Brad Pitt


Pretsch
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Nu skal vi huske, i relative tal er det jo ikke mange der træner - måske 4% af befolkningen, og hvor mange af dem er faktisk seriøse? lad os bare gæstimere: 25%.

Så selvfølgelig ser du ikke Brad Pitt-kroppen alle vegne...

men det er også ligegyldigt, for folk med samme kropstype, fedtprocent og LBM eksisterer i masser af gyms over det hele. Kan man ikke se det er det ikke motivet der er noget galt med - det er øjnene!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Enige om at være uenige? Hvis du står ved din holdning, hvis du altså er uenig, er sagen jo blot den at dine evner til at bedømme størrelse og fedt% er helt hen i vejret...

Nå ok.

Den deler jeg så med en stor del uden for MOL. Det kan jeg godt leve med. Du er jo selv mod MOL-dogmer, ikke?

Link to comment
Share on other sites

Jo, det svarede jeg på. De har ikke hans fysik, hvilket vil sige, de hverken har hans størrelse eller markering.

De ville få begge dele hvis de tabte lidt mere fedt.

Brad Pitt er jo ikke stor, så med mindre dine venner er anorektiske kung fu kæmpere, så vil de kunne opnå dem form ret hurtigt, hvis det passer at de i forvejen har en lav fedtprocent.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nå ok.

Den deler jeg så med en stor del uden for MOL. Det kan jeg godt leve med. Du er jo selv mod MOL-dogmer, ikke?

roflcopter.

Du ved godt hvorfor der findes syns-og skønsmænd - Det skyldes de har sagkyndig viden - "faglig indsigt". Det kan du også overføre til træning. At henvise til den ignorante befolkning (og den er lidt ignorant hvad angår træning og bedømmelse af folks kroppe) gør ikke din påstand mere rigtig.

Og jo jeg er imod MOL-dogmerne, men det her har ikke noget med MOL-dogme at gøre. At henvise til flertallets holdning er en klassisk logisk fejlslutning and you know it.

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

roflcopter.

Du ved godt hvorfor der findes syns-og skønsmænd, ikke? Det skyldes de har sagkyndig viden - "faglig indsigt". Det kan du også overføre til træning. At henvise til den ignorante befolkning (og den er lidt ignorant hvad angår træning og bedømmelse af folks kroppe) gør ikke din påstand mere rigtig.

Og jo jeg er imod MOL-dogmerne, men det her har ikke noget med MOL-dogme at gøre. At henvise til flertallets holdning er en klassisk logisk fejlslutning and you know it.

Rolig nu, Doc. Ingen grund til at hidse sip op i en fredelig og ret ligegyldig diskussion om BP. Jeg ved vagt en lille bitte smule om syns og skønsmænd.

Vi kunne da få folk til at poste de billeder, hvor de er PB (i Troy) ih oh åh så overlegne, så tager vi den derfra.

Link to comment
Share on other sites

Rolig nu, Doc. Ingen grund til at hidse sip op i en fredelig og ret ligegyldig diskussion om BP. Jeg ved vagt en lille bitte smule om syns og skønsmænd.

Vi kunne da få folk til at poste de billeder, hvor de er PB (i Troy) ih oh åh så overlegne, så tager vi den derfra.

Hvor kommer Troy nu fra?

Snakken har hele tiden gået på Fight Club, men nu skal vi pludselig snakke hans form i Troy?

Helt ok med mig. Tag min tidligere træningsmakker Lasse TP, han har flere billeder liggende, hvor hans fysik er federe end Pitts. Doc (hvis form pt også er federe end Pitts)nævner selv Conscience, Tunen og Nissen. Derudover er der Crawdaddy, Johnny Bravo, Essensen, Everlast, blackice og Therealjubii jeg lige hurtigt ´kan komme på.

