Clean/drugs?


Eduardo
 Share

Recommended Posts

Det er jo lidt ligesom at sige, for at blive instruktør i et fitnesscenter behøves man aldrig at have løftet en vægt, mon ikke osse resultatet af vejledningen bliver derefter :wink:?

Men hvad er alternativerne? Spørgsmålet er jo simpelt.

Jeg skriver jo at under forudsætningen af at der bliver krudtet no matter what.

Jeg ved ikke hvad og hvor meget du selv har set. Men personligt har jeg da flere gange oplevet at noobs i gyms har krudtet sig fra pind til gorilla og så til kemo på relativt kort tid. En enkelt har endda krudtet så grelt og så længe at han nu er blevet en bed wetter og hans immunforsvar er helt ødelagt.

Imo er der altså stor forskel på hvordan der krudtes. Vi kan nemt diskutere kvaliteten at hovedets indhold - når nu der i første omgang vælges at køre krudt - men med lidt simpel vejledning mener jeg godt at man godt at man kan komme udenom det værste hovedløse fixeri.

Ikke dermed sagt at Igor er en god vejleder - slet ikke. Personligt synes at det er lige lidt i overkanten at lille finger pludslige er tykkere end tommeltot. Sagt på en pæn måde.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 198
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

jeg tror du skal passe på med at proklamere alt for meget om hvad jeg kan og kan ikke forstå... Dårlig stil, mester...

... og når det så er sagt... så synes jeg Incognito giver nogle af de mest kompetente svar ever!

Det er dejligt at der nu findes en person hos blandt andet ADD med en oprigtig interesse i styrketræningensverden og derved virker det mere belæst omkring hvad der foregår rundt omkring... skønt med den udvikling :smile:

Incognito...

Kan godt lide din ligefrem og ærlige tilgang til svar hos blandt andet hos ADD samt de artikler du har fået lavet over tid til andre sites :smile: Der er ingen grund til at "ligge låg" på eks. stoffers virkningsmekanismer og derved forsøge at fortie tingene... det har aldrig haft en effekt!!

Og når det så er sagt ... så ville jeg nok heller vejledes af Incognito end igor :tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Godt tænkt Poul :wink::laugh:

Det er nogle horrible historier man hører når man kommer under huden på nogen langtidsbrugere af AS.

Man skilter ikke med forliste ægteskaber, infertilitet, impotens og depression. Det holder man for sig selv. Andre kan kun se de store muskler og vil have det samme.

Selvfølgelig er der folk der slipper godt fra de vildeste ting. Der er bare også dem der er på psykofarmaka for life og har mistet sin familie etc etc.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne stadig godt tænke mig at få nogle navne på bordet. Omtrent halvårligt har vi disse clean/drugs-tråde. Hver gang kastes der med tal eller unavngivne personer og dobbeltmoralske MOL-boere.

Kom nu ud af busken. Hvem mener I tager/har taget krudt som postulerer andet? Er disse MOL-boere så farlige, at man ikke tør nævne deres navne?

Igor > Denne er møntet DIREKTE på dig. Either you put your money where your mouth is, or you shut up. :shades:

Link to comment
Share on other sites

Det er nogle horrible historier man hører når man kommer under huden på nogen langtidsbrugere af AS.

Man skilter ikke med forliste ægteskaber, infertilitet, impotens og depression. Det holder man for sig selv. Andre kan kun se de store muskler og vil have det samme.

Selvfølgelig er der folk der slipper godt fra de vildeste ting. Der er bare også dem der er på psykofarmaka for life og har mistet sin familie etc etc.

Hvad med toksisk reaktion på et steroid (eller hvad der end var i) du ikke lige kunne tåle, hvorfor din hud faldt af i store flager!! Og det eneste manden ville have efterfølgende var blot noget mere HGH (og så kunne han jo endda få det på recept... billiant!!) så han kunne komme sig hurtigere :4slap:

Det har tit undret mig at der ikke er en decideret indrapporteringsinstans omkring AAS og bivirkninger... for det findes da ikke eller???

