To be or not to be...


Goldendreams
 Share

Recommended Posts

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:firebounce: :firebounce: VL DEBUT I IK99 :firebounce: :firebounce:

Denne uge har stået i debut'ernes tegn :showoff: og fredag stod den på VL i IK99...

Sammen med en meget ung fyr Mathias blev jeg haglet igennem diverse teknikker. Vi startede med opvarming der bestod af:

3 sæt @ 10 reps

Mavebøjninger

Armstrækker

Ryg

Som personlig sejr kan jeg sige at jeg tog de 3x10 armstrækkere lige efter hinanden UDEN nogen på knæ :yahoo:

Derefter stod den på teknik - har ikke styr på øvelserne endnu og nogle af dem var vidst også kun forstadier til de rigtige, men man skal jo starte et sted :laugh: Rettelser modtages gerne :wink:

OH Squat

Andegang :crazy:

en del af Vend

Front Squat - skulle lige vænne mig til kvælningsfornemmelsen pgr. af stangen... :gal:

Alle m. 5 sæt @ 8-10 reps - og selvom der ikke var skiver på var mine stænger gooodt ristede efterfølgende :wacko: men det var FEEEEDTTT!!!!!!!!! :4jumpy: Blev overrasket hvor meget pulsen kom op :blink:

Derefter hjem til mit eeeeelskede badekar :wub: puha, det var lige hvad jeg trængte til! :smile:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Weekend bliver der ikke meget af for mit vedkommende i denne uge... :hmmm: Det hedder Herning tur/retur for at få lobby'eret/netværket på FoodExpo i morgen.

Men har da nået en hel del indtilvidere :laugh: Har både været ude og løbe, til frisør, fået ordnet en negl og nu skal hytten lige have en overhaling inden der sættes fut i den lånte Punto (glæææder mig sgu til at få min 207'er! :smile: )

Nå men, morgentur blev det til:

Tid: 00:39:35

Kcal: 440

:heartpump: Max.: 180 (95%)

:heartpump: Avg.: 157 (83%)

tak for kaffe det gjorde nas :crazy: føltes som om jeg havde betonklodser fra hofterne og ned til knæene :omg: Anders var så venlig at advare mig igår :hmmm: desværre "lovede" han også at det ville blive endnu værre i morgen... så det skal nok blive sjovt når jeg skal rende rundt i kjole og stiletter i 8 timer :wacko:

Løbeskoene bliver også pakket så jeg håber på en morgentur på den jyske hede i morgen :smile: alt efter hvordan stængerne har det... :unsure:

God weekend derude :flowers:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce::firebounce: VL DEBUT I IK99 :firebounce::firebounce:

...

Derefter stod den på teknik - har ikke styr på øvelserne endnu og nogle af dem var vidst også kun forstadier til de rigtige, men man skal jo starte et sted :laugh: Rettelser modtages gerne :wink:

OH Squat

Andegang :crazy:

en del af Vend

Front Squat - skulle lige vænne mig til kvælningsfornemmelsen pgr. af stangen... :gal:

Alle m. 5 sæt @ 8-10 reps - og selvom der ikke var skiver på var mine stænger gooodt ristede efterfølgende :wacko: men det var FEEEEDTTT!!!!!!!!! :4jumpy: Blev overrasket hvor meget pulsen kom op :blink:

Tillykke med debuten :4thumbup:

Ked af jeg gik glip af andegangen - som jeg sagde er det en fantastisk øvelse... at se andre lave. :tease:

Og godt du kan li' det. :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Ingen løbetur igår, men jeg sendte Anders nogle meeeget kærlige tanker :crazy:

Tilgengæld fik jeg skudt ugen ordentligt igang med en tur her til morgen - solen var helt oppe da jeg var færdig kl. 06.10, bare dejligt at vi allerede er nået dertil i den lyse tid :4thumbup:

Morgentur:

Tid: 00:38:09

Kcal: 420

:heartpump: Max.: 169 (89%)

