To be or not to be...


Goldendreams
 Share

Recommended Posts

Dagens første træning bestod af en god løbetur som beviste at hjernen kan være ens værste modstander :devil:

Morgentur:

Tid: 00:36:15

Kcal: 420

:heartpump: Max.: 172 (91%)

:heartpump: Avg.: 161 (85%)

:yahoo: min bedste tid EVER!!!! Ikke at jeg forstår det :blink: Jeg følte mig tung, forpustet og LANGSOM hele vejen igennem, så jeg var DYBT overrasket over at se tiden! :blink:

Jeg har besluttet mig for at (ihvertfald at forsøge) at gøre det der skræmmer mig - lider af syndromet "bangeforikkeatværegodnok" :unhappy: Så nu forsøger jeg at stoppe op når jeg mærker mental modstand, føle efter og så hoppe ud i det alligevel. Det er store som vanvittig små ting :4slap: Et eksempel fra idag var om jeg skulle have musik i ørerne på min løbetur - det har jeg ikke haft i hundrede år og "var bange for ikke at gøre det godt nok" SÅ på med hørebøfferne og så ellers derud af :superman: resultatet taler jo for sig selv :laugh:

Derefter blev det meste af dagen brugt på at gennempløje CrossFit Foooooor saaadan da' de chicks kan gi' den gazzzz!!!! :4jumpy: specielt denne er tough!!! Nasty Girls Så jeg var rimelig klar til at give stængerne smæk da jeg indtog CH :devil:

10min. opvarmning på cykel...

HACK SQUAT, SMITH

1x10 @ 45kg.

1x10 @ 45kg.

1x8 @ 45kg.

1x8 @ 45kg.

CALF RAISE, SMITH

1x15 @ 60kg.

1x13 @ 60kg.

1x13 @ 60kg.

1x12 @ 60kg.

1x12 @ 60kg.

og så ville jeg forsøge mig med en crossover af boxsquat og CF squat...

SQUAT m. box & BB

1x14 @ 32,5kg.

Boksen var for høj så den blev vendt om... mener den veksler mellem 16 eller 12inches :unsure: må lige tjekke næste gang...

1x10 @ 32,5kg. - så kom jeg neeeed :devil:

1x10 @ 32,5kg.

1x8 @ 32,5kg.

SL DL

1x10 @ 57,5kg.

1x6 @ 57,5kg - mistede grebet :dry: så jeg gik over til OH/UH

1x8 @ 57,5kg.

1x8 @ 57,5kg.

Sluttede af med en god omgang stræk, hvilket jeg helt sikkert trængte til :crazy: alt i alt en super fed træning med god intensitet :superman: men jeg er seriøst begyndt at overveje CH som mit fremtidige center... :dry: Det er et fedt sted fordi der er de ting jeg skal bruge, der er få medlemmer og som regel god plads :smile: med motivationsmæssigt er der ikke de store udfordringer :dry: tværtimod så kan det sgu være temmeligt deprimerende :crazy: I dag lå der en Fru DK m. ca. 25kg++ og lavede de der 80'er aerobicbenøvelser hvor man ligger på gulvet og løfter benet oppppp og neeed :rocketwhore::4slap:

Er jo i gang med at kigge på CrossFit og CH er bestemt ikke stedet hvor jeg kan kaste med stængerne - så jeg må ud og teste nye græsgange... :smile:

Dagens Optur: Morgenens tur!!!! :yahoo:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Today = ingen træning :smile: for lidt søvn og for meget arbejde... til gengæld er dagens ÜBER optur at Sørøveren var forbi til :4mewantfood: og :blahblah: nøøøj, det er vi gode til!!! :wub:

Tilgengæld står den så på morgentur og aftentræning tomorrow :4thumbup: trænger til at få kørt noget dødløft :4flex:

og så blev det besluttet at vi tager endnu en tørn m. Loaded :smilerock:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

For hulan.... Jeg har først set din nye log nu :w00t::laugh::yo::yahoo:

...hvordan har det kunne gå min næse forbi :blink::nonono::surrender:

Om ikke andet, så er det SUPER dejligt at se dig aktiv på MOL igen... og vi må seriøst også snart få fundet tid til en snak/besøg... !! Jeg har selv haft alt for meget om ørene siden jul, men det ser ud til at der kommer ro på de næste måneder.. !!