(mig bekendt er jeg aldrig stødt på det ud over man selfølgelig kan ringe til ADD og gøre dem opmærksomme på det?!)

Tænker også tit på dengang der var noget i nyhederne omkring BB'er med blodpropper fordi han havde sprøjet synthol i musklerne... der var vist en mindre storm af mennesker der troppede op på hospitalet dagene efter

http://www.antidoping.dk/visNyhed.asp?artikelID=249

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

Men hvad er alternativerne? Spørgsmålet er jo simpelt.

Jeg skriver jo at under forudsætningen af at der bliver krudtet no matter what.

Jeg ved ikke hvad og hvor meget du selv har set. Men personligt har jeg da flere gange oplevet at noobs i gyms har krudtet sig fra pind til gorilla og så til kemo på relativt kort tid. En enkelt har endda krudtet så grelt og så længe at han nu er blevet en bed wetter og hans immunforsvar er helt ødelagt.

Imo er der altså stor forskel på hvordan der krudtes. Vi kan nemt diskutere kvaliteten at hovedets indhold - når nu der i første omgang vælges at køre krudt - men med lidt simpel vejledning mener jeg godt at man godt at man kan komme udenom det værste hovedløse fixeri.

Ikke dermed sagt at Igor er en god vejleder - slet ikke. Personligt synes at det er lige lidt i overkanten at lille finger pludslige er tykkere end tommeltot. Sagt på en pæn måde.

Og lige præcis hvordan vil du så finde og ikke mindst vurdere en "god" vejleder??

De gule sider?

'Igor kommer godt nok med nogle fine store ord omkring hans lyst og ikke mindst villighed til at donere hans fritid til at hjælpe de "hjælpeløse" og guide dem i den rette retning??!!?!? Det er virkeligt flot at en mand er villig til dette... for mange andre tager både penge for den slags vejledning samt selv sælger stofferne til lettere overpris for at dække deres eget behov??!?! Men ikke igor.. nej :wink:

Jeg tror simpelthen ikke at der findes nogle mennesker i denne branche med "gode intentioner" ... kan heller ikke se gode intentioner i at vejlede andre i noget potentielt skadeligt.... jo ... såfremt vejledningen gik på at fraråde folk at tage den samme vej!

Jeg synes det er en svær diskussion ...

--> jeg er eks. for vejledning af narkomaner mht. fixe-kultur og også for fri heroin.... men dette også med en baggrundsviden at ren heroin selv efter årtier af brug kan have meget få skadelige virkninger på kroppen og at heroin er et kendt stof, hvor man kender tæt på alle dets virkninger på kroppen! Dertil kommer at meget tyder på at hjælpe disse mennesker med deres misbrug kan få mange til at komme ud af det på længere sigt!!

--> for mange af disse punkter gælder det stik modsatte for diverse dopingstoffer, hvorfor jeg også over årene, som mit kendskab til det er blevet udvidet og jeg har set dets konsekvenser, er blevet ekstremt meget imod dets brug og ikke mindst mht. vejledning, da den ALDRIG kan være kompetent da man IKKE KENDER den fulde virkning!

Der kommer bare ikke noget godt ud af det på den ene eller anden måde... jo... måske en fin pokal... men senkonsekvenser store som små... er ADLRIG GODE!!

... og så igen - bør disse personer være helt fortabte og vi blot skal stå på sidelinien tavse mens de ødelægger deres helbred?!? Bør vi så ikke være glade for at der er blot lidt vejlederkultur i det???

Jeg synes det er ekstremt svært, for jeg er imod doping men jeg er også imod IKKE at hjælpe folk som har behov for hjælp/eller rettere guide folk i at begå kritisk forkerte valg :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Og JensLyn17. Han bruger både valleprotein og efter sigende også kreatin. :crazy: Freak...

Men jo, det er også dem jeg har set stå frem med det. Men er det så de 50% ?

