Silikonebryster og fedtprocent


fladberg
 Share

Recommended Posts

Ved godt kvindens rigtige fedtprocent ikke ændres af silikonebryster, men vil den stige eller falde før og efter en kvinde får silikonebryster hvis man laver målingen med en vægt (ikke sådan en badevægt til 299.- fra bilka)?

Ja spørgsmålet er lidt relativt eftersom der er en masse andre faktorer som mad etc.

Link to comment
Share on other sites

Forholdet mellem muskel- og fedtmasse er uændret, men da den samlede masse stiger, uden mængden af fedt gør, vil den generelle fedtprocent falde, dog kan det sammenlignes med at drikke en halv liter vand, det bliver man hverken mere eller mindre hakket af.

PS: Silikonepatter rocks

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Silikonepatter er bare for klamt :nonono:

Kan dog godt sætte mig end i at en kvinde på 25-30 år for det lavet efter hun har født et par børn, og de er blevet til to fem kroner i et par strømper :blink:

Men de piger der render rundt og vise bryster til højre og venstre når de har fået dem pustet op :dry: er bare ikke min kop te :blush:

Tror at mange kunne få hjælp af en psykolog, som kunne have hjulpet dem af med deres dårlige selvværd/selvtillid :4thumbup:

Ja det var jo et "sidespring" Nu til spørgsmålet :tongue: Selvfølgelig stiger fedt% ikke ved at man får 500g silikone i hvert bryst :innocent: Men den pause man skal holde imens sårret/arret skal hele, kan koste nogen kilo på mavsen :laugh: Men dem render de sikkert hurtigt af, når de skal vise de 25.000 kr på stranden til sommer :nonono:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

hvad nu hvis silikonen eller hvad de ellers stopper i dem har samme densitet som fedt. tror i så ikke det ville kunne snyde måleren til at vise en højere fedtprocent

Så vidt jeg husker (Det er ikke lige mit felt) så virker fedtprocentmålere ved at lede strøm gennem kroppen, så det burde ikke være et spørgsmål om densitet, nærmere om patterne har samme ledningsevne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share