Mit prpgram


Dex
 Share

Recommended Posts

Hej, jeg håber lige nogen vil smide en komentar, eller skrive hvad jeg mangler eller hvad jeg skal droppe i mit program. jeg tager 3x12 af alle øvelserne.

1. Ben Pres

2. Dips

3. Pulldown

4. (ved ikke hvad det hedder, men det er en skrå bænk, hvor man ligger på maven med overkroppen ud over og "laver" mavebøjninger den anden vej, så'n for ryggen)

5. mavebøjninger (også på en bænk hvor man ligger med overkroppen ud over og tager mavebøjninger)

6. Flyers

7. Rotation in sitting

8. Lying leg raise

9. stiff arm pullover

10. Seated press

11. Dumbell kurl

Det er et lille motionscenter jeg går i, ud over de maskiner som er nævnt ovenover, er der nogle cykler og en step maskine, og 2 "træktårne"

et hvor kablet og håndtaget kommer ud for oven i maskinen, og den anden maskine kommer det ud ved gulvet.

Der er ikke en Barbell stang, så det udelukker jo noget..

Der er oxo en masse håndvægte i alle størelser..

Grunden til at jeg spørgere her, er at der ikke er en instruktør i det "motions rum". det er nemlig et på mit arbejde, som folk bare bruger selv.

Træner 3 gange om ugen, mandag onsdag og fredag, og så konditions træning imellem :)

Mvh

Lars

Link to comment
Share on other sites

Vil du slet ikke køre noget bænkpres? Nu skriver du jo godt nok at du ikke har mulighed for at bruge en barbell, men hvis der er masser af (tunge) håndvægte burde de kunne holde dig beskæftiget i et godt stykke tid!

http://www.exrx.net/WeightExercises/Pector...BenchPress.html

Med hensyn til dine 'omvendte mavebøjninger' så vil jeg råde dig til at droppe dem!! Har kun dårlige erfaringer med den øvelse! Hvis du tør (;)) kunne du jo dødløfte lidt...

Og ben pres? Hvad er det nu for noget stads???? Man kører da squat!!!! :D ;)

Link to comment
Share on other sites

Okay, takker, har nu netop tilfløjet bænkpres :)).. Men hvad med de to "træk" tårne, i ved sådan nogle cabel ting :).. Skal jeg bare hoppe dem over nu??

Ellers er programmet godt :)

Hehe, grunden til at jeg har pulldowns er at jeg starter fra den ene ende af lokalet og så går igennem alle maskiner på vejen op af :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share