Jeg må gå til bekendelse:

fiskeolie,

creatin,

proteinpulver (jeg stacker forskellige produkter).

Jeg træner også med frie vægte og maskiner og drømmer om at få bøffelagtige muskler. Der er intet der skal stoppe mig!

Link to comment
Share on other sites

Men hvad er alternativerne? Spørgsmålet er jo simpelt.

Jeg skriver jo at under forudsætningen af at der bliver krudtet no matter what.

Jeg ved ikke hvad og hvor meget du selv har set. Men personligt har jeg da flere gange oplevet at noobs i gyms har krudtet sig fra pind til gorilla og så til kemo på relativt kort tid. En enkelt har endda krudtet så grelt og så længe at han nu er blevet en bed wetter og hans immunforsvar er helt ødelagt.

Imo er der altså stor forskel på hvordan der krudtes. Vi kan nemt diskutere kvaliteten at hovedets indhold - når nu der i første omgang vælges at køre krudt - men med lidt simpel vejledning mener jeg godt at man godt at man kan komme udenom det værste hovedløse fixeri.

Ikke dermed sagt at Igor er en god vejleder - slet ikke. Personligt synes at det er lige lidt i overkanten at lille finger pludslige er tykkere end tommeltot. Sagt på en pæn måde.

Det er jo pest eller kolera. De såkaldte "vejleder" giver en falsk tryghed ved at proklamere sig som selvudnævnt orakel. At få vejledning af en der har læst noget "vist nok" et sted på internettet og derfor har tjek på det hele er stadig helt ude i hampen. Hvis Igor er en af de bedste vejleder på den danske scene, så vil jeg nødigt være ung, naiv og blåøjet og tage imod råd fra ham :wink:.

Men jeg giver dig ret i dine betragtninger, dog må man stadig håbe på at antallet af "noobs" der oplever problemer sænkes på en anden måde, end ved at få vejledning af folk som Igor. Her tænker jeg på kampagner fra ADD, større politi-indsats o.l.

Link to comment
Share on other sites

Og JensLyn17. Han bruger både valleprotein og efter sigende også kreatin. :crazy: Freak...

Ved godt jeg er ude på et skråplan.

Så sent som for en halv time siden spillede jeg igen fandango med livet som indsats!

Først sidder jeg og undres overlegent over de haters, der ikke tør leve et liv på kanten

browsecc2.th.jpg

Så skriger kroppen på et skud NO-EXPLODE, så jeg - imod min bedste forstand - forfalder tilbage til misbruget

18441641ds9.th.jpg

Hér går det galt; jeg kræver instant jacked fibres, så jeg beslutter at tage en overdosis

ideck2.th.jpg

Som sagt så gjort

wowdp1.th.jpg

Denne gang slap jeg fra det med livet i behold og resultater derefter - hvad med næste gang?

efterik3.th.jpg

- En misbrugers bekendelser

Jeg keder mig forresten ikke her til aften!

Edited by Jenslyn17
Link to comment
Share on other sites

... og når det så er sagt... så synes jeg Incognito giver nogle af de mest kompetente svar ever!

Det er dejligt at der nu findes en person hos blandt andet ADD med en oprigtig interesse i styrketræningensverden og derved virker det mere belæst omkring hvad der foregår rundt omkring... skønt med den udvikling :smile:

Incognito...

Kan godt lide din ligefrem og ærlige tilgang til svar hos blandt andet hos ADD samt de artikler du har fået lavet over tid til andre sites :smile: Der er ingen grund til at "ligge låg" på eks. stoffers virkningsmekanismer og derved forsøge at fortie tingene... det har aldrig haft en effekt!!

Og når det så er sagt ... så ville jeg nok heller vejledes af Incognito end igor :tongue::laugh:

mange tak

Link to comment
Share on other sites

Ved godt jeg er ude på et skråplan.

Så sent som for en halv time siden spillede jeg igen fandango med livet som indsats!

