Kæmpe 24 timers Spinning-marathon til fordel for Kræftens bekæmpelse


Spin4Life
 Share

Recommended Posts

24 timers spinning-marathon til fordel for Kræftens bekæmpelse.

Så nærmer påsken sig, og i den forbindelse slå fitness dk Valby dørene op og inviterer unge som gamle, nye som rutinerede, mænd som kvinder, medlemmer som ikke medlemmer ind til et kæmpe 24 timers spinning arrangement til fordel for Kræftens bekæmpelse....

Arrangementet vil finde sted : Lørdag d. 22. til søndag d. 23. Marts 2008, i fitness dk Valby

Eventet vil byde på 24 timers super spinning på 75 toptunede BodyBIKE cykler med nogle af landets dygtigste instruktører, der nærmest ikke kan vente med at give dig en oplevelse ud over det sædvanlige...

Målet for arrangementet er at samle min. 100.000, til fordel for kræftens bekæmpelse

( og jo flere vi deltager, jo mere støtter vi med!! :4thumbup: Så grib chancen - tag venner, veninder, kolleger, familie og bekendte :superman: med til et super påske arrangement i fitness dk valby!

Prisen pr. deltager vil være 399, og inkluderer forplejning i form af aftensmand :4mewantfood: , natmad :4mewantfood: , morgenmad :4mewantfood: samt diverse energi- og proteinprodukter ( BEMÆRK AT OVERSKUDDET GÅR UBESKÅRET TIL KRÆFTENS BEKÆMPELSE ).

Minimumet af pladser pr. cykel er sat til 3.

fitness dk Centeret i Valby er et nyt stort og flot center, der med sine 5000 m2 er et af landets største. Centeret byder på alt det nyeste inden for fitness, kredsløbstræning og holdundervisning, samt en fuldt udrustet boksesal, hvor tidligere verdensmester, Thomas Damgaard, har ansvaret for træningen. Centeret byder også på en " Kun for kvinder "-afdeling samt en 340 m2 stor spa og wellness afdeling med bl.a. spa, sauna, aromasauna, dampbad m.m.

Læs gerne mere på http://www.fitnessdk.dk/index.php/55/39

Til arrangementet vil der være rig mulighed for at overnatte i en af de mange undervisningssale i centeret, så medbring derfor liggeunderlag og sovepose.. :bigsmile:

OBS: Tilmeldingen forventes at åbnes senest i uge 9.

:4thumbup: Dette post vil løbende opdateres med sidste nyt om instruktører, arrangementet m.m., så husk at tjekke den løbende... :4thumbup:

Håber at se jer alle, som vi for alvor kan støtte kræftens bekæmpelse med et beløb de virkelig kan mærke :bigsmile:

Mange hilsner

Spin4Life ( tidl. Bodybike Padawan ) ( til hverdag Kenneth M. )

Link to comment
Share on other sites

Hej Kenneth

Tak for sidst i fredags i Vallensbæk - 2 supertimer :smile:

Alletiders gode ide med en 24-timers evnent her i Københavnsområdet :bigsmile: Thumbs up for et fedt initiativ :4thumbup:

Er ved at skaffe folk. Mon ikke der er flere ude i MOL-land der kunne tænke sig at deltage, eller nogle af de garvede spinnere i fitnessdk som kunne tænke sig en oplevelse og en udfordirng ud over det sædvanlige :smile:

Glæder mig til at se hvilke spændende instuktører der kommer på.

Mange hilsner

JanC

Link to comment
Share on other sites

24 timers spinning-marathon til fordel for Kræftens bekæmpelse.

Så nærmer påsken sig, og i den forbindelse slå fitness dk Valby dørene op og inviterer unge som gamle, nye som rutinerede, mænd som kvinder, medlemmer som ikke medlemmer ind til et kæmpe 24 timers spinning arrangement til fordel for Kræftens bekæmpelse....

Svarer på dit spm Timeset :wink:

Syntes ikke at jeg finde mere - eller noget overhovdet - på FitDKs hjemmeside c045.gif

Ville gerne vide lidt mere om hvilke instruktører, der kommer og følge med i hvornår tilmledingen åbnes :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Sker der noget med dette arrangement???

Ingen opslag i centre -ikke noget på hjemmesiden... I er sent ude nu gutter!

Det er blevet slået op på Fitnessdk's hjemmeside. På forsiden under "Event i Valby". Men jeg tror desværre du har ret. De er meget sent ude. Tror det bliver svært at få skaffet min. 3 personer pr. cykel til 75 cykler. Men lad os nu se.

De skriver på hjemmesiden at de har fået nogle af de bedste instruktører til at komme. Det kunne være rart at vide hvem de har fået fat i.

Hvis arrangementet bliver gennemført, har jeg aftalt med min søn, at vi skal være med, hvis vi kan finde en 3. mand/kvinde. Var det ikke noget for dig Arne??

