vudering, kostplan


Fynolt
 Share

Recommended Posts

Hey alle på mol.. mangler lidt kritik osv. medhensyn til min kost.. styrke træner 5 gange om ugen, løber ca 2-3 gange, men håber, altså HÅBER lidt på at jeg kan komme op på de 5 gange om ugen med mit løb, sådan så jeg gør det inden skole :bigsmile: (mit sidste år på HF)

jeg er mand, 190cm høj og ligger inde med en kamp vægt på 87-88 kilo.. ved ikke hvad min fedt% er på.. har styrke trænet 4 år, ( er lige rundet de 120kilo i bænk i dag :superman: )

Morgen mad= 80g. havregryn, 30g. hvedekild, 30g. prot pulver

snack= et stykke frugt, æble for det meste.

Frokost= 126 g. HERKULES fulkorn 150-200g. kylling. hertil en del grønt

Indentræning= 1 banan

Eftertræning= 400ml. skummet mælk med prot, 1banan, og lidt gulerødder

snack frugt=frugt.

Aftens mad= 300g. magert kød. højst 100 g stivelse, og en masse grønt

godnat mad= 250 ml. skummet mælk og et æble

går i byen hver 3 weekend, eller måske hver 2.. men spiser ikke mere eller mindre af den grund.. håber ikke det får den store indflydelse..

jeg tror at det ligger mellem 2600kcal eller ligende.. det er ikke det helt store vægttab jeg skal have gang i men vil altså bare have flad mave, regner med at smide højest 6 kilo eller sådan.. min muskel masse skal sku ikk ryge nogen steder :bigsmile:

skal se om jeg kan få det smidt ind i et kcal program her senere

men ser det helt forkert ud ??

Edited by Fynolt
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

maden ser fornuftig ud :4mewantfood: Jeg har ikke lige regnet på kcal, men som du skriver smid det lige ind i et kcal program så er det noget nemmere at vurdere.

Forstår måske ikke lige det med et glas mælk som nat mad, men det indeholder selvfølgelig ikke mange kcal. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share