Hoosier's log III


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Nu så jeg lidt jubel over dødløftene, og så tænkte jeg, om det kun er mig, der synes, at der går lidt for meget onkel troels i de løft?

Og her tænker jeg beklageligvis kun under bæltet, hvor onkel troels (ifølge, hvad han selv siger) holder krumningen i øvre ryg.

Link to comment
Share on other sites

Nu så jeg lidt jubel over dødløftene, og så tænkte jeg, om det kun er mig, der synes, at der går lidt for meget onkel troels i de løft?

Og her tænker jeg beklageligvis kun under bæltet, hvor onkel troels (ifølge, hvad han selv siger) holder krumningen i øvre ryg.

Jeg kan godt se, hvad du mener. Men jeg tror, det snyder lidt med bæltet og tøjet. På et tidspunkt må jeg lige prøve at få filmet nogle løft, hvor jeg ikke har bælte på.

Ja det er kun dig... løftene er ganske flotte, der er ikke det store at komme efter

Godt at høre. For da jeg først så videoen, tænkte jeg faktisk ligesom xjyden, at jeg rundede lidt i ryggen. Men på den anden side synes jeg, at man normalt godt kan mærke, når man gør det. Og det følte jeg ikke på disse løft.

Link to comment
Share on other sites

Altså hvis jeg kender dig ret, så ville det da også være ganske spild af både energi og penge at at fikse en mikrofon til formålet når det nu var dig der skulle være speaker! :4thumbup: :wink:

Du har muligvis en pointe. :4whistling:

Søndag den 10. februar 2008 - Løb: :cheer:

I går havde jeg en smule doms i quads og inderlår. I dag stadig en smule doms i quads, men til gengæld en pæn portion doms i inderlårene. Så det blev bare til ca. 5 km i roligt tempo (omkring 29 min).

Link to comment
Share on other sites

Iiiiiih, jamen tøser altså, I er alt for søde. :blush::blush::blush: Stævnet gik rigtig godt i dag. Jeg skulle ikke løfte, men da vi holdt det i min klub, skulle jeg selvfølgelig hjælpe til med diverse, heriblandt kagebagning og opsætning, samt jeg skulle være speaker. Uden mikrofon. Men det gik endda, selvom jeg startede med at panikke lidt over dét. :laugh: Jeg er glad for at høre, at nogen har lyst til at se videoerne, og skal hellere end gerne poste flere. :smile: Det hjælper jo også tit at se sin egen teknik lidt udefra. :innocent:

Så må du have lykønskningen til gode :wink: Men så optog du måske istedet, lidt af din speakning?! a030.gif

:tongue:

Og der er helt sikkert nogle (bl.a.undertegnede), der vil se dem. Syntes det er rigtigt motiverende. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 11. februar 2008 - DM program uge 3, dag 1:

Bænkpres:

12@20kg fødderne på bænken

6@40kg fødderne på bænken

5@50kg

2@60kg nemme

Trøje: (Katana str. 34; normalt løfter jeg i en F6 str. 34)

3@70kg til 10 cm board

2+1@80kg til 10 cm og derefter 5 cm board

3@80kg til 5 cm board

3@85kg til 5 cm board

2@90kg til 5 cm board - det må være en PR

2@105kg til 10 cm board - vist tangering af PR

Squat:

2x6@20kg

6@40kg

6@50kg

6@55kg

6@60kg

[email protected] rep PR

Har vist aldrig før reppet med +60kg i squat uden enten bælte eller halv dragt :blush:

UH chins:

3x6@bw+2.5kg i bæltet

6@bw

ss:

Legpress:

12@180kg

12@185kg

12@190kg

Siddende db skulderpres:

[email protected]

[email protected]

[email protected] udsolgt :rolleyes:

ss:

Standing face-pulls m. stop:

3x15@29kg

ss:

Overhead rope triceps extensions:

2x12@29kg

8@29kg max udsolgt :laugh:

Low incline db hammercurls:

8@10kg

10@10kg

9@10kg

10@10kg

ss:

Mave på gulv:

3x20@mig

ss:

McKenzie:

3x15@mig

+rotator

Link to comment
Share on other sites

Så må du have lykønskningen til gode :wink: Men så optog du måske istedet, lidt af din speakning?! a030.gif

:tongue:

Og der er helt sikkert nogle (bl.a.undertegnede), der vil se dem. Syntes det er rigtigt motiverende. :bigsmile:

Haha, nej, det gjorde jeg godt nok ikke. :laugh: Men jeg kan sikkert ved et uheld høres i baggrunden på en film af et løft eller to. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 13. februar 2008 - DM program uge 3, dag 2:

Smal dødløft:

8@55kg

5@65kg

5@75kg

5@85kg

3x3@95kg låsegreb

DE bænkpres med elastik med blå stribe under bænken:

2x8@20kg

Med skiftevis lille-, lange- og pegefinger på ringen:

3x25/25/30kg

3x27.5/27.5/30kg

3x27.5/27.5/30kg

3x27.5/27.5/30kg

Sært - følte mig mere eksplosiv end normalt i løftene med hhv. lille- og langefinger på ringen, men mindre i løftene med pegefingeren på ringen. :unsure:

Goodmornings:

12@20kg

12@45kg

2x12@55kg

Lying one-legged leg curls:

4x7@1pl uden pause mellem ben og sæt

Super pump på baglårene endnu engang! :tongue4:

Hyperextended crunches:

4x6@bw+10kg

ss:

Hyperextensions:

4x10@bw+10kg

+McKenzie og rotator

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 15. februar 2008 - DM Program uge 3, dag 3: :firebounce:

Squat:

Halv dragt:

10@20kg

5@55kg

3?@65kg

2@80kg +bælte

[email protected] egne bind+bælte, PR?

Fuldt udstyr:

3@120kg to første ikke nede, sidste parallel

3@130kg alle parallelle, rep PR

2@140kg første parallel og super nem, men stangen rullede en smule på ryggen, så kom nok lidt forover på nr. to, som derfor heller ikke var helt så dyb og også noget tung, rep PR

Pisse fed omgang squat i dag!! :w00t: :w00t: :w00t:

Yates rows:

15@35kg

12@55kg

2x8@60kg PR

10@60kg

8@60kg

ss:

Legpress:

6@195kg

6@205kg

2x6@215kg

Chins:

6@bw med højre hånd om barren og venstre om højre håndled, slog MC hér :biggrin:

6@bw med venstre hånd om barren og højre om venstre håndled, slog MC igen :innocent:

7@bw overhåndsgreb, så fik han mig :mad::tongue:

Standing db laterals:

[email protected] med hold i toppen på ca. første halvdel af hvert sæt

ss:

Seated incline db hammercurls:

10@10kg

2x12@10kg

Mave på gulv:

3x20@mig

ss:

McKenzie:

3x20@mig

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Ok, så så jeg dig godt. Jeg var den smukke, men samtidigt maskuline og charmerende unge herre, der sad i sofaen og fik et par øl, imens :tongue:

Må lige hilse på næste gang, så :smile:

Jeps, kan godt genkende dig på dit billede :wink:

Og ja, det må du vist hellere :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med dine nye PR i Sqaut :bigsmile:

Godt gået...

Tak. :bigsmile: Håber at kunne få det med til stævne også snart, inden I andre kommer alt for langt foran mig. :blush:

2'er på 140?

BOOOOOOOOOOOOOMM!!!!!1!

Ja, en 2'er på 140. Det var sgu fedt ENDELIG at få noget succes i den squat! Så skal det bare lige med til stævne også... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share