Link to comment
Share on other sites

Hej alle i gæve spinnere!

Uheldigvis har fremstillingen af en tilmelding online været problematisk, men den forventes færdig på fredag. beklager meget ventetiden.... :crazy:

Mht instruktører, så får jeg senest torsdag aften lagt de forløbige navne ind, og muligvis også med tider for hvornår hvem underviser..

Håber stadig at alle kan være friske...

Reklamer endelig for eventet, når i taler med folk... på jeres timer, der hvor i deltager i bussen m.m. :4thumbup:

Ved at Brian overkær også har nævnt eventet i sit nyhedsbrev han sender ud...

Hold nu kæden stram til vi forhåbentlig ses på spinning-cyklerne i valby! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Igen alle i gæve spinnere!

Inditl videre kan jeg løfte sløret for at følgende instruktører har bekræftet at de gerne vil komme og undervise en time eller to ved 24 timers eventet.

Henrik Withen

Catherine Marsal

Ulrik Bjerre-Christensen

Kenneth Mose

Arne ( her fra MOL )

Rene Hald

Diana Carstensen

Kristian Tandrup

Rasmus Perstrup

Jackie Iven

Silas Lillegaard

Morten Kamper

....

Ligeledes vil Les Mills komme og give en time af deres RPM-klasse ( som er deres svar på spinning )

flere følger, når jeg får de endelig bekræftelser fra folk... og ligeledes ligger mange 90% bekræftelser klar til at bliver skrevet på.

Arbejder på højtryk for at give jer en komplet liste, også med tider...

Edited by Spin4Life
Link to comment
Share on other sites

Hey Igen alle i gæve spinnere!

Inditl videre kan jeg løfte sløret for at følgende instruktører har bekræftet at de gerne vil komme og undervise en time eller to ved 24 timers eventet.

Henrik Withen

Catherine Marsal

Rene Hald

Diana Carstensen

Kenneth Mose ( mig selv )

Kristian Tandrup

Rasmus Perstrup

....

Ligeledes vil Les Mills komme og give en time af deres RPM-klasse ( som er deres svar på spinning )

flere følger, når jeg får de endelig bekræftelser fra folk... og ligeledes ligger mange 90% bekræftelser klar til at bliver skrevet på.

Arbejder på højtryk for at give jer en komplet liste, også med tider...

Gode navne bestemt :bigsmile:

Men tilmeldingen - hvordan får I styr på antal hold nårman skaltilmelde sig som individ?

Link to comment
Share on other sites

Gode navne bestemt :bigsmile:

Men tilmeldingen - hvordan får I styr på antal hold nårman skaltilmelde sig som individ?

Mht tilmeldingen, må jeg være dig et svar skyldig. Jeg ved ærligt ikke hvorfor den er blevet konstrueret sådan, men går til bunds i sagen i morgen...... for du har helt ret - det er ikke just det smarteste...

Link to comment
Share on other sites

Undskyld mig, men Henrik Withen er den eneste der virkelig er værd at komme efter. Det bliver hård for ham at løfte niveauet for alle de andre. De andre gør det jo bare til 23 x 1 times spinning uden nogen form for særpræg! Diana er klart den værste af dem. Øv.

Link to comment
Share on other sites

Undskyld mig, men Henrik Withen er den eneste der virkelig er værd at komme efter. Det bliver hård for ham at løfte niveauet for alle de andre. De andre gør det jo bare til 23 x 1 times spinning uden nogen form for særpræg! Diana er klart den værste af dem. Øv.

Catherine Marsal er fantastisk også... resten ..jojo.. Nu skal man ikke kun gå efter instruktørene på sådan en event. stemningen og det at man er sammen med andre spinning freaks i 24 timer kan være ganske fedt i sig selv... Jeg deltog fornylig i en 24 timers med 2-3 gode timer og resten forfærdelige... vi havde det sjovt endda.

Link to comment
Share on other sites

Undskyld mig, men Henrik Withen er den eneste der virkelig er værd at komme efter. Det bliver hård for ham at løfte niveauet for alle de andre. De andre gør det jo bare til 23 x 1 times spinning uden nogen form for særpræg! Diana er klart den værste af dem. Øv.

Hmmm.... ikke særlig sagligt indhold.... dog vil jeg spørge ind til hvem af instruktørerne du har kørt hos? Nogen af dem kunne jo måske overraske... nogen kunne have udviklet sig i en retning, som du ville sætte pris på.... mulighederne er mange...

Og jeg synes da at vi skal prøve at se det positive i alting, frem for at straks at kaste fråde og ukvemsord afsted...

Det er dog min egen personlige holdning... men send mig gerne en PM med instruktører som du finder inspirerende kompentente m.m., og begrund endeligt dit svar. Så kan det jo være at nogen af dem dukker op på listen over navne...

