Fast massør søges - hjælp?


søger massør
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg har oprettet en profil herinde da jeg søger en massør.

Årsagen er at jeg arbejder ekstremt meget og derudover løber marathon, klatrer og styrketræner.

Det er hårdt for min fysik, og jeg ønsker derfor at prioritere at få masseret kroppen igennem hver 14 dag.

Derfor vil jeg gerne lave en fast aftale med en massør hver 14 dag om halvanden/2 timers massage. Det skal være grundigt sportsmassage, og du skal komme hos mig med en foldebriks. Jeg bor på vesterbro.

Jeg forestiller mig at betale for den første gang for at teste, og dernæst lave en aftale for et kvartal ad gangen.

Hvis du kan hjælpe mig, hører jeg gerne fra dig.

skriv gerne på lichinger (at) hotmail . com

vh,

Anders

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Anders

Velkommen herinde på MOL.

Jeg er født med en indre nysgerrighed så endelig ikke misforstå mig, har blot et par spørgsmål.

Hvorfor laver du en annonce på MOL? Hvorfor ikke slå op i en telefonbog / internettet og ringe rundt? der er vel massere sportsmassører der køre ud, især i Kbh?

Du vil betale for den første gang, også....?

Jeg er nu ikke massør blot en nysgerrig sjæl.

Held og lykke med din søgen.

Differ

Edited by Differ
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan da egentlig sagtens forestille mig at det er muligt at finde en massör her.. Men altid godt med motiverende og positive indlæg som dette.

Held og lykke med sögningen.

Hvad mener du med det? Jeg skriver bare, at jeg ikke tror, det bliver til at finde en herinde og ønsker ham held og lykke alligevel! Har da intet med at være negativ eller demotiverende at gøre. Jeg skriver bare, hvad jeg mener!

Christ hvad folk dog kan læse ind i ens indlæg...

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke du helt forstår at min henvendelse er seriøs, så betaling selvfølgelig - kontant hver gang. Det som jeg mener er blot, at jeg gerne vil nøjes med at bestille en gang massage første gang for at se om det er godt. Og derefter lave en fast aftale hver 14 dag.

Jeg har kigget på annoncer/telefonbog. Men vil hellere have anbefalinger ol. fra folk der også bruger massør. Det går jeg ud fra at folk herinde gør. Men det kan måske godt lyde som at det ikke er det rigtige sted.

vh, A.

Hejsa Anders

Velkommen herinde på MOL.

Jeg er født med en indre nysgerrighed så endelig ikke misforstå mig, har blot et par spørgsmål.

Hvorfor laver du en annonce på MOL? Hvorfor ikke slå op i en telefonbog / internettet og ringe rundt? der er vel massere sportsmassører der køre ud, især i Kbh?

Du vil betale for den første gang, også....?

Jeg er nu ikke massør blot en nysgerrig sjæl.

Held og lykke med din søgen.

Differ

Link to comment
Share on other sites

Du kan evt. prøve i Generelt-forummet; Off Topic består garanteret overvejende af dovne sinker i forhold til nogle af de andre træningstråde.

Synes nu det passer bedre i køb/salg, og tråden er derfor flyttet dertil.

Generelt tror jeg dog ikke trådens placering gør særlig meget for eksponeringen og jeg skal ikke vurdere hvor god chancen er for at få bid på din annoncen herinde, men jeg ved da at der husserer en god håndfuld fysioterapeuter/massører, så hvorfor ikke...

mvh

Mod

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej Anders

Jeg kender en rigtig god Fysiurgisk massør og muskelterapeut, hun har hjulpet mig mange gang. Jeg er dog i tvivl om hun har interesse i at udføre hjemmebehandlinger.

Dog kører hun gerne ud til stævner eller klubber som ønsker det.

Hun har klinik i Emdrup, som hun dog er ved at afvikle pga. stor efterspørgelse fra stævner og klubber. Hun vil stadig udføre private behandlinger efter aftale, men det er i Emdrup.

Du kan prøve at kontakte hende på mail: [email protected]

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 8 months later...
  • 1 month later...

Goddag til alle,

Jeg er en selvstændig massør og tilbyder bl.a. sportsmassage. Jeg har arbejdet en del år i Spanien, har lige kommet her og åbnet mit massagerum på Frederiksberg C.

Min hjemmeside er www.masaje-terapeutico.net, tel 26 43 84 24, mail [email protected]

Giv gerne beskeden videre, hvis du kender nogen som kan være intereseret i forskellige former for terapi jeg laver, som er presenteret her: http://masaje-terapeutico.com/pageID_6816683.html

Hilsen,

Miguel.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hej Anders,

Jeg er uddannet lægeeksamineret fysiurgisk sportsmassør. Jeg er selv eliteudøver, og går meget op i sundhed og velvære. Jeg har et lokale i fitnessdk i Valby, men kører desværre ikke ud. Du kan ringe på 82 21 21 00 til fitnessdk og bestille tid onsdag - torsdag mellem 16 og 20. Jeg er god til at tage fat, da jeg selv er blevet hjulpet meget af professionelle massører og fysioterapeuter i Team Danmark.

Mvh Camilla

Link to comment
Share on other sites

Goddag til alle,

Jeg er en selvstændig massør og tilbyder bl.a. sportsmassage. Jeg har arbejdet en del år i Spanien, har lige kommet her og åbnet mit massagerum på Frederiksberg C.

Min hjemmeside er www.masaje-terapeutico.net, tel 26 43 84 24, mail [email protected]

Giv gerne beskeden videre, hvis du kender nogen som kan være intereseret i forskellige former for terapi jeg laver, som er presenteret her: http://masaje-terapeutico.com/pageID_6816683.html

Hilsen,

Miguel.

Hej Anders,

Jeg er uddannet lægeeksamineret fysiurgisk sportsmassør. Jeg er selv eliteudøver, og går meget op i sundhed og velvære. Jeg har et lokale i fitnessdk i Valby, men kører desværre ikke ud. Du kan ringe på 82 21 21 00 til fitnessdk og bestille tid onsdag - torsdag mellem 16 og 20. Jeg er god til at tage fat, da jeg selv er blevet hjulpet meget af professionelle massører og fysioterapeuter i Team Danmark.

Mvh Camilla

Men ingen af jer tilbyder deep tissue massage.. suk.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share