Er det noget værd?


NoGoodPunk
 Share

Recommended Posts

Er det samme pulsmåler?

nej... men min pointe var bare at man skal være rigtig heldig hvis det virker... og bliver ved med at virke.... men kan jo være at jeg bare var enormt uheldig... fik det byttet og det andet jeg fik, virkede heller ikke....

Link to comment
Share on other sites

nej... men min pointe var bare at man skal være rigtig heldig hvis det virker... og bliver ved med at virke.... men kan jo være at jeg bare var enormt uheldig... fik det byttet og det andet jeg fik, virkede heller ikke....

Hm ok, men ja det er nok noget lort. Min kæreste vil bare gerne have det iForm har lige nu, der er lyserødt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Man kan jo også få flere af Polar's modeller i rød ;)

Jeg vil nok slutte mig til koret og sige at de ure der foræres væk sammen med et abonnement på et eller andet blad, i de fleste tilfælde er af ret tvivlsom kvalitet. Peronligt er det ikke noget jeg ville bruge. Selvfølgelig kan man sige, at hvis det er fordi man gerne vil abonnere på det givne blad, så er det da fint at man får en lille "gave" med. Men hvis man køber abonnementet bare for at få uret, ja så har man vist gjort lige præcis det de gerne vil have os til ;)

Min pointe er, at hvis i gerne vil have bladet (om det så er iForm eller "aktiv træning"), ja så slå bare til. Måske er i heldige og få et godt ur, måske er det noget bras. Men hvis det er fordi i gerne vil have et pulsur, så gå i en sports forretnign og køb det.

Link to comment
Share on other sites

100kr på at dem bag bladet sidder på redaktionen og skammer sig over de deler den slags ud!! (eller det burde de)

Selvfølgelig kan det godt ske at uret måske er lidt ok, det skal jeg ikke udtale mig om. Men hvis du køber en styrthjelm får du jo heller ikke en harley smidt i nakken?! :D

Desuden, hvis man googler "Pulse Sonic Pulsur" så er det kun brugte ure du finder (guloggratis, qxl, baboom etc) et wink måske?

En anden ting jeg studser lidt over er, at på et eller andet tidspunkt laver de jo nok en "TEST AF PULSURE" og igen 100kr på at Pulse Sonic Pulsur ikke er med på listen?!

Den ville nok ende på sidstepladsen! :P

Men må indrømme jeg i 2sek faktisk tænkte på at anskaffe mig bladet, dels pga uret... men jeg smutter op forbi mastersport næste uge istedet....

Hvis nogen herinde prøver det Pulse Sonic Pulsur, så må de meget gerne skrive lidt om det her...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Desuden, hvis man googler "Pulse Sonic Pulsur" så er det kun brugte ure du finder (guloggratis, qxl, baboom etc) et wink måske?

Om det siger noget om uret eller din evne til at google ved jeg ikke helt - men da jeg googlede fik jeg denne side frem.

Jeg har selv engang i tidernes morgen (for omkring et år siden) fået et pulsur med Aktiv træning eller iform. Om det er noget værd, handler i bund og grund om, hvad du vil bruge det til. En nylig test har vist, at de fleste pulsure viser pulsen ganske korrekt, så hvis du vil benytte det til at sikre, at du ligger i den rigtige pulszone (i forhold til dit træningsprogram) så kan de fleste pulsure uanset pris give dig det ønskede resultat. Om uret viser korrekt kalorieforbrænding handler i høj grad om hvor mange data det baserer sit estimat på, og om du har mulighed for at fodre det med præcise data. Det ur jeg har fået baserer sit estimat på vo2 max; men faktisk er jeg ligeglad med, om det er helt korrekt eller ej - jeg bruger kalorieforbruget som en retningslinje mere end som et tal med 100% sandhedsværdi.

Som en anden skrev, så bør tanken måske ikke gå på, om uret er pengene værd, men om bladene "der følger med uret" er det værd - hvis bladet er pengene værd, så kan du jo sådan set kun blive positivt overrasket hvad angår uret :)

Link to comment
Share on other sites

Om det siger noget om uret eller din evne til at google ved jeg ikke helt - men da jeg googlede fik jeg denne side frem.