Vil du have flere, så kig i diverse logs. Der er en del af dem her på MOL. :nissetunge:

Edited by T
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Rolig nu, Doc. Ingen grund til at hidse sip op i en fredelig og ret ligegyldig diskussion om BP. Jeg ved vagt en lille bitte smule om syns og skønsmænd.

Vi kunne da få folk til at poste de billeder, hvor de er PB (i Troy) ih oh åh så overlegne, så tager vi den derfra.

jeg er da ikke det mindste ophidset :santa2: det er Christmas! :xmas:

Men du efterspørger konkret billeder hvor folk er BP (Troy form) overlegne. Her er en curl video fra BB99! hvor Tunen,BB2! curler.

Jeg regner ikke med han har noget imod jeg linker til den :)

http://www.youtube.com/watch?v=WVQcmZOtTHk

Link to comment
Share on other sites

En fysik der minder meget om Pitts i Fight Club er Payams herinde fra. Han er en ung knægt der ikke har ret meget erfaring rent træningmæssigt og alligevel kan han præstere en fysik ala Pitts med en kropsvægt på knap 70 kg (correct me if im wrong Mr. P)

Link to comment
Share on other sites

Fed form, uden tvivl. Altså Tunen.

Men derfor kan man så ikke stadigvæk have en erkendelse af, at BP nok ikke er kommet sovende til hans resultater, som T jo agiterer for (og åbenbart ved en del om, hvordan BP træner på den anden side af havet, da han har 15 års erfaring i at spå om mennesker, han ikke kender :nissetunge:)

--> troy har da været nævnt mange gange i tråden, og jeg har da aldrig skrevet, jeg snakkede specifikt om FC :xmas:

Konklusion: jeg siger jo ikke, at BP har en helt vanvittig form, blot at den måske ikke er heeeelt så ringe, som den gøres til på MOL - hver gang der spørges til den.

Edited by Paven
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Fed form, uden tvivl. Altså Tunen.

Men derfor kan man så ikke stadigvæk have en erkendelse af, at BP nok ikke er kommet sovende til hans resultater, som T jo agiterer for (og åbenbart ved en del om, hvordan BP træner på den anden side af havet, da han har 15 års erfaring i at spå om mennesker, han ikke kender :nissetunge:)

--> troy har da været nævnt mange gange i tråden, og jeg har da aldrig skrevet, jeg snakkede specifikt om FC :xmas:

Konklusion: jeg siger jo ikke, at BP har en helt vanvittig form, blot at den måske ikke er heeeelt så ringe, som den gøres til på MOL - hver gang der spørges til den.

Der er ingen der siger BP er kommet sovende til resultaterne. Som sagt, hans form i Troy var da også væsentligt mere imponerende end hans form i FC, men stadig intet specielt. Han har stadig skullet arbejde ligesom alle andre.

Men der er lang vej fra at skulle arbejde noget og udøve kostkontrol og så til den slags idoldyrkelse og worship man ser på MOL. Det står jo helt i misforhold til de resultater han har opnået. Jeg synes ikke nogen kalder den ringe - de siger hvad den er: opnåelig for stort set alle der gider træne noget og udøve kostkontrol over en periode.

At person 1 siger nej til kage og person 2 siger ja gør ikke person 1 sindssygt dedikeret - det gør person 2 til den doven half-asser. Og den indsats der kræves for at opnå FC formen er ikke nogen særlig.

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

Fed form, uden tvivl. Altså Tunen.

Men derfor kan man så ikke stadigvæk have en erkendelse af, at BP nok ikke er kommet sovende til hans resultater, som T jo agiterer for (og åbenbart ved en del om, hvordan BP træner på den anden side af havet, da han har 15 års erfaring i at spå om mennesker, han ikke kender :nissetunge:)

--> troy har da været nævnt mange gange i tråden, og jeg har da aldrig skrevet, jeg snakkede specifikt om FC :xmas:

Konklusion: jeg siger jo ikke, at BP har en helt vanvittig form, blot at den måske ikke er heeeelt så ringe, som den gøres til på MOL - hver gang der spørges til den.