MEN jeg kommer da helt sikkert og hepper når du skal give den gas til September!!! :cheer:

:w00t:

Måske du så kan overtales til at lægge fin make up på Nita pigen :blush:

og så blev det besluttet at vi tager endnu en tørn m. Loaded :smilerock:

:w00t:

Weee.... så er der dømt kæmpe krammer :wub:

KnuZZer Nita

Link to comment
Share on other sites

For hulan.... Jeg har først set din nye log nu :w00t::laugh::yo::yahoo:

...hvordan har det kunne gå min næse forbi :blink::nonono::surrender:

:laugh: ja, det er da uuuuubegribeligt :4winkkiss:

Om ikke andet, så er det SUPER dejligt at se dig aktiv på MOL igen... og vi må seriøst også snart få fundet tid til en snak/besøg... !! Jeg har selv haft alt for meget om ørene siden jul, men det ser ud til at der kommer ro på de næste måneder.. !!

Me too!!!!!!!!! Du ved at døren står åben og mon ikke også at jeg snart skal over Fyyyns land :smile:

:w00t:

Måske du så kan overtales til at lægge fin make up på Nita pigen :blush:

:blush: :blush: troede aldrig du ville spørge :flowers: Selvfølgelig vil jeg da det! :heartpump:

:w00t:

Weee.... så er der dømt kæmpe krammer :wub:

KnuZZer Nita

Og liiiiige tilbage :4jumpy::wub:

Møs

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Var egentlig ikke vanvittig træt til morgen - måske fordi jeg havde besluttet mig for at tage en ½time ekstra :sleeping: og så starte med et par timers arbejde hjemmefra inden jeg ramte Ballerup :superman: der er altså forskel på kl.04.45 og kl. 05.25, om ikke andet så ihvertfald mentalt :laugh:

Morgentur:

Tid: 00:38:38

Kcal: 418

:heartpump: Max.: 163 (86%)

:heartpump: Avg.: 155 (82%)

Lidt langsommere end de sidste par dage, men gennemført :superman:

Kom senere fra arbejde end planlagt pgr. af et suuuuper spændende møde med vores svenske afdeling :4jumpy: giver mere arbejde til mig, men de er motiverede og der ligger kæmpe muligheder så jeg klager ikke :superman:

Det var så ikke træningen der trak, men jeg VILLE afsted - så allerede i bilen begyndte jeg at mentaltræne :tongue: og det var godt for det endte med at blive en af den slags træninger :hippy: hvor hjernen og fokus bare er klart :superman:

DØDLØFT

1x8 @ 62,5kg. PR

1x6 @ 62,5kg.

1x6 @ 62,5kg.

1x6 @ 62,5kg.

1x6 @ 62,5kg.

Jeg VILLE op i vægt og det kom jeg! :devil:

DB ROW

1x6 @ 28kg.

1x6 @ 28kg.

1x6 @ 28kg.

1x6 @ 28kg.

1x6 @ 28kg.

INCLINE PRONATED SHRUGS

1x12 @ 15kg.

1x12 @ 15kg.

1x10 @ 15kg.

1x10 @ 15kg.

efter i lørdags er jeg kommet i tvivl om den egentlig er proneret, altså om jeg udfører den korrekt, men uanset hvad så går den i mørbraden som den skal :devil:

Derefter indtog jeg tårnet for at få øvet chins og dips...

CHINS, assisted

1x10 @ 45kg.

1x10 @ 45kg.

1x10 @ 45kg.

1x10 @ 45kg.

1x10 @ 45kg.

1x10 @ 45kg.

Ikke vanvittig tung, men forsøgte mig med forskellige greb og skal lige have den på plads...

DIPS, assisted

1x6 @ 30kg.

1x6 @ 30kg.

1x6 @ 30kg.

1x6 @ 30kg.

1x6 @ 30kg.

:crazy: yyyyffer pyyyffer den gjorde nas til sidst!

