Mollerup mod Challenge Aarhus


Mollerup
 Share

Recommended Posts

Jeg håber snart du har fået dig noget søvn? :smile:

Noget men slet ikke nok, 12 timer på 4 dage og nu kan jeg ikke sove igen, syntes ikke jeg vile tage nogle Dolol i dag.

Tirsdag er det tid til at starte med at cykle på arbejde håber at skulderen er klar på det, onsdag vil jeg prøve svømning, men kan godt være at jeg bare bliver nød til at tage hjem igen.

Overvejere om jeg skal forsøge med styrketræning tirsdag.

Link to comment
Share on other sites

Narj, Det lyder nu altså ikke helt godt med det søvn underskud :unhappy:. Kan du overhovedet træne med så lidt søvn? :smile:

Cyklet de 23 km på arbejde i morges, det gik ok, men det blevet ikke til noget svømmetræning eller styrketræning, surt var ellers lige kommer godt i gang med styrketræning.

Over påsken har jeg kun løbet en gang om cyklet en gang så det er ikke blevet til ret meget træning.

Link to comment
Share on other sites

Men det er også bedre, at du holder dig fra for meget træning end at det blir værre med skulderen... Jeg kender det alt for godt med den styrketræning. Jeg er dog også endelig kommet igang efter jeg så hvordan min træning så ud. Den indehold jo egentlig kun løb, og spinning (og nogle gange svømning). Det er der blevet lavet om på nu, håber jeg holder det.

Link to comment
Share on other sites

Så er det bestilt til mine cykler.

SPD Pedals PD-M505 black schwarz 115,95 €15,95

Bottle Cage Power black 18,90 €8,90 €

Bottle Cage Power HV black 114,90 €14,90 €

Fahrradhalterung für Edge 210,00 €20,00 €

Brake Pads Dura Ace BR-7800 43,95 €15,80 €

CN 7801 Dura Ace Chain 10-speed 124,90 €24,90 €

XT Disc 6-Loch mit Mavic XC 717 schwarz

Speichen schwarz - Nabe & Felge schwarz Disc only 1175,00 €175,00 €

Dura Ace Cassette 10-speed CS-7800 12-21 184,95 €84,95 €

Chainring Dura Ace 53 t 10-speed FC-7800 169,95 €69,95 €

sum:430,35 €+ freight cost1,00

Når man ikke kan træne kan købe ting til træningen i stedet :bigsmile:

har du fået stumperne?

Link to comment
Share on other sites

Men det er også bedre, at du holder dig fra for meget træning end at det blir værre med skulderen... Jeg kender det alt for godt med den styrketræning. Jeg er dog også endelig kommet igang efter jeg så hvordan min træning så ud. Den indehold jo egentlig kun løb, og spinning (og nogle gange svømning). Det er der blevet lavet om på nu, håber jeg holder det.

Jeg syntes ikke at løb og cykling forværre skulderen.

Har lige løbet 6,2 km så jeg er helt sikkeret klar på næste lørdag til ½ maraton LOL

Jeg tror også du burde have dig et fast program.

Link to comment
Share on other sites

Tja, faste programmer er kedelige :innocent:. Jeg tager det lidt som det kommer, men der er da lidt fast.. Styrketræningen har dog ikke helt så høj prioritet som løb, spinning og svømning så det kommer når det kommer, når tiden og overskuddet er til det :smile:.

Well, jeg er i fuld gang med at kigge på cykler... Håber på at kunne finde en snarest muligt. Kender du nogle gode MBT mærker? :bigsmile:.

Lækkert med svømningen, forhåbentlig gør det ikke mere ondt nu?

Link to comment
Share on other sites

Tja, faste programmer er kedelige :innocent:. Jeg tager det lidt som det kommer, men der er da lidt fast.. Styrketræningen har dog ikke helt så høj prioritet som løb, spinning og svømning så det kommer når det kommer, når tiden og overskuddet er til det :smile:.

Well, jeg er i fuld gang med at kigge på cykler... Håber på at kunne finde en snarest muligt. Kender du nogle gode MBT mærker? :bigsmile:.

Lækkert med svømningen, forhåbentlig gør det ikke mere ondt nu?

Ja programmer er kedelige, men gode til at nå et mål :smile:

Det er også meget sjovere at være udenfor nu.

Hvor mange penge har du tænkt dig at bruge på MTB?

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 29-04-2011.

Øv en træls dag, jeg fik sovet max 4 timer de 23 til arbejde gik ok men mangler godt nok fart 26,3 km/t gennensnits fart(28,2 km/t Avg Moving Speed) puls amok som altid max 212.

http://connect.garmin.com/activity/82106955

Hjemturen var i modvind så endnu langsommere 25,1 km/t gennensnits fart(27,2 km/t Avg Moving Speed) puls amok som altid max 200.

http://connect.garmin.com/activity/82106948

Løbetur gik helt galt efter knap 7 km gik jeg helt død snitpuls 187(som var min max for 2 år siden) max 254.

http://connect.garmin.com/activity/82123806

Jeg var helt væk jeg gik de sidste 3,82 på 51 min, jeg var helt væk svimmel, slingret noget og mine arme føltesnærmest som de sov snit puls 131 og max 241.

http://connect.garmin.com/activity/82123814

Kcal og søvnunderskud på samme tid er måske ikke den bedste ide.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 29-04-2011.

