Valg af protein pulver


AndreasJes
 Share

Recommended Posts

Hej mol'ere.

Er gået igang med noget seriøst styrke træning. Og mangler en kanon protein pulver, syntes der er så meget at vælge imellem. Og kan ikke rigtig beslutte mig for hvilken jeg skal vælge. Nogle som kender nogle med højt protein indhold og hvad der ellers skal være, til en rimelig pris? :-)

Mange tak på forhånd!

Link to comment
Share on other sites

Hej mol'ere.

Er gået igang med noget seriøst styrke træning. Og mangler en kanon protein pulver, syntes der er så meget at vælge imellem. Og kan ikke rigtig beslutte mig for hvilken jeg skal vælge. Nogle som kender nogle med højt protein indhold og hvad der ellers skal være, til en rimelig pris? :-)

Mange tak på forhånd!

grunden til at ingen har svaret kan være fordi det ikke er tilladt at "reklamere" for bestemte varer på mol.

Link to comment
Share on other sites

og så enkelt er det heller ikke...

spørgsmålet er nok nærmere hvad man vil ha, går man op i at mælken det er lavet af stammer fra økologiske køer, er proteinproduktet et affaldsprodukt fra osteproduktion, har det været gennem diverse filtringssystemer osv osv. det er altsammen faktorer der spiller en rolle hvis man går op i de ting og vil have kvalitet.

Link to comment
Share on other sites

Har selv arbejdet på en proteinpulverfabrik, har spist skidtet i årevis og har også en forholdsvis god indsigt i fysiologi m.m., og for mig at se er det så godt som lige meget hvor du køber dit proteinpulver af de steder der reklameres for herinde - personligt køber jeg det hvor det er billigst - men det må jeg jo af gode grunde ikke skrive hvor det er herinde :) - Sortiarius

Jeg tror det vigtigste er pris og smag og at procentdelen af protein i produktet er 80 eller højere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share