Det var hvad det kunne blive til :smile: en rigtig god :hippy: træning med pep og intensitet :4jumpy: men endnu en gang måtte jeg ryste på hovedet af nogle af de mennesker der træner i CH :4slap: De syv tibetanere i frivægtsområdet :blink:

Imorgen står den på morgenløb og noget bryst/mave-agtigt til aften :4flex:

Dagens optur: at dagens træning var ren :hippy:

M :elvis:

Edited by Goldendreams
Link to comment
Share on other sites

Var egentlig ikke vanvittig træt til morgen - måske fordi jeg havde besluttet mig for at tage en ½time ekstra :sleeping: og så starte med et par timers arbejde hjemmefra inden jeg ramte Ballerup :superman: der er altså forskel på kl.04.45 og kl. 05.25, om ikke andet så ihvertfald mentalt :laugh:

Mentalt ville jeg sige, at det er underordnet om der hedder kl.4.45 eller 5.25 - det er møg tidligt!!

Står du så tidligt op hver dag? :blink: Det gør det selvfølgelig lidt lettere, men kan da godt forstå, du så ikke har overskud til så meget socialt efter meget-tidligt-op, træning, arbejde og træning igen.

Kom senere fra arbejde end planlagt pgr. af et suuuuper spændende møde med vores svenske afdeling :4jumpy: giver mere arbejde til mig, men de er motiverede og der ligger kæmpe muligheder så jeg klager ikke :superman:

Dejligt med sådanne møder - lyder rigtigt godt :4thumbup:

DØDLØFT

1x8 @ 62,5kg. PR

Jeg VILLE op i vægt og det kom jeg! :devil:

CHINS, weighted

1x10 @ 45kg.

DIPS, weighted

1x6 @ 30kg.

Tillykke med PR! a060.gifb030.gifb020.gifa060.gif

Og sku også sejt, at du kan gøre med mere end kropsvægt :1356: ...eller mente du mon assisted :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Mentalt ville jeg sige, at det er underordnet om der hedder kl.4.45 eller 5.25 - det er møg tidligt!!

Står du så tidligt op hver dag? :blink: Det gør det selvfølgelig lidt lettere, men kan da godt forstå, du så ikke har overskud til så meget socialt efter meget-tidligt-op, træning, arbejde og træning igen.

Tjaa, jeg fungere bare bedst om morgenen :bigsmile: og ja - sådan da, næsten :blush: Øvelsen hedder så nu træning, arbejde, socialt istedet for træning igen hver dag ihvertfald :wink:

Dejligt med sådanne møder - lyder rigtigt godt :4thumbup:

Ja, tjuuuhejjjj!! :yahoo:

Tillykke med PR! a060.gifb030.gifb020.gifa060.gif

Takke tak! Er også på tide at jeg begynder at stige - har på fornemmelsen at der ligger maaange flere kilo og gemmer sig :laugh:

Og sku også sejt, at du kan gøre med mere end kropsvægt :1356: ...eller mente du mon assisted :innocent:

:laugh: Ja, det gjorde jeg HELT SIKKERT!!! Det er straks rettet :innocent:

:4winkkiss:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Dagen i dag har bare været eeeen laaaang overspringshandling :nonono: og heldigvis er dage som i dag MEGET SJÆLDNE i min verden for ellers ville jeg da ikke komme nogen vegne :nonono:

Kom ikke ud og løbe i morges :nonono: har ikke nået 1/3 af hvad jeg skulle arbejdsmæssigt :nonono: og træningsmæssigt kørte jeg nogle få sæt bænkpres :nonono:

TILGENGÆLD!!!!

Så møvede jeg mig ind på en "rundtur" i IK99 og det var FEDT!!! :w00t: (tak MaxiBoi :flowers: ) Puha, der blev kastet med vægte og trænet igennem :4flex: En klar omvæltning fra CH, men også langt langt federe stemnings- og motivationsmæssigt :4thumbup: Fik også hilst på et par andre MOLboere, men husker kun Chris som var sød og FruErik som var temmelig højrøvet :tongue:

Jeg tror jeg er ved at have fundet ud af hvordan min træningsverden skal se ud fremover... På tirsdag skal Crossfit testes af og går det som jeg regner med, så tror jeg at billedet kommer til at hedde morgenløb 2-3 x ugentligt, CrossFit 2-3 x ugentligt og så VL i IK 2 x ugentligt - så burde der også være god basis for fortsat udvikling :smile:

Dagens Optur: Helt klart besøget i IK :yahoo: + det at dagen i dag snart er overstået! :devil:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Haløjsa Facebook ven og vampire fighter :tongue:

Havde slet ikke set du var blevet en logger igen inde på Mol.. :thumb:

Kan se du er blevet en mere eller mindre habil løber, hvor meget eller hvor lidt kunne du løbe i starten??? Spørger en som gerne vil være bedre til at løbe.. :blush:

Og har du fulgt et løbeprogram..?

