vil gerne tabe mig ?


fissanp
 Share

Recommended Posts

Hej :)

Jeg er en dreng på 17 år, som godt kunne tænke sig at tabe sig et par kilo på maven, og synes også jeg er blevet tykkere oppe i især hals. Det skyldes dog at jeg i weekender lever et lettere vildt liv, som jeg dog helst ikke vil stoppe med pga. min alder .

da jeg på en normal weekende får drukket en 15-20 øl etc. ville jeg høre om det er muligt at smide det kilo som har sat sig på maven uden at starte i et styrkecenter?

Det skal siges at jeg træner fodbold en gang om ugen. og jeg normalt også løber 1 gang om ugen ca.

det vigtigst:

jeg er omkring 195 og vejer 85 hvilke ikke jo ikke er noget, men da jeg var ret spinkel tidligere er et begyndt at sætte sig på maven. håber i vil hjælpe mig :)

Link to comment
Share on other sites

Løsning # 1: Den dovne: Spis halvdelen af det du plejer til aftensmad. Giv det to-tre uger. Er vægten uændret skærer du halvdelen af frokosten også. Virker det ikke gå til løsning # 2

Løsning # 2: Den friske: Motioner mere. Spil fodbold tre gange om ugen i stedet for en. Eller hvad med basketball (du er høj) eller squash, ninjitsu eller curling. Ligemeget bare du får pulsen op. Jo mere jo bedre. Virker det ikke: Kombiner løsning # 1 med løsning # 2.

Link to comment
Share on other sites

Hey,

Først og fremmest fedt navn du har dig!

Du vejer 85kg og er 195 høj, du er jo ikke decideret fed/tyk, men de kan selvfølgelige sidde uheldigt på kroppen. Vær opmærksom på at når du har spist/drukket meget, så vil mavesækken være fyldt og du vil derved se "tyk" ud på maven, uden du er det. Kaldes at være bloated.

Hvis du hjemmestræner vil jeg foreslå dig at lave armstrækninger, mavebøjninger, og kropsvægt squat. 4set x 10gentagelser af hver øvelse. Derefter ud og løb en tur på 30-45min. Og spis fornuftigt.

Link to comment
Share on other sites

Derudover, kan du også med fordel skære ned på dit alkohol forbrug. Det har også andre gavnlige effekter for kroppen ud over det nedsatte energi indtag. Jeg vil påstå at nogle øl eller 4 mindre pr aften ikke behøver have indflydelse på dit vilde liv.

Edited by arnbak
Link to comment
Share on other sites

Hey,

Først og fremmest fedt navn du har dig!

Du vejer 85kg og er 195 høj, du er jo ikke decideret fed/tyk, men de kan selvfølgelige sidde uheldigt på kroppen. Vær opmærksom på at når du har spist/drukket meget, så vil mavesækken være fyldt og du vil derved se "tyk" ud på maven, uden du er det. Kaldes at være bloated.

Hvis du hjemmestræner vil jeg foreslå dig at lave armstrækninger, mavebøjninger, og kropsvægt squat. 4set x 10gentagelser af hver øvelse. Derefter ud og løb en tur på 30-45min. Og spis fornuftigt.

Er du ikke også omkring 195 Motta?

Og hvad er det du vejer? 100-105?

fatty :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share