke har ret meget muskelmasse (hvilket ingen vist i øvrigt har påstået). Der er da en del her på MOL, som fint matcher hans fysik, så helt umuligt/sjældent er det altså ikke.

En del boksere, brydere, atletikfolk, gymnaster mm. har da en fysik i den stil uden at træne specifikt efter det. Men som nævnt kan det været et problem at opnå den lave fedt%, hvis man ikke er disponeret for det.

P.s. troede iø. at ønsket om BP's fight club fysik var udskiftet med 300-formen, men der er åbenbart comeback til BP! :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Men han har jo vitterlig ikke specielt stor muskelmasse i FC, og hvem siger det er så let som ingenting at nå hans niveau af fedtprocent?

Fandt en kilde der sagde BP vejede cirka 70kg til FC.

http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=32802

og videre

http://www.t-nation.com/findArticle.do?art...06-021-training

Nu er det fightclub jo en gammel film, det ville være mere reelt feks, at se på hans fysik i troy, det er iøvrigt der der skulle være tale om de 80kg. Jeg er et eller andet sted ret enig med Elvirus.

En del boksere, brydere, atletikfolk, gymnaster mm. har da en fysik i den stil uden at træne specifikt efter det. Men som nævnt kan det været et problem at opnå den lave fedt%, hvis man ikke er disponeret for det.

Der er ingen der siger, formen ikke kan opnåes, men fra at sige noget kan lade sig gøre, til at det ikke er imponerende, eller enda at det er let, er vel ikke helt det samme? Og så mener jeg da iøvrigt sagens den type athleter du nævner der fint, kan være imponerende også, altså at man ikke nødvendigvis behøver være rendyrket bodybuilder, udelukkende med et mål om maksimal muskelmasse, for at have en imponerende form.

M.V.H

Helio

Link to comment
Share on other sites

Der er ingen der siger, formen ikke kan opnåes, men fra at sige noget kan lade sig gøre, til at det ikke er imponerende, eller enda at det er let, er vel ikke helt det samme? Og så mener jeg da iøvrigt sagens den type athleter du nævner der fint, kan være imponerende også, altså at man ikke nødvendigvis behøver være rendyrket bodybuilder, udelukkende med et mål om maksimal muskelmasse, for at have en imponerende form.

M.V.H

Helio

Nej, det var også bare for at sætte det i perspektiv. Selvfølgelig kan man have en imponerende form uden at være BB'er :wink:

Link to comment
Share on other sites

KLassik MOL, brugere der har travlt med at påpege hvor lidt muskelmasse BP har, samt hvorledes de i hvert fald uden de mindste problemer, visuelt, kunne komme til at fremstå som ham. Paradoksalt nok ser man sjældent nogle i nærheden, men det er jo selvfølgelig nok fordi ingen har dette look som deres målsætning :4winkkiss:

Jeg kunne nemt blive så rippet, men jeg har intet ønske om at veje 65kg :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

brad Pitts form var fin i Troy. Vel og mærke ripped og godt med olie og lyssætning og andre skyggefremhævninger, men ikke desto mindre god fysik.

Brad pitts form i Fight Club var ikke-eksisterende, og 80 kg? LOLZORS!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Det er ikke hans fysik der inspirerer folk til at træne - (med folk menes for de flestes vedkommende, ikke en absolut påstand - der er undtagelser) . Det er derimod hans navn, celebrity status og så slutteligt hans fysik der sammenlagt får folk til at "wowe!" over hvad der er en helt almindelig fysik for enhver der træner en smule og udøver lidt kostkontrol.

Med kreativ lyssætning kommer han hurtigt til at ligne meget mere end han egentlig er. Som sagt, var det ikke for hans navn og pæne ansigt :4winkkiss: så ville ingen tænke noget særligt over hans form på stranden andet end at han var i form og havde lidt abs.

EOD!

Link to comment
Share on other sites

Det er derimod hans navn, celebrity status og så slutteligt hans fysik der sammenlagt får folk til at "wowe!" over hvad der er en helt almindelig fysik for enhver der træner en smule og udøver lidt kostkontrol.

Så er det bare sjovt, at der ikke er nogen på mol (af de billeder jeg har set, hvilket er langt fra alle), der kan fremvise samme hakkede form. Men de må vel ikke gide :wink:.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Så er det bare sjovt, at der ikke er nogen på mol (af de billeder jeg har set, hvilket er langt fra alle), der kan fremvise samme hakkede form. Men de må vel ikke gide :wink:.

lol you gotta be kidding.