Min pointe er jo netop at der ikke skal nogen træning til for at se sådan ud. :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

hvilket naturligvis er noget sludder.

eller du mener måske ikke, dem du sammenligner ham med, træner? hårdt endda...

armada --> ok, vi er nogenlunde enige så.

Nu snakker jeg udelukkende om formen fra Fight Club. Den mener jeg helt klart kan opnås af de fleste vha kost. Igen det kan være fordi jeg er miljøskadet og har dyrket elitesport siden jeg var 15 år. Men da jeg var 17-18 år rendte alle i min omgangskreds altså rundt med en form ala Pitts i Fight Club.

Jeg syntes bare det er forkert når du fremstiller det som om, at man skal kæmpe hårdt med sin træning for at opnå en sådan fysik. :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Der er ingen der siger BP er kommet sovende til resultaterne. Som sagt, hans form i Troy var da også væsentligt mere imponerende end hans form i FC, men stadig intet specielt. Han har stadig skullet arbejde ligesom alle andre.

Som jeg husker det er hans bf% højere i troy end i FC- mener ihvertfald ikke at han fremviser ripped abs i Troy! Derudover siger rygterne jo at han brugte stand in ben :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Hans fysik ville få flere på stranden til at "wowe" end nogen anden her på MOL. EOD

Hans proportioner er uovertrufne - bedre end nogen anden her på MOL. EOD!

- therealhurra kommer nærmest! :nissegrin:

EOD!

Fuldstændig enig. Mol er totalt blottet for æstetik på dette område. Hvor mange på mol ville kunne lave en undertøjs reklame for calvin klein f.eks. ? få. nok ingen. Dette lille/stor tyk/tynd er alr for sort/hvidt.

Link to comment
Share on other sites

Nu snakker jeg udelukkende om formen fra Fight Club. Den mener jeg helt klart kan opnås af de fleste vha kost. Igen det kan være fordi jeg er miljøskadet og har dyrket elitesport siden jeg var 15 år. Men da jeg var 17-18 år rendte alle i min omgangskreds altså rundt med en form ala Pitts i Fight Club.

Jeg syntes bare det er forkert når du fremstiller det som om, at man skal kæmpe hårdt med sin træning for at opnå en sådan fysik. :xmas:

Du ved mere om træning end jeg gør, lad der ingen jordisk tvivl herske derom. Jeg ville personligt skulle kæmpe hårdt for at få sådan en fysik, og jeg tager hatten af for de folk, der har en sådan fysik - om de så er fra MOL eller Hollywood.

Jeg har i øvrigt selv dyrket elitesport (fodbold på landsholdsniveau) fra jeg var 13 til 16, så jeg har da set unge, trænede kroppe :nissegrin:.

God Jul :xmas:

Edited by Paven
Link to comment
Share on other sites

Fuldstændig enig. Mol er totalt blottet for æstetik på dette område. Hvor mange på mol ville kunne lave en undertøjs reklame for calvin klein f.eks. ? få. nok ingen. Dette lille/stor tyk/tynd er alr for sort/hvidt.

[ARMADA_I]

Hold da kæft en BOZO kommentar!!

[/ARMADA_I]

At lave en reklame for CK handler jo i langt højere grad om lyssætning og ha' en kendt fjæs end en fed fysik. Jeg kender da personligt et par stk. her fra MOL, der kunnne battle mange af de undertøjs-whatever-reklamer man ser. :wink:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Enige om at være uenige? Hvis du står ved din holdning, hvis du altså er uenig, er sagen jo blot den at dine evner til at bedømme størrelse og fedt% er helt hen i vejret...

Jeg kan kun gentage:

Brad pitts form i Fight Club er mulig at opnå for langt de fleste der gider træne lidt og så ramme en god diæt.