:heartpump: Avg.: 157 (83%)

Udemærket tur med nogenlunde fart :smile:

og så på kursus heeele dagen, som heldigvis sluttede tidligt så der var mulighed for at nå til VL - på vej hjem i bilen var jeg baaaare træt :sleeping: og overvejede meget kraftigt træningen, men men men der blev hurtigt skiftet inden sofaen overfaldt mig :laugh:

Anders kom kun lige med en enkelt kommentar "har du kunne mærke det i benene" og så tror jeg godt at han kunne se på mit blik at det talte vi ikke mere om :gal::laugh:

Opvarmningen bestod af 3x10 @

Mavebøjninger

Armstrækker

Rygbøjninger

Idag roterede jeg som man skal istedet for at tage alle sæt lige efter hinanden og igen kunne jeg konstatere at jeg altså ER blevet bedre til de armstrækkere :banana3:

Vi øvede igen forstadier til en masse øvelser og jeg erklærer mig for blondine på navnene :slut: Ved bare at benene var pææænt smadrede da vi var færdige :crazy: så det skal nok blive enormt sjovt på onsdag når jeg skal til fint møde og præsentation i Jylland... :laugh: Alle øvelser blev kørt med 5 sæt @ 10 reps.

Sluttede af med 3x10 @

Mavebøjninger

Rygbøjninger

Efterfølgende fik jeg kigget lidt på klubbens vidst nok yngste medlem Albert - en lille 10 årig spejs der baaare er stærk :dumbbell_lift: han squat'ede sin egen kropsvægt med hjælp fra Fruen, at han så samtidigt er super skarp i hovedet gør det bare sjovere :laugh: selvom Fruen vidst var rimeligt tabt bag en vogn :blink: Middelfart... :rofl2:

Imorgen aften skulle den egentligt står på CF men kan ikke nå det pgr. af møde - satser på løb enten morgen el. aften eller begge dele :smile:

M :elvis:

ps. og NU står den på mit karbad som jeg er UTROLIGT glad for pt. :bubblebath:

Edited by Goldendreams
Link to comment
Share on other sites

:laugh: nu foregik det jo altså også på internationalsk :wink: sgu en imponerende lille gut, minder for vildt om min egen nevø :wub:

M :elvis:

Må jeg bede om kammertonen? Albert styrer, og det er direkte nedladende at sammenligne ham med nogen fra din familie. You fell me? gaygay.gif

PS: Der går ikke længe før den sidste brow starter. Han skulle bestå af 28 kilos ren ondskab og står standby 24/7 :devil:

Så kan du gå og savle over ham i stedet...

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Tilgengæld fik jeg skudt ugen ordentligt igang med en tur her til morgen - solen var helt oppe da jeg var færdig kl. 06.10, bare dejligt at vi allerede er nået dertil i den lyse tid :4thumbup:

Idag roterede jeg som man skal istedet for at tage alle sæt lige efter hinanden og igen kunne jeg konstatere at jeg altså ER blevet bedre til de armstrækkere :banana3:

Dejligt, når man mærker sådanne fremgang - særligt, den man selv har arbejdet for. :weight_lift: Godt gået girlie :cheer:

Vi øvede igen forstadier til en masse øvelser og jeg erklærer mig for blondine på navnene :slut:

Du kan tilgives - specielt hvis du istedet tager billeder, hvor du laver de forskellige øvelser :innocent:

ps. og NU står den på mit karbad som jeg er UTROLIGT glad for pt. :bubblebath:

Lyder skønt :wub: God aften, nat - og løbetur i morgen post-13362-1204580746.gif

Link to comment
Share on other sites

Puha, det går lidt stærkt i øjeblikket :crazy: og det går desværre ud over træningen :unhappy: men det er bare liiidt svært når jeg arbejder til sent og så står tidligt op for at arbejde videre... det er kun en periode, men det påvirker mig nu alligevel :dry: og jeg er nød til at få en fast struktur/rytme ellers går det ikke :devil:

I sidste uge blev det til løb igen onsdag og fartleg i Dyrehaven i går.