Fra min egen klub kan jeg nævne Conscience, Tunen, og Nissen. Nu træner de med mere langsigtet mål og at have en lav bf% året rundt befordrer ikke fremgang i muskelmassen, men i forbindelse med konkurrence og blot cut ad hoc har de og fremviser de langt bedre form.

LANGT bedre.

Link to comment
Share on other sites

lol you gotta be kidding.

Fra min egen klub kan jeg nævne Conscience, Tunen, og Nissen. Nu træner de med mere langsigtet mål og at have en lav bf% året rundt befordrer ikke fremgang i muskelmassen, men i forbindelse med konkurrence og blot cut ad hoc har de og fremviser de langt bedre form.

LANGT bedre.

Helt enig. Syntes da efterhånden at der er en hel del herinde, der har opnået en form der er langt bedre en den Brad Pitt kan fremvise.

Link to comment
Share on other sites

Det er jo dybest set en umulig diskussion, da den er så subjektiv, som noget kan blive..!

Med for fornøjelse :nissetunge:

Ps. Jeg syntes, PB har en vild fysik på det billede, og de fleste skal arbejde hårdt for noget lignende!

Arbejde hårdt for at have knap 70 kg fordelt på 180 cm?

Den form han fremviser i Fight Club og i Troy render der jo tusindvis af mænd rundt med. Eneste forskel: De er bare ikke Brad Pitt. :wink:

Link to comment
Share on other sites

lol you gotta be kidding.

Fra min egen klub kan jeg nævne Conscience, Tunen, og Nissen. Nu træner de med mere langsigtet mål og at have en lav bf% året rundt befordrer ikke fremgang i muskelmassen, men i forbindelse med konkurrence og blot cut ad hoc har de og fremviser de langt bedre form.

LANGT bedre.

Conscience er BB'er ikke? Han har da klart en bedre/større fysik, men det er jo et helt andet ideal. De 2 andres dagsform kender jeg ikke :xmas:.

Jeg synes, hans form er fed. Og jeg ser ingen grund til at negligere det arbejde, der skal lægges i sådan en form. Kunne man forestille sig, at hans navn har samme effekt her på MOL, som i postulerer (altså at han får al hans kredit pga han kendt), bare med modsat fortegn? At man ikke vil anerkende, at det altså ikke bare er en form, enhver kan få uden at anstrenge sig.

Edited by Paven
Link to comment
Share on other sites

Conscience er BB'er ikke? Han har da klart en bedre/større fysik, men det er jo et helt andet ideal. De 2 andres dagsform kender jeg ikke :xmas:.

Jeg synes, hans form er fed. Og jeg ser ingen grund til at negligere det arbejde, der skal lægges i sådan en form. Kunne man forestille sig, at hans navn har samme effekt her på MOL, som i postulerer (altså at han får al hans kredit pga han kendt), bare med modsat fortegn? At man ikke vil anerkende, at det altså ikke bare er en form, enhver kan få uden at anstrenge sig.

Mit svar vil helt klart være nej.

Grunden til at så mange vil se ud som Pitt er jo ikke kun fordi han har en "flot form", men fordi han har enorm sexappeal og er kendt. Det kan godt være at jeg er miljøskadet, men det eneste jeg ser er en mager pind, når jeg ser billeder af Pitt fra Fight Club. Det er en form der kræver en lav fedtprocent, lidt armstrækkere og armhævninger og så er den vist ikke længere. Specielt for en gut som Pitt, som åbenlyst er en type, der kan æde lidt af hvert og slippe afsted med det.

Link to comment
Share on other sites

Mit svar vil helt klart være nej.

Grunden til at så mange vil se ud som Pitt er jo ikke kun fordi han har en "flot form", men fordi han har enorm sexappeal og er kendt. Det kan godt være at jeg er miljøskadet, men det eneste jeg ser er en mager pind, når jeg ser billeder af Pitt fra Fight Club. Det er en form der kræver en lav fedtprocent, lidt armstrækkere og armhævninger og så er den vist ikke længere. Specielt for en gut som Pitt, som åbenlyst er en type, der kan æde lidt af hvert og slippe afsted med det.

He he, hvor ved du det fra :nissetunge:...

Jeg har ingen i min vennekreds, der ellers tæller flere gutter med lav fedtprocent, som træner regelmæssigt - bla kampsort - der har hans fysisk. Men de skal vel lave nogle flere armstrækninger så :nissegrin:

Tja, vi må blive om at være uenige.

Link to comment
Share on other sites

He he, hvor ved du det fra :nissetunge:...