Og som arne er inde på, handler det i mine øjne også helt klart om holdningen man møder verden med. Der er nu noget ganske særligt over et 24 timers spin marathon.... har selv deltaget på 5 stykker, og det er super hyggeligt - kendte instruktører eller ej...

Link to comment
Share on other sites

Det lyder rigtig spændende og måske værd at overveje, men min spinning form er ikke hvad den har været. Jeg er først ved at bygge den op igen efter en meget lang periode uden spinning

Ja, det er da bestemt oplevelsen værd, og selvom formen måske ikke er hvad den har været, så finder man ofte de sidste kræfter når det virkelig gælder - dels fordi det går til et godt formål og fordi man bliver grebet af stemningen.

Så synes da bestemt at du skal stille hold med to eller tre andre...

Link to comment
Share on other sites

[b]Så er der nyt på instruktørfronten....!

Inditl videre kan jeg løfte sløret for at følgende instruktører har bekræftet at de gerne vil komme og undervise en time eller to ved 24 timers eventet.

Henrik Withen

Catherine Marsal

Ulrik Bjerre-Christensen

Kenneth Mose

Arne ( her fra MOL )

Rene Hald

Diana Carstensen

Kristian Tandrup

Rasmus Perstrup

Jackie Iven

Silas Lillegaard

Morten Kamper

....

Ligeledes vil Les Mills komme og give en time af deres RPM-klasse ( som er deres svar på spinning )

flere følger, når jeg får de endelig bekræftelser fra folk... og ligeledes ligger mange 90% bekræftelser klar til at bliver skrevet på.

Arbejder på højtryk for at give jer en komplet liste, også med tider...

Link to comment
Share on other sites

Hej Allesammen!

Det er med meget stor beklagelse at jeg må viderebringe denne mail, som jeg netop har modtaget..... :crazy:

Eventet til fordel for kræftens bekæmpelse d. 22. og 23. marts, er blevet aflyst pga for få tilmeldinger til at økonomien hænger sammen. Det skulle jo være endt med en stor donation til det gode formål, men sådan endte tingene ikke med at hænge sammen...

Der har været en del omstændigheder undervejs i planlægningen, som der nu kan tages højde for, og gøres bedre næste gang. Vi tro stadig meget på konceptet og takker for den interesse der har været omkring, og går allerede nu i tænkeboks omkring et lignende arrangement til efteråret.

De bedste hilsner

fitness dk valby...

-----------

Beklager meget at jeg måtte overbringe den kedelige nyhed, men håber at næste gang jeg er budbringer på noget lignende, så håber jeg stadig på jeres interesse...

KH Kenneth

Link to comment
Share on other sites

Hej Kenneth

Jeg synes det er ærgerligt at I måtte aflyse - selvom det måske lå i kortene, med den korte tid det har været annonceret. Jeg havde glædet mig til at prøve kræfter med en 24-timers spinner-event.

Jeg håber meget at I kan få stablet et lignende arrangement på benene til efteråret. Jeg tror at I skal være meget tidligere ude med udmelding af dato, så folk kan nå at få det med i deres planlægning.

Hilsen Jan C

Link to comment
Share on other sites

Kære Kenneth og co!

Ærgeligt at I måtte aflyse - Jeg har nogle kommentarer - tag det som konstruktiv kritik!

Markedet for det er der! Tænk på at Børnecancerfondens arrangement ved Jesper Trolle har samlet 800 mennesker de seneste år! Valby er et super sted til det - gode faciliteter og mange cykler

Det skal gøres grundigt næste gang - ellers tror hverken sponsore på det, hver aflysning gør næste gang mere besværlig at gennemfører!

Næste gang:

  • Det skal planlægges i langt bedre tid - jeg vil anbefale jer at se mindst 10 måneder frem i tiden og gøre det grundigt
  • I skal anoncere langt langt bedre! Hvor var plakaterne i de andre Centre - bare i København?
  • Hvorfor viste personalet i de andre centre INTET? Arrangementet var mere hemmeligt end DR2 før de begyndte at sende!
  • Tidspunktet i påsken er ikke optimalt -rigtigt mange er hjemme hos familien andre stederi landet
  • Resten af spinningdanmark skal vide det er der mindst 4-5 måneder før
  • Instruktøraftaler skal værepå plads i god tid -og annonceres til resten af spinningdanmark inden tilmeldingen er lige op over
  • Tilmeldningen skal gøres effektiv og i langt bedre tid
  • FitnessDK skal bakke det op - andre finder ikke en notits på centrets underside - op i toppen som annonce på hovedsiden og resten af kæden skal informeres massivt
  • Kort og godt - planlæg struktureret, ambitiøst og i god god tid

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share