Jeg har selv engang i tidernes morgen (for omkring et år siden) fået et pulsur med Aktiv træning eller iform. Om det er noget værd, handler i bund og grund om, hvad du vil bruge det til. En nylig test har vist, at de fleste pulsure viser pulsen ganske korrekt, så hvis du vil benytte det til at sikre, at du ligger i den rigtige pulszone (i forhold til dit træningsprogram) så kan de fleste pulsure uanset pris give dig det ønskede resultat. Om uret viser korrekt kalorieforbrænding handler i høj grad om hvor mange data det baserer sit estimat på, og om du har mulighed for at fodre det med præcise data. Det ur jeg har fået baserer sit estimat på vo2 max; men faktisk er jeg ligeglad med, om det er helt korrekt eller ej - jeg bruger kalorieforbruget som en retningslinje mere end som et tal med 100% sandhedsværdi.

Som en anden skrev, så bør tanken måske ikke gå på, om uret er pengene værd, men om bladene "der følger med uret" er det værd - hvis bladet er pengene værd, så kan du jo sådan set kun blive positivt overrasket hvad angår uret :)

Super. Trådstarter kan nu, et år senere, træffe beslutningen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hm ok, men ja det er nok noget lort. Min kæreste vil bare gerne have det iForm har lige nu, der er lyserødt :smile:

Ta og kig lidt rundt omkring på nettet, man kan sagtens finde fede og ordentlige pulsure til rimelige penge. Jeg var selv ret tæt på at købe iform netop for at få et pulsur med i købet. Jeg begyndte derfor at kigge lidt rundt omkring og fandt mange sider, hvor de har nogen gode tilbud, på kendte mærker. Jeg kan anbefald siden pulsure.dk, de har gode tilbud. Men jeg tror at hvis man vil være seriøs med sin træning, så skal man ikke købe det gennem iform.

Link to comment
Share on other sites

Ta og kig lidt rundt omkring på nettet, man kan sagtens finde fede og ordentlige pulsure til rimelige penge. Jeg var selv ret tæt på at købe iform netop for at få et pulsur med i købet. Jeg begyndte derfor at kigge lidt rundt omkring og fandt mange sider, hvor de har nogen gode tilbud, på kendte mærker. Jeg kan anbefald siden pulsure.dk, de har gode tilbud. Men jeg tror at hvis man vil være seriøs med sin træning, så skal man ikke købe det gennem iform.

Jeg glemte så lige min pointe.. Hehe og det er at man kan købe ure i mange farver. Selv endte jeg med at købe et Green-tee Polar ur

Link to comment
Share on other sites

Super. Trådstarter kan nu, et år senere, træffe beslutningen.

Endnu en rotte i fælden fristes man til at sige. :wink:

Det er skægt at man kan finde på at bruge tid på at oprette sig som bruger og svare i en tråd uden at opdage den har et par år på bagen.

Men det fanger da også lidt opmærksomhed at ligge nr 5 i en googlesøgning efter "pulse sonic pulsur" med titlen "Er det noget værd"

Link to comment
Share on other sites

Endnu en rotte i fælden fristes man til at sige. :wink:

Det er skægt at man kan finde på at bruge tid på at oprette sig som bruger og svare i en tråd uden at opdage den har et par år på bagen.

Men det fanger da også lidt opmærksomhed at ligge nr 5 i en googlesøgning efter "pulse sonic pulsur" med titlen "Er det noget værd"

HAHA.. Ja det havde jeg sq ikke lige set..

Men det kommer sig af at de endnu engang sender pulsure med som gave. Så som så mange andre ville jeg lige google det for at se hva jeg kunne finde, og der fandt jeg denne side.

Så ja, lad os bare sige at jeg er endnu en rotte i fælden, men hva fanden, så kom jeg da af med min mening

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share