Jeg har ingen i min vennekreds, der ellers tæller flere gutter med lav fedtprocent, som træner regelmæssigt - bla kampsort - der har hans fysisk. Men de skal vel lave nogle flere armstrækninger så :nissegrin:

Tja, vi må blive om at være uenige.

Fordi han i hele hans karriere har set sådan ud. Han er prototypen på en gut med en høj forbrænding, som har nemt ved at opnå det look han har i Fight Club.

Hvad mener du når du siger at ingen af dine venner har hans fysik? Er de ikke ligeså "store" eller er de ikke lige så markerede?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Enige om at være uenige? Hvis du står ved din holdning, hvis du altså er uenig, er sagen jo blot den at dine evner til at bedømme størrelse og fedt% er helt hen i vejret...

Jeg kan kun gentage:

Fra min egen klub kan jeg nævne Conscience, Tunen, og Nissen. Nu træner de med mere langsigtet mål og at have en lav bf% året rundt befordrer ikke fremgang i muskelmassen, men i forbindelse med konkurrence og blot cut ad hoc har de og fremviser de langt bedre form.

LANGT bedre.

Brad pitts form i Fight Club er mulig at opnå for langt de fleste der gider træne lidt og så ramme en god diæt.

Jeg synes bestemt ikke du er miljøskadet, T. Brad Pitt bærer ganske enkelt ikke særlig meget masse, og der skal mere end lav fedt% og lidt abs til at imponere.

Se hvor JACKED Brad pitt er: 37 cm arme!

Brad-Pitt---Fight-Club-Photograph-C10045635.jpeg

come on. med lidt fundamentræning og diæt er det en form stort set ALLE kan ramme.

Link to comment
Share on other sites

He he, hvor ved du det fra :nissetunge:...

Jeg har ingen i min vennekreds, der ellers tæller flere gutter med lav fedtprocent, som træner regelmæssigt - bla kampsort - der har hans fysisk. Men de skal vel lave nogle flere armstrækninger så :nissegrin:

Tja, vi må blive om at være uenige.

Har du prøvet at smøre dem ind i olie og fået nogle pro lysteknikere til at lege lidt? ;)

Link to comment
Share on other sites

Fordi han i hele hans karriere har set sådan ud. Han er prototypen på en gut med en høj forbrænding, som har nemt ved at opnå det look han har i Fight Club.

Hvad mener du når du siger at ingen af dine venner har hans fysik? Er de ikke ligeså "store" eller er de ikke lige så markerede?

Måske har han trænet hårdt hele sin karriere, who knows? Det er jo sigende for hele situationen, at du vælger at abonnere på en holdning, hvor du går ud fra, at han bare er født til sin fysik.

Jeg kender ikke mange, der har hans fysik - thats all. De gange, jeg er i centret, ser jeg heller ikke mange. Du har så en anden opfattelse, og det er det. Jeg tror ikke, vi kommer videre :xmas:.

Link to comment
Share on other sites

come on. med lidt fundamentræning og diæt er det en form stort set ALLE kan ramme.

aaaargh præcis det min hjerne prøver at fremtvinge på skrift...

Goddammit mine tømmermænd må være enorme...Note to self: aldrig mere snaps...

Link to comment
Share on other sites

Måske har han trænet hårdt hele sin karriere, who knows? Det er jo sigende for hele situationen, at du vælger at abonnere på en holdning, hvor du går ud fra, at han bare er født til sin fysik.

Jeg kender ikke mange, der har hans fysik - thats all. De gange, jeg er i centret, ser jeg heller ikke mange. Du har så en anden opfattelse, og det er det. Jeg tror ikke, vi kommer videre :xmas:.

Nej det er ren og skær erfaring efter snart 15 år i miljøet, der fortæller mig at han er præcis sådan en type.

At du ikke kender mange der har hans fysik, fortæller bare at vi træner vidt forskellige steder. Jeg ser dem dagligt.

Du svarede dog aldrig på mit spørgsmål: "Hvad mener du når du siger at ingen af dine venner har hans fysik? Er de ikke ligeså "store" eller er de ikke lige så markerede?"

Link to comment
Share on other sites

Nej det er ren og skær erfaring efter snart 15 år i miljøet, der fortæller mig at han er præcis sådan en type.

At du ikke kender mange der har hans fysik, fortæller bare at vi træner vidt forskellige steder. Jeg ser dem dagligt.

Du svarede dog aldrig på mit spørgsmål: "Hvad mener du når du siger at ingen af dine venner har hans fysik? Er de ikke ligeså "store" eller er de ikke lige så markerede?"

Jo, det svarede jeg på. De har ikke hans fysik, hvilket vil sige, de hverken har hans størrelse eller markering.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share