Super Gainers Fuel fra bodycore


stylus
 Share

Recommended Posts

Hejsa!

nu har jeg modtaget mine 2 x 2kg Super Gainers Fuel fra bodycore.dk.. problemet ligger i at jeg simpelthen ikke kan opløse det i sødmælk, det meste indhold ligger sig som klumper i overfladen.. hvad kan jeg gøre / hvad kan jeg blande med istedet??

ps. skal jeg indtage det en eller 2 gange om dagen..?

på forhånd tak

Stylus

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hejsa,

Jeg bruger os Super Gainers fuel fra Bodycore.dk og har ingen problemmer

med at blande det op. Husk at hæld mælken i shaker'en først og der efter

hælder du pulveret i. Så smager det som en drøm :) Jeg bruger det selv to gange om dagen, og det har virker fantastisk godt.

Link to comment
Share on other sites

1. Twinlab er generalt alt for dyrt.

2. Deres weightgainer indeholder kun 9-15% protein.

Næste gang vil jeg råde jer til at købe en weightgainer med minimum 25% protein, da I betaler alt

for meget for de kulhydrater der er i Twinlab´s weightgainer.

Jeg kan se at bodycore har tilbud på Super Gainer Fuel, 629,- for 4 kilo, hvis man da kan kalde det et tilbud !!! I får 600 gram protein for denne pris, d.v.s. 1048,-/kilo protein.

Det er simpelthen utroligt at folk kan være så naive at betale så høj en pris for sådan et produkt, men nogle mennesker har det med at komme i hypnose når de ser ordet TILBUD !!!!

Ved indtagelse 2 gange dagligt rækker 4 kilo til 12 dage.

Link to comment
Share on other sites

Weightgainers indeholder primært maltodextrin som kulhydratkilde. Dette har en GI værdi på 105, det er altså hurtigere optageligt end druesukker. Der er bare en ting ved det, det er et komplekst kulhydrat, da det er opbygget af flere enheder, så folk tror tit at det er langsomt optageligt.

Så hvis man skal lave sin egen supergainer vil jeg tage maltodextrin eller druesukker. Ihvertfald hvis den skal bruges som postshake....

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener nu ikke helt at TwinLabs produkter er til WC'et. Jeg går efter de produkter jeg (tror jeg) kan stole på. Men ja Gainers Fuel har kun de der ca. 15% protein. Men PROLAB's N-Large indeholder 36% protein og Ultimate har også én med 36% (tror nok at de har efterlignet PROLAB's :bblush: )

men da den indeholder vitaminer er den ikke lovlig herhjemme. Det kan så godt være at N-Large hører til de lidt dyrere men jeg plejer bare at ringe til PROLAB og får derved en lidt bedre pris en deres listepris :sneaky:

Edited by DSB Harry
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share