Øv en træls dag, jeg fik sovet max 4 timer de 23 til arbejde gik ok men mangler godt nok fart 26,3 km/t gennensnits fart(28,2 km/t Avg Moving Speed) puls amok som altid max 212.

http://connect.garmi...tivity/82106955

Hjemturen var i modvind så endnu langsommere 25,1 km/t gennensnits fart(27,2 km/t Avg Moving Speed) puls amok som altid max 200.

http://connect.garmi...tivity/82106948

Løbetur gik helt galt efter knap 7 km gik jeg helt død snitpuls 187(som var min max for 2 år siden) max 254.

http://connect.garmi...tivity/82123806

Jeg var helt væk jeg gik de sidste 3,82 på 51 min, jeg var helt væk svimmel, slingret noget og mine arme føltesnærmest som de sov snit puls 131 og max 241.

http://connect.garmi...tivity/82123814

Kcal og søvnunderskud på samme tid er måske ikke den bedste ide.

Det er da sindssygt som din puls skaber sig! :crazy:

Har det slet ikke hjulpet med det blodtrykssænkende medicin, som du skrev du har fået?

Link to comment
Share on other sites

Det er da sindssygt som din puls skaber sig! :crazy:

Har det slet ikke hjulpet med det blodtrykssænkende medicin, som du skrev du har fået?

Ja det er lidt vildt, jeg syntes nærmere at det er blevet værere :blink:

Jeg har liget været over og hente mine cykeldele, bortset fra den store kling foran.

Så er det snart tid til MTB igen.

Link to comment
Share on other sites

Ja det er lidt vildt, jeg syntes nærmere at det er blevet værere :blink:

Jeg har liget været over og hente mine cykeldele, bortset fra den store kling foran.

Så er det snart tid til MTB igen.

Virkelig mystisk - må håbe at din læge godt kan se det er tid til en nærmere undersøgelse. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Virkelig mystisk - må håbe at din læge godt kan se det er tid til en nærmere undersøgelse. :smile:

Ja det er ret sært, der er måske en tur indern for du sidste 14 dage hvor pulsen ikke har været dum.

Ja, men den læge jeg plejer at bruge og hende jeg var inde ved sidst er stoppet, så nu skal jeg have gang i en nu lægen igen, det der undre mig er de slet ikke ser det som noget problem.

Link to comment
Share on other sites

Søndag 08-05-2011.

Det er kun bliven til cykling i denne uge, men det går til gengæld fremad.

Mandag

Til arbejde 22 km med 27,9 km/t i snit, max fart 52,2 km/t max puls 145 avg 131.

Fra arbejde 22 km med 25,3 km/t i snit, max fart 44,3 km/t max puls 148 avg 130.

Tirsdag

Til arbejde 22 km med 27,6 km/t i snit, max fart 49,9 km/t max puls 154 avg 135.

Fra arbejde 22 km med 27,4 km/t i snit, max fart 47,3 km/t max puls 149 avg 129.

Onsdag

Til arbejde 22 km med 30,1 km/t i snit, max fart 48,9 km/t max puls 165 avg 137.

Fra arbejde 22 km med 31,1 km/t i snit, max fart 50,2 km/t max puls 158 avg 143.

Torsdag

Til arbejde 22 km med 26,9 km/t i snit, max fart 48,9 km/t max puls 153 avg 141.

Fra arbejde 22 km med 33,3 km/t i snit, max fart 60,1 km/t max puls 157 avg 140.

Fredag.

Træningstur 57,79 km 28,8 km/t snit, max fart 64,9 km/t, max puls 161 avg 131

Det er virkligt fedt at jeg kan hæve pulssnittet og farten.

Skulderen er stadig lidt træls, så ikke nogle svømning og styrketræning, har hellere ikke fået løbet, men det er bare fordi jeg har været doven.

Jeg vil tage til svømning i morgen og se hvordan det går.

Det var været meget koldt nogle morgener ned til en grad, det kan jeg mærke på min vejrtrækning og jeg får straks mere slim i halsen.

Torsdag fik jeg at vide min stilling skal nedlægges, pga af outsorcning og der startes hørning om fyring eller om jeg kan få et andet job, men til en mindre løn, til trods for at jeg var inde og snakke med direktøren for ca. et halvt år siden og der sagde han mit job ikke var i fare.

Det er da lidt træls, men har længe været træt af jobbet og nu bliver

jeg nød til at finde et nyt job ellers får jeg meget mere tid til at træne :4thumbup:

Lørdag og søndag er bare dovne dage, fra mandag skal der fart på.

Der har slet ikke været ballade med min puls under træningen :smile:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Nogle som ved hvor jeg kan finde en udregner hvor jeg kan se hvor meget hastigheden vil blive øget ved et given vægttab ved cykling?

Analytic cycling

Vægten har primært betydning på bakker og ved acceleration så siden jeg linker til tager udgangspunkt i kørsel opaf et bjerg.

Edited by MTBforever
Link to comment
Share on other sites

Surt med jobbet. :unhappy:

Men det lyder til at det måske lige er det spark i nummi du trængte til for at komme til noget, du synes bedre om - så hermed krydsede fingre for at du finder noget godt. :smile:

Tak, ja ved bare ikke om jeg vil prøve noget nyt eller forsætte med it.

Link to comment
Share on other sites

Mandag 09-05-2011.

Til arbejde 22 km med 31,2 km/t i snit, max fart 50,9 km/t max puls 165 avg 144.

Til arbejde 50 km med 29,7 km/t i snit, max fart 70,0 km/t:superman: max puls 165 avg 140.

Min puls laver stadig ikke ballade under træning, fedt :smile: men jeg får vilde hoste anfald hvor jeg er tæt på at kaste op når jeg er færdig med træningen, pisse træls, en der bor 2 etager han kunne høre det.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share