Knus Nille

Link to comment
Share on other sites

Haløjsa Facebook ven og vampire fighter :tongue:

Havde slet ikke set du var blevet en logger igen inde på Mol.. :thumb:

Well Hello Ms. Vampire Mistress :w00t:

Jo jo - jeg er skam ikke sådan at vælte af pinden :wink: ej, trods det at jeg har været lidt stille har jeg jo stadig fulgt med - sjovt, som man altid vender tilbage til MOL :wub:

Kan se du er blevet en mere eller mindre habil løber, hvor meget eller hvor lidt kunne du løbe i starten??? Spørger en som gerne vil være bedre til at løbe.. :blush:

Og har du fulgt et løbeprogram..?

Knus Nille

:laugh: Tjaa, det er jeg vel - selvom jeg egentligt ikke lige havde tænkt sådan på det :wink: Svaret er meget simpelt - i starten kunne jeg OVERHOVEDET IKKE løbe :crazy: og jeg troede ALDRIG NOGENSINDE jeg skulle hverken komme til det eller komme til at kunne lide det :blink: Jeg startede med "løb" for ca. 4år siden i forbindelse med min vægttabsperiode og eneste årsag var at løb forbrændte flest kcal per time :devil: I starten var det intervaller af 1-2min. løb og så en pause med fødderne på siden, så igen og igen og igen. Speedmæssigt tror jeg at jeg lå omkring de 6-8km/t. På et eller andet tidspunkt var jeg i stand til at løbe knap 20min. og det er så siden blev udvidet... Jeg duer ikke til alle de hersens programmer - jeg er sikker på at de er vanvittig gode og jeg tror også jeg vil anbefale dem til de fleste - mit temperament passer bare ikke til dem :blush: men en ting er sikkert INTERVALTRÆNING, INTERVALTRÆNING, INTERVALTRÆNING, det er det der har sat skub i mig - det skal ikke være hver gang men 1-2 gange ugentligt alt efter hvor meget du træner. :smile:

Idag er det da sjovt at tænke på min deltagelse i diverse kvindeløb hvor jeg knap kunne løbe og efter 5km. lå og rallede med tungen langt ude af halsen, mens jeg idag løber de her knap 7,5km 3-4 gange om ugen uden størrere vanskeligheder :laugh: og faktisk ret FEDT! :4thumbup:

Mit bedste råd må være at du skal være stædig og tålmodig på samme tid :devil: stædig fordi du skal hænge i selvom du er svag til det :devil: og tålmodig fordi du skal huske hjernen og lytte til kroppen :hippy: om det så bliver til et program eller dit eget hoved må du føle efter og finde ud af hvad der passer dig :smile:

Håber det hjælper lidt :smile:

Knus

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Me too!!!!!!!!! Du ved at døren står åben og mon ikke også at jeg snart skal over Fyyyns land :smile:

Ja vi må snart finde ud af noget... Pokkers til træls vi har den dumme bro imellem os :dry:

Håber vi kan finde tid ti kaffe på næste lørdag, nu du alligevel krydser Fynsland :w00t:

:blush: :blush: troede aldrig du ville spørge :flowers: Selvfølgelig vil jeg da det! :heartpump:

Jo da, men synes du skulle have tid og ro til at finde ud af hvad du sev ville før jeg kom og erobrede dig :laugh:

Godt at se du er ved at have fundet ud af hvad du vil mht din træning...!! Også dejligt at se du plejer det sociale, ivet bliver sku os for surt hvis det ikke består af andet end arbejde, diæt og træning :blush:

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

: I starten var det intervaller af 1-2min. løb og så en pause med fødderne på siden, så igen og igen og igen. Speedmæssigt tror jeg at jeg lå omkring de 6-8km/t. På et eller andet tidspunkt var jeg i stand til at løbe knap 20min. og det er så siden blev udvidet... Jeg duer ikke til alle de hersens programmer - jeg er sikker på at de er vanvittig gode og jeg tror også jeg vil anbefale dem til de fleste - mit temperament passer bare ikke til dem :blush: men en ting er sikkert INTERVALTRÆNING, INTERVALTRÆNING, INTERVALTRÆNING, det er det der har sat skub i mig - det skal ikke være hver gang men 1-2 gange ugentligt alt efter hvor meget du træner. :smile:

Mit bedste råd må være at du skal være stædig og tålmodig på samme tid :devil: stædig fordi du skal hænge i selvom du er svag til det :devil: og tålmodig fordi du skal huske hjernen og lytte til kroppen :hippy: om det så bliver til et program eller dit eget hoved må du føle efter og finde ud af hvad der passer dig :smile:

Jeg er egenligt heller ikke til alle mulige programmer eller faste rammer... :nonono: Selvom nogen gange opnår man bedre resultater på den måde.. men så heller bruge lidt længere tid på noget man selv kan li.. :innocent:

Jeg gør det samme som dig, løber det jeg kan og gir mig selv lov til at gå engang imellem.. ligger på ca. 8,5 km/t hvor jeg kan løbe de 15-20 min uden pause nu.. Men syntes ikke det går hurtig nok.. :mad: Tror bare jeg skal være lidt mere tolmodig og stædig som du siger.. :devil:

Ps. God weekend

Knus Nille

Link to comment
Share on other sites

Trods knap 10timers søvn vil jeg ikke just sige at jeg vågnede frisk og frejdig i morges :crazy: Skulle i CH til en omgang massage - har egentligt ikke haft problemer med stængerne længe, men tilgengæld opdagede Brian så at jeg er begyndt at låse imellem skuldrebladene, så de fik tæsk :crazy: Så skulle synet tjekkes og da jeg var retur hoppede jeg i løbetøjet...

Formiddagstur:

Tid: 00:40:12

Kcal: 319

:heartpump: Max.: 168 (88%)

:heartpump: Avg.: 134 (71%)

Bestemt ikke den bedste tur jeg har løbet... :hmmm: men efter et par dages fri, så tog jeg det stille og roligt, kun på det sidste stykke gav jeg den gas, meen var bestemt ikke presset :innocent: Planen var så egentligt at jeg skulle have været i CH for at give stængerne tæsk, men kan bare mærke at kroppen trænger til hvile - det som om den ikke vil vågne :sleeping:

Imorgen står den på fartleg i Dyrehaven - skal nok blive sjovt, det er første gang så jeg er ret spændt :smile: om det bliver til meget andet ved jeg ikke men har også bare besluttet mig for at denne uge har været deload uge :laugh: Om alt går vel starter jeg op med CrossFit fra tirsdag + jeg skal have sat VL på programmet, begge dele giver mig en hel del at lære, men det bliver FEEEEDT :dumbbell_lift:

Dagens Optur: at det er weekend! :sleeping:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Vågnede friiiisk og veludhvilet her til morgen :tongue: så der var tid til lidt hovedrengøring inden den stod på fartleg i Dyrehaven :bigsmile:

Fartleg i Dyrehaven:

Tid: 00:55:08

Kcal: 573

:heartpump: Max.: 182 (96%)

:heartpump: Avg.: 152 (80%)

Feeed tur i godt selskab :smile: Turen består af 2 km opvarmning, 5 km let lunt med 15 indlagte spurter i en god blanding af op/ned/bakker osv. Det var første gang jeg var med og vi var vidst ialt 8 idag... Blev presset godt, specielt turen op af Djævlebakken fik minder frem om Hammershus-etapen på Bornholm for 1½år siden :devil: På et af intervallerne fik vi åbenbart sat gang i nogle dådyr som pludselig galoperede over stien få meter foran os :w00t:

Dagens optur: det er stadig weekend :sleeping::laugh:

De næste tre dage skal jeg på salgstræning fra morgen til aften, men satser på morgenture + CrossFit tirsdag :4jumpy: + jeg håber på at kunne komme i gang med VL evt. fredag eller lørdag. Lørdag går turen til messe i Herning og retur igen Søndag - så ugen er gooodt fyldt op...

God søndag derude :wink:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Puha - denne her uge er tough og nærmest ikke eksisterende i min kalender :crazy: Har dog alligevel forsøgt at få noget træning proppet ind :smile: For de næste par uger ser ud på samme måde...