Jeg synes bestemt ikke du er miljøskadet, T. Brad Pitt bærer ganske enkelt ikke særlig meget masse, og der skal mere end lav fedt% og lidt abs til at imponere.

Se hvor JACKED Brad pitt er: 37 cm arme!

Brad-Pitt---Fight-Club-Photograph-C10045635.jpeg

come on. med lidt fundamentræning og diæt er det en form stort set ALLE kan ramme.

Hvis det er så skræmmende nemt, kan du så ikke strikke et program (diæt) sammen til mig, hvor jeg opnår lige præcis det? :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er så skræmmende nemt, kan du så ikke strikke et program (diæt) sammen til mig, hvor jeg opnår lige præcis det? :nissecool:

Har du læst lidt med her og har bare den mindste basale viden om kalorie under og overskud og samtidig ved lidt om hvordan makronæringsstoffer skal bruges under diæt, er det altså ikke så svært. Har man i forvejen en lav fedtprocent og bare en lille bitte smule muskelmasse under fedtlaget, burde det kunne opnås ret hurtigt.

Link to comment
Share on other sites

En fysik der minder meget om Pitts i Fight Club er Payams herinde fra. Han er en ung knægt der ikke har ret meget erfaring rent træningmæssigt og alligevel kan han præstere en fysik ala Pitts med en kropsvægt på knap 70 kg (correct me if im wrong Mr. P)
Min pointe er jo netop at der ikke skal nogen træning til for at se sådan ud.

Er lige kommet hjem fra ferie, så vækker lige tråden op..

Ved ikke helt, om jeg skal sige tak, T :tongue:

På mit billede i min profil vejer jeg helt korrekt mellem 70-75 kg.

For rigtig rigtig rigtig mange teenagedrenge er hans form printet som noget æstetisk og attraktivt, hvorfor de fleste også gerne vil have den - og den har altså ikke været helt let at bygge op. Jeg har selv været halvheldig med min genetik og fedtprocent - det er ikke alle, der er det.

Link to comment
Share on other sites

Men du efterspørger konkret billeder hvor folk er BP (Troy form) overlegne. Her er en curl video fra BB99! hvor Tunen,BB2! curler.

Jeg regner ikke med han har noget imod jeg linker til den :)

http://www.youtube.com/watch?v=WVQcmZOtTHk

tunen har på videoen klart en bedre form end bp også i troy(har ikke set filmen men kun billeder fra nettet) hvorvidt det er æstetisk pænere er en smagssag! og angående diskussionen om bp's form i fc kan man ikke undgå at inddrage hans celebre status, hvilket da har en indvirkning på smagsbedmninngen!

en anden ting man kan diskutere er bp abs symetri, som efter min mening er ganske pæn og den kan man jo som bekendt ikke træne sig til, så der har han ganske gode gener...

her er i øvrigt et bud på hans træning til fc og hans karriere generelt...

http://www.sixpacknow.com/brad_pitt_abs_workout.html

og angående diskussionen om hvor mange der ligner bp i fc så må man måske også pørge sig selv hvor sundt det er i længden at have en fedt% på 5 eller hvad bp nu havde... jeg skal hvertfald kæmpe for at holde mig under 8%(jeg definerer som min strandform)

Link to comment
Share on other sites

Er lige kommet hjem fra ferie, så vækker lige tråden op..

Ved ikke helt, om jeg skal sige tak, T :tongue:

På mit billede i min profil vejer jeg helt korrekt mellem 70-75 kg.

For rigtig rigtig rigtig mange teenagedrenge er hans form printet som noget æstetisk og attraktivt, hvorfor de fleste også gerne vil have den - og den har altså ikke været helt let at bygge op. Jeg har selv været halvheldig med min genetik og fedtprocent - det er ikke alle, der er det.

Tjah jeg syntes da både du er mere muskuløs og cut end Pitt på det billede jeg har set. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share