Today stod den på tur i parken i morges :hippy: inden kursus og her til aften på en dejlig omgang VL :yahoo: er dog ikke sikker på at Andreas synes det samme :unsure: han har tid hos tandlægen i morgen tidlig fordi den bløde 5kg. aluminiumsstang angreb ham på det groveste... :tongue: måtte hjælpe med at samle tandstumper op efterfølgende :crazy:

Jeg fik tilgengæld sat lidt vægt på idag :4thumbup: ikke nok til at det skal logføres og øvelserne er også stadig brudstykker af de "rigtige" men det går da den rigtige vej :bigsmile:

Tomorrow står den på CrossFit :4jumpy: det er eeeevigheder siden og jeg glæder mig! :banana:

Onsdag vil jeg forsøge mig med løb + VL for torsdag-lørdag hedder det messe i Göteborg... :smile: Søndag er der atter fartleg i Dyrehaven :banana3:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Tid til en lille update....

Tirsdag var jeg igennem en omgang feeeed CF - masser af tekniktræning, men den fik også gas! :superman:

Onsdag stod på VL i IK :heartpump: Andreas havde fået lavet sin tand, så den var hel og fin :laugh: Desværre fik jeg lidt problemer med bagsiden af mit højre knæ :unhappy: Det er kommet snigende over det sidste stykke tid og er ikke fedt :crybaby: Har en fornemmelse af at det hænger sammen med at jeg ikke får varmet ordentligt op inden jeg går i gang med VL... bruger det meste af dagen i høje hæle og når jeg får dem af føles det som om senerne bagpå knæet bliver strukket for meget ud. Jeg er super smidig så der skal bare arbejdes med det. Pgr. af det har jeg truffet en suuuuper voksen beslutning :4smartass: og undlod at træne både igår og idag + det sandsynligvis heller ikke bliver til noget de næste par dage :unhappy: ikke noget der huer mig, men det nytter ikke noget hvis det skal gå væk... :devil:

Torsdag/fredag var jeg i Göteborg og snakke med en masse svenskere, på vej retur til Köbenhamn ringede min dejlige veninde og foreslog at jeg stoppede i Malmø - så fredag aften fik den maaax gaz i det svenske natteliv :4drunk: det er laaang tid siden, men puha det var sjovt! :rofl2:

God søndag derude :smile:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Havde egentligt tænkt mig at holde træningsfri idag, men det var der nogen der havde en anden mening om :blush: så IK blev alligevel indtaget... dog ikke til VL men fik kørt noget overkropstamtam...

For at sikre ordentlig opvarmning har jeg købt mig et sjippetov som blev indviet i dag post-4657-1205777884.gif

10min. sjip som opvarmning.

Derefter:

Mavebøjninger

Armstrækkere

DB Row

DB BP

DB Curl

Bench Dips

Rygbøjninger

Mavebøjninger

og sluttede m. 10min. sjip...

Ikke den store energi - sov elendigt i nat og næsten ikke, først da uret ringede var jeg i drømmeland :dry:

Imorgen tidlig har jeg tid hos min fys/massør - er mør, men glæder mig faktisk til at få "tæsk", får ham også til at kigge på mit knæ...

Ved ikke helt hvad der skal ske træningsmæssigt i morgen, er jeg helt klar bliver det CF :superman:

og så må vinteren altså godt forsvinde igen! Det ender jo med at det sner på min føsda' post-4657-1205778031.gif :nonono:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag forsvandt i arbejde så ingen træning :unhappy: men igår fik jeg aflyst et monstermøde så der var mulighed for VL i IK kl.11.00 :yahoo:

Tog tidligt afsted for at få varmet godt op inden vi gik igang... sjippetovet blev hevet frem inden mavebøjninger, armstrækkere og rygbøjninger. Armstrækkerne var iiiikke specielt sjove, var godt doms'et efter mandagens DB BP :crazy:

VL-wise blev det ikke til vanvittigt meget - Anders vil lige se hvordan mit knæ tager det...