Tirsdag var den store Crossfit dag :4jumpy: og crossfittet blev der :4thumbup: Vi var vel knap 30 fremmødte der blev kørt igennem en fight gone bad med 4-5 stationer + der var en masse gennemgang af øvelser og teknik. Jeg valgte at melde mig ind med det samme, kan jo ligeså godt komme igang :smile:

Igår trængte jeg bare til at få luftet stængerne, så inden dagens salgstræning blev parken indtaget...

Tid: 00:39:40

Kcal: 422

:heartpump: Max.: 162 (85%)

:heartpump: Avg.: 154 (81%)

En ok tur - har det som om der ligger noget krads i halsen og lurer, men jeg skal bare IKKE være syg! :nonono:

Derfor skyndte jeg mig også hjem og fik skiftet tøj inden jeg kørte til CrossFit. Igår var vi vel kun knap 12-15 mennesker og det synes jeg var federe, så var lokalet ikke så proppet, men den fik max. gas alligevel og specielt under "thrusters" kunne jeg mærke at jeg ihvertfald ikke skal spise fast føde 1½ time før! :laugh:

Imorgen satser jeg på at ramme IK99 kl.15.30 og se om jeg kan få møvet mig ind på noget tekniktræning, hvis ikke så kører jeg hjem og tager løbeskoene på :smile:

Træningsmæssigt tror jeg at min uge fremover vil ligne noget der hedder:

Mandag: Løb

Tirsdag: CrossFit

Onsdag: CrossFit

Torsdag: Løb

Fredag: Løb/VL

Lørdag: Løb/VL

Søndag: Fartleg

Har meldt mig ud af CH - sidste dag der er i morgen, men det når jeg ikke, så det er godt jeg har en del gæstekort liggende :smile:

Diætmæssigt har jeg ikke kørt efter noget specielt det sidste stykke tid og det kan ses! :unhappy: Så det tumler et par af mine hjerneceller også med... :hmmm:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
og specielt under "thrusters" kunne jeg mærke at jeg ihvertfald ikke skal spise fast føde 1½ time før! :laugh:

Aha - så det var DERFOR at du stod nærmest helt stille.. næste gang så er det dobbelt tempo :devil::tongue:

Træningsmæssigt tror jeg at min uge fremover vil ligne noget der hedder:

Mandag: Løb

Husk nu at det bedste Crossfit hold er om mandagen :wink::superman:

Link to comment
Share on other sites

Aha - så det var DERFOR at du stod nærmest helt stille.. næste gang så er det dobbelt tempo :devil::tongue:

ja, skulle liiiige have styr på maveindholdet :crazy:

Husk nu at det bedste Crossfit hold er om mandagen :wink::superman:

I know :wink: og det er selvfølgelig også i mine tanker, men ift arbejde så passer det nok lidt skidt :unhappy: det samme gælder VL for det ligger allerede kl. 16.30.. :dry:

N :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Ja da :slut: og nogle gange endnu lææængere, men skal kun farves denne gang.... :tongue:

M :elvis:

Tillader mig lige, at quate dig fra en anden tråd - tror ikke det var så passende, at kommentere det der :innocent:

Skal du allerede farves igen?! Going back blond or..?

Lyder ellers pænt udfordrende med crossfitten - lyder som om, du (næsten) fik din kast-op-træning :w00t:

God weekend a095.gif

Link to comment
Share on other sites

Tillader mig lige, at quate dig fra en anden tråd - tror ikke det var så passende, at kommentere det der :innocent:

Skal du allerede farves igen?! Going back blond or..?

Hej Smukke :smile:

Nope, ikke mere blond til mig :4nope: men meget af henna'en er vasket ud, hvilket vidst er meget normalt når det er første gang - så jeg skal have en omgang mere for at det virkelig sitter fast :w00t: At min frisør og jeg så er gået forbi hinanden i kommunikationen omkring dag/tid er noget andet :mad: så det blev ikke i går men om en lille times tid istedet :smile:

Lyder ellers pænt udfordrende med crossfitten - lyder som om, du (næsten) fik din kast-op-træning :w00t:

God weekend a095.gif

JEP Crossfit er godt!!! :firebounce:

God weekend din vej også :4winkkiss:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share