3 måneder til galla - hjælp!


groos
 Share

Recommended Posts

Hej!

Om ca. 3 måneder skal jeg til noget gymnasiegalla! Da pigen jeg skal gå sammen med er utrolig pæn er jeg nok tvunget til at gøre lidt ud af mig selv ;0)

Jeg leder derfor efter et træningsprogram som er skruet sammen på en sådan måde at der efter 3 måneder gerne skulle være synlige resultater!

Jeg har håndvægte, vægtstang, træningsmåtte og motionscykel til rådighed, men er ikke (og vil helst ikke blive) medlem af noget træningscenter! Til gengæld kan jeg sætte 1-2 timer af til træning hver dag!

Det må gerne være et all around program, men er mest interesseret i at få trimmet mave, bryst og baller!

Jeg har trænet en smule før, men har ikke fulgt noget program og har i det hele taget ikke rigtig haft styr på hvad jeg har foretaget mig! Fagudtryk er heller ikke noget jeg har så meget styr på, men de kan selvfølgelig googles!!

Jeg er 18år gammel, 175cm høj og vejer ca. 70kg. Altså er jeg ikke overvægtig, men mit BMI ligger nok i den gode ende af kategorien ”normalvægt”

Hvis der er nogen der kender et sådant program, kan hjælpe mig med at sammensætte et, eller bare har nogle gode råd, vil jeg være meget taknemlig!

MVH

Peter H.

Link to comment
Share on other sites

Det jeg ville gøre hvis der var så kort tid til var nok cardio, sund mad, masser af vand og noget solarie, hvis du skal se godt ud er din hud noget af det du kan nå at ændre meget på inden festen...evt. nogle multivitaminer ?

og se så at få scoret hende baben der... :cool:

Edited by Lithium
Link to comment
Share on other sites

Du skal hver dag lave så mange biceps curl, armbøjninger og mavebøjninger du kan, dermed opnår du det trimmet look, ala David Beckham

hvor tit kan/skal hendholsvis biceps curl, armbøjninger og mavemøjninger laves? og hvor mange gentagelser skal jeg kører med??

Link to comment
Share on other sites

Det jeg ville gøre hvis der var så kort tid til var nok cardio, sund mad, masser af vand og noget solarie, hvis du skal se godt ud er din hud noget af det du kan nå at ændre meget på inden festen...evt. nogle multivitaminer ?

og se så at få scoret hende baben der... :cool:

Gider du prøve at forklare sund kost??? jeg mener, pt drikker jeg 1,5-2L vand om dagen og spiser 5-6 stykker frugt. Derudover spiser jeg en del kød og grof brød. er dette godt nok? både i forhold til vægttab og muskel opbygning???

Kender du i øvrigt en side hvor jeg kan læse om effektiv cardio træning??

well, faktisk er baben min, vil bare gerne gøre en indsats for at hun bliver ved med at være det

Link to comment
Share on other sites

Det jeg ville gøre hvis der var så kort tid til var nok cardio, sund mad, masser af vand og noget solarie, hvis du skal se godt ud er din hud noget af det du kan nå at ændre meget på inden festen...evt. nogle multivitaminer ?

og se så at få scoret hende baben der... :cool:

ups, glemte vist at spørge til mulitivitaminerne! hvad gør de godt for? og kan du anbefale et mærke??

Link to comment
Share on other sites

Gider du prøve at forklare sund kost??? jeg mener, pt drikker jeg 1,5-2L vand om dagen og spiser 5-6 stykker frugt. Derudover spiser jeg en del kød og grof brød. er dette godt nok? både i forhold til vægttab og muskel opbygning???

Kender du i øvrigt en side hvor jeg kan læse om effektiv cardio træning??

well, faktisk er baben min, vil bare gerne gøre en indsats for at hun bliver ved med at være det

Der er folk der argumenterer for og imod kosttilskud af enhver slags....prøv at søge på forummet her der er læsning nok til de næste 3 måneder.... Effektiv cardio enten her på siden eller http://www.dourun.dk/

Edited by Lithium
Link to comment
Share on other sites

kan ikke hel finde ud af det her med maverulninger, nogen steder kan man læse at maven, som andre muskelgrupper kun kan trænes hver 2. dag, andre steder at maven kan trænes hver dag? er der nogen der ved noget sikkert herom?

Mave skal ligesom alle andre muskler trænes med vægt for at få vækst, og som enhver anden muskel skal den have tid til at restituere det kan selvfølgelig godt lade sig gøre at træne mave hver dag med belastning men for at sikre optimal restitution lad der gå 48 timer mellem træningspassene...dvs hver 2. dag....

Mere er ikke nødvendigvis bedre... musklerne vokser når du IKKE træner dem....træningen er bare til at stimulere vækst

Edited by Lithium
Link to comment
Share on other sites

hej du

Du skal begynde at løbe. Jo mere jo bedre. løb lange ture, løb hurtige ture. Hvis du gør det og samtidig spiser sundt kan du sænke din fedtprocent betragteligt i løbet af 3 måneder.

Løbetræningen kan du supplere med øvelser hvor du bruger din kropsvægt. Køre bronze-cirklen igennem når du er ude for at løbe.bronzecirklen

for inspiration læs denne tråd http://www.motion-online.dk/fora/index.php...c=23727&hl= og kast der ud i så meget som muligt af det der virker realistisk. Sæt dig nogle mål som du skal indfri.

Træn gerne flere gange om dagen. Løbe om morgenen. Træne med dine vægte foran fjerneren om aftenen.

Link to comment
Share on other sites

Gider du prøve at forklare sund kost??? jeg mener, pt drikker jeg 1,5-2L vand om dagen og spiser 5-6 stykker frugt. Derudover spiser jeg en del kød og grof brød. er dette godt nok? både i forhold til vægttab og muskel opbygning???

Kender du i øvrigt en side hvor jeg kan læse om effektiv cardio træning??

well, faktisk er baben min, vil bare gerne gøre en indsats for at hun bliver ved med at være det

Kosten lyder jo meget ideel, men det er næsten mere interessant hvad du "supplerer" med i form af sukker! Drop slik og sodavand (måske på nær mørk chokolade), og spar på alkoholen, så er du godt på vej hvad kosten angår :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg mene at det er komplet umuligt at få nok muskler på i løbet af måneder, til at kunne ændre hvordan man ser ud i smoking/jakkesæt.

Der skal sku en god del til, for at se stor ud i smoking/jakkesæt.

Jeg har netop været til skolebal, der synes jeg ikke jeg skelnede med min muskelmasse, iforhold til de andre.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share