Benbøjninger

Stødbagnakkenedogsidogopogstå... :laugh: skal altså have lært navnene! Hvis der har nogle links eller lign. er de meget velkomne! :smile:

Kværkeøvelsen aka stangpåbrystnedogsidopogstå - er ved at vænne mig til fornemmelsen af at blive kvalt! :laugh: Synes faktisk den gik rigtigt godt, fik skudt brystet godt frem og det hjalp! :4thumbup:

Sluttede af med endnu en omgang armstrækkere/rygbøjninger...

Kort og godt :smile:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 20. marts 2008 Del 1...

Det er Påske!!!!!!!!!!! :yahoo: fucccckkkkk hvor er det bare fedt at have FULDSTÆNDIG fri og kunne træne 2xdagligt! Det skal klart udnyttes de næste par dage :banana3:

Efter en god solid opvarmning af understel :innocent: stod den på løbetur i Parken

Tid: 00:41:46

Kcal: 331

:heartpump: Max.: 166 (87%)

:heartpump:Avg.: 134 (71%)

Feeeeeeedddddd tur!!!! :hippy: det er hundrede år og en madpakke jeg har været ude så det var en meeeget stille og rolig tur i strålende sol! Troede det ville være super koldt men det var bare fantastisk! :bigsmile:

Senere står den på CF :superman:

:4winkkiss:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag forsvandt i arbejde så ingen træning :unhappy: men igår fik jeg aflyst et monstermøde så der var mulighed for VL i IK kl.11.00 :yahoo:

Weee, lyder som en rigtigt optursdag - uventet fri er det bedste :w00t:

Benbøjninger

Stødbagnakkenedogsidogopogstå... :laugh: skal altså have lært navnene! Hvis der har nogle links eller lign. er de meget velkomne! :smile:

Kværkeøvelsen aka stangpåbrystnedogsidopogstå

Mon ikke den sidste skulle være frontsquat aka ben foran. De andre kan jeg ikke rigtigt være behælpelig med :blush:

Det er Påske!!!!!!!!!!! :yahoo: fucccckkkkk hvor er det bare fedt at have FULDSTÆNDIG fri og kunne træne 2xdagligt! Det skal klart udnyttes de næste par dage :banana3:

Feeeeeeedddddd tur!!!! :hippy: det er hundrede år og en madpakke jeg har været ude så det var en meeeget stille og rolig tur i strålende sol! Troede det ville være super koldt men det var bare fantastisk! :bigsmile:

Yeah det er nemlig så post-13362-1206026446.gif- og 2 (to!) gange træning pr.dag lyder jo næsten som himlen a070.gif(for nogle :tongue: )

Og totalt lækkert vejr d030.gif - fik også gået en tur med én i går. :wub: Det er altså skøøønt at få lidt sollys.

God påske post-13362-1206026290.gif

Link to comment
Share on other sites

Weee, lyder som en rigtigt optursdag - uventet fri er det bedste :w00t:

tjoo, tjaa, altså ser du - jeg havde ikke rigtigt fri... :blush: men tog mig en hjemmearbejdsdag :innocent::laugh:

Mon ikke den sidste skulle være frontsquat aka ben foran. De andre kan jeg ikke rigtigt være behælpelig med :blush:

Hmm, det kan du faktisk have ret i! :4thumbup:

Yeah det er nemlig så post-13362-1206026446.gif- og 2 (to!) gange træning pr.dag lyder jo næsten som himlen a070.gif(for nogle :tongue: )

Det er bare weltspitzenklasse!!! :yahoo: :banana3:

Og totalt lækkert vejr d030.gif - fik også gået en tur med én i går. :wub: Det er altså skøøønt at få lidt sollys.