Først sidder jeg og undres overlegent over de haters, der ikke tør leve et liv på kanten

browsecc2.th.jpg

Så skriger kroppen på et skud NO-EXPLODE, så jeg - imod min bedste forstand - forfalder tilbage til misbruget

18441641ds9.th.jpg

Hér går det galt; jeg kræver instant jacked fibres, så jeg beslutter at tage en overdosis

ideck2.th.jpg

Som sagt så gjort

wowdp1.th.jpg

Denne gang slap jeg fra det med livet i behold og resultater derefter - hvad med næste gang?

efterik3.th.jpg

- En misbrugers bekendelser

Jeg keder mig forresten ikke her til aften!

kraftædme go' humor det deer!!!

Link to comment
Share on other sites

Tråden er kun ved at løbe ud fordi Igor ikke vil opføre sig som et anstændigt menneske.

Hvornår har Igor ik opført sig anstændigt? Manden bliver sablet ned, men forsætter og skrive i en høflig tone. Er man nu uanstændig, fordi man er på roids? Meget muligt at MOL er helligt, men så helligt er det nu heller ikke. Kunne sagtens udpege flere herinde, som jeg ved med sikkerhed ikke har ryggen fri. Se, det uanstængdigt. Og deltgae i en debat og sable en person ned, uden selv og have ryggen fri ...

Link to comment
Share on other sites

Hvornår har Igor ik opført sig anstændigt? Manden bliver sablet ned, men forsætter og skrive i en høflig tone. Er man nu uanstændig, fordi man er på roids? Meget muligt at MOL er helligt, men så helligt er det nu heller ikke. Kunne sagtens udpege flere herinde, som jeg ved med sikkerhed ikke har ryggen fri. Se, det uanstængdigt. Og deltgae i en debat og sable en person ned, uden selv og have ryggen fri ...

Se, Kenneth. Du begår samme karakterselvmord som Igor gør. Og du gør det frivilligt. Ganske imponerende, faktisk.

Der hvor Igor smutter i svinget er når han postulerer, at nogle af MOL's medlemmer har spurgt ham om hjælp til en kur. Så antyder han, at nogle her på Forum ikke har rent mel i posen, selvom de måske i andre indlæg/tråde påstår andet. Men hvorfor siger han det? Er det for, at han på den måde tror, at vi dermed vægter hans indlæg tungere og mere seriøst? Eller lyver han bare?

For hvis medlem X vitterligt har kontaktet ham i al hemmelighed for råd og vejledning, er det så fair, at Igor senere 'outer' ham delvist i en tråd om doping?

Og hvis han lyver, så gider jeg end ikke spørge om det er fair. For det er bare dumt! Hvis man vil tages seriøst, så skal man sgu ikke pakke sine lommefilosofier ind i endnu mere varm luft end de i forvejen er.

Så Igor kan gøre én af to ting:

1. Navngive de medlemmer af MOL han mener har spurgt ham om råds. Han kan ikke bare lade noget sive uden at følge det til dørs. Det er dårlig stil. At forsøge at pakke sine budskaber ind med halve sandheder er 100% forkert. Enten gør man noget helt, eller også gør man det ikke.

2. Indrømme han har løjet, fordi han lige syntes der skulle trumf på de oprindelige indlæg i tråden.

Du, Kenneth står nu overfor samme skillevej. Hvilken dør vælger du? Dør nummer 1, eller dør nummer 2? Eller vælger du dør nummer 3? Den der latterlige udvej som krystere, hyklere og løgnere bruger når de bliver taget i at have sagt for meget, men alligevel ikke tør gå planken ud og leve livet som en åben og ærlig mand.

Hvad siger du? Og hvad siger Igor?

