Vægttab+træning


weddell
 Share

Recommended Posts

Dav allesammen..

Jeg er en pige på 15 år, der gerne vil smide en 5-7 kg. Jeg er 165 cm høj og vejer 72 kg.

Jeg dyrker kampsport og er muskuløs, men vil gerne af med dellerne på maven og andre steder :wink:

Jeg træner kampsport 2 gange om ugen, i alt 3 timer og jeg løber 3 km to gange om ugen ca, bare lige for at komme igang.

Har ikke mulighed for at komme i motionscenter, så må bruge hvad der nu lige ligger for hånden.

Hvad er jeres bedste råd mht. til kost og andre motionsformer?

Skriv gerne andre råd:)

Link to comment
Share on other sites

Der er en masse god information om kost/træning i tidligere tråde, men kan da lige poste et par hurtige tips til kosten, der har virket for mig.. delvist tyvstjålet fra John Berardi :smile:

* Masser af grøntsager og magert kød

* Spis hver 2.-3. time (5-8 måltider pr. dag)

* Sørg for at få protein til alle måltider

* Frugt/grønt til alle/de fleste måltider

* Drik kun drikkevarer uden kalorier - primært vand og ellers fx kaffe, te.. eller Pepsi Max :wink:

* Vælg fiberrige fødevarer - rugbrød i stedet for franskbrød, havregryn i stedet for cornflakes etc.

Det er næsten umuligt at overholde alle reglerne hele tiden - men de kan bruges som rettesnore. Ellers ville det være en god idé, hvis du poster hvad du typisk spiser på en dag, hvis du vil have forslag til forbedringer.

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share