Ja, det bare sååå dejligt med Jer to! :wub:

God påske post-13362-1206026290.gif

you too! :4winkkiss:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 20. marts 2008 Del 2...

:yahoo: endnu en feeeeed træning!!! :banana:

Vi var kun 12 så det passede perfekt :4thumbup: Jeg startede selv med 10min. sjipning + jeg fandt handskerne frem og tæskede sandsækken :4boxing:

Vi varmede op med 1min. hver af:

Burpees

Armstrækkere

Mavebøjninger

Rygbøjninger

Englehop

+

10min. "leg" med medicinbolde der blev kastet rundt

Derefter en Fight Gone Bad bestående af 4 stationer:

Clean & Jerk - men med fødder i samme position hele tiden og fra hanging

Mavebøjninger - skulle være kropshævninger men I SUCK :devil: og der er ingen kasser at stå på endnu :dry:

Thrusters

Kettlebell swings

2min. ved hver station uden pause = 1 omgang, vi kørte 4 omgange...

Vi sluttede af med 10stk.

Burpees

Armstrækkere

Mavebøjninger

Rygbøjninger

Englehop

og jeg fik så 20 ekstra armstrækkere for at være langsomst :mad: men så må jeg jo bare blive lige så hurtig som mændene! :devil:

Under udstræk fik vi hver taget 10 SL DL - der blev smækket mest muligt vægt på en stang, ved faktisk ikke hvad den vejede men vil skyde på en 60-70kg...

Lagde vejen forbi Blockbuster på vej hjem, så nu skal der slappes big time :4george:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Og lyder også til at du får givet den gaz til CF :devil:

Ja sgu! :smilerock: Synes selv at jeg efterhånden har har fundet en fantastisk kombi i løb, VL og CF - løb er ren :hippy: VL tænder mig teknisk :heartpump: og er supergod at have med iforb. m. CF :superman:

Glæder mig dog bare til at jeg begynder at kunne smække ordentlig vægt på stængerne :devil:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 21. Marts del 1...

Morgentur i parken - sjovt så stor forskel der er på antallet af løbere på en solskinsdag og så en grå regnvejrsdag som idag :laugh:

Tid: 00:41:11

Kcal: 328

:heartpump: Max.: 172 (91%)

:heartpump:Avg.: 135 (71%)

Endnu en stille og rolig dag (og våd!)... :innocent: men så må det også være nok, nu skal jeg vidst have sat skub i stængerne! :devil:

Eftermiddagen byder på sandsynligvis på styrkepas med Sørøveren :dumbbell_lift: + efterfølgende cafépas :smile:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Sødeste Strawberry-grrl!

Tusind tak for idag - så dejligt at se dig smukling!

Elsker altså at træne med dig, sådan en go' måde at være sammen på, selvom vi jo ikke ligefrem sad lårerne af hinanden idag.

Nå, må hellere få rykket lidt på noget maleri - vi ses tirsdag!

Hvis vi da ikke er sneet inde, eller smuttet over i istiden natten mellem søndag og mandag bwrrrrrr..

Stort knus og rystekrammer

Sally :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Sødeste Strawberry-grrl!

Tusind tak for idag - så dejligt at se dig smukling!

Elsker altså at træne med dig, sådan en go' måde at være sammen på, selvom vi jo ikke ligefrem sad lårerne af hinanden idag.

Nå, må hellere få rykket lidt på noget maleri - vi ses tirsdag!

Hvis vi da ikke er sneet inde, eller smuttet over i istiden natten mellem søndag og mandag bwrrrrrr..

Stort knus og rystekrammer

Sally :laugh:

Hey Sørøver!!!! :w00t:

Det var en fornøjelse AS ALWAYS :yo: os' rart at vide at CH godt vil ha' mig tilbage :wub: hvis en dag jeg skulle blive dumpet af IK og CF :laugh:

Hasta tirsdag :4winkkiss:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share