For jeg er fuldstændig ligeglad med om Igor bruger doping. Det er hans valg. Det er ikke fordi jeg skal spille det hellige MOL-kort. Jeg reagerer udelukkende fordi jeg ikke kan udstå folk der går og spiller 'alvidende', når de går med halve vinde. Enten er man ærlig, eller også er man ikke. Der er ingen mellemveje.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ked af hvis det skulle ødelægge din pointe, KongKent, men skulle igor eller andre vælge dør nr 1 anser jeg det for overvejende sandsynligt det ville blive fjernet med det samme.

mvh

Mod :smile:

Det er jeg slet ikke et sekund i tvivl om. Det er nu heller ikke fordi jeg sidder og tripper for at få navnene på A eller B fra MOL. Det er ikke fordi jeg sidder som en anden voyeur og håber, at få navnene på én der bruger doping. :laugh:

Det er bare så ynkeligt, at hver gang vi har sådan en krudt/ikke-krudt tråd, så er der altid nogen der kan få lov at spille seje og alvidende, fordi de spiller "jeg kender nogen fra MOL der krudter den, men som siger de ikke gør"-kortet. Det er jo ren carte blanche. Man kan bare skrive det, uden at blive mødt med et krav om at bakke sine udsagn op med beviser. Vi er ellers nok så ivrige efter at kræve dokumentation når nogen siger, at man kan øge sin 1RM i squat med 50 kilo på en måned hvis bare man spiser nok tunfisk blandet op med kreatin og flødeboller!

Så jeg forsøger såmænd bare at hive det lidt ned på jorden. Jeg giver ikke en skid for, at man kan sidde og fyre halve sandheder/løgne af, uden at man også skal stå til regnskab for det.

Og noget helt andet:

Har Igor reelt fået henvendelser fra en eller flere brugere af MOL i hemmelighed om det, hvad bilder han sig så ind at bruge dem senere? Vi må gå ud fra, at de gerne vil holde det hemmeligt. Og derfor er det utrolig dårlig stil at bruge den/dem på den måde.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor i alverden skal jeg rette mig efter dine ønsker og meninger?

Jeg har ikke i sinde og ligge folk frem for deres brug af roids, det helt deres eget valg. Om jeg så nævnte deres navne, ville de med sikkerhed benægte hver en omgang med roids. Desværre er det de færreste der tør stå frem og det kan der være mange årsager til. Vennekredsen, folks vante menninger og holdninger til dem. Så realt set, ville en navngivning nok i det her sammenhæng være nytteløst.

Personligt er jeg grask katolsk ligeglad med hvad folk de stopper i sig, men jeg synes det sært og usmageligt at man lige glemmer og feje foran sin egen dør.

Vælge en dør, tsk.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor i alverden skal jeg rette mig efter dine ønsker og meninger?

Jeg har ikke i sinde og ligge folk frem for deres brug af roids, det helt deres eget valg. Om jeg så nævnte deres navne, ville de med sikkerhed benægte hver en omgang med roids. Desværre er det de færreste der tør stå frem og det kan der være mange årsager til. Vennekredsen, folks vante menninger og holdninger til dem. Så realt set, ville en navngivning nok i det her sammenhæng være nytteløst.

Personligt er jeg grask katolsk ligeglad med hvad folk de stopper i sig, men jeg synes det sært og usmageligt at man lige glemmer og feje foran sin egen dør.

Vælge en dør, tsk.

Du skal rette dig efter hvad jeg ønsker, fordi jeg spørger og forventer et ærligt svar.

Du skriver, at du ikke har i sinde at blotte folks brug af doping. Fair nok, men hvorfor så starte med at smide brødkrummerne ved at skrive:

Kunne sagtens udpege flere herinde, som jeg ved med sikkerhed ikke har ryggen fri. Se, det uanstængdigt.

Og alligevel vil du ikke følge det til dørs. Næ, du. Dét er uanstændigt. Først at anklage folk for ikke at have ryggen fri, men ikke modet til at stå ved sine anklager. Den første der burde feje for egen dør er dig. For enten vil du noget med dine indlæg, eller også vil du ikke.

Du valgte dør nummer 3. Helt som forventet. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share