To be or not to be...


Goldendreams
 Share

Recommended Posts

Træning d. 21. Marts Del 2...

Sørøveren var tidligt klar så CH blev indtaget allerede kl.12...

Efter de 10 reps af SL DL til CF igår fik jeg lyst til at løfte noget tuuuungt! :devil: så jeg ville gerne se hvor meget jeg egentligt kunne løfte i DL fra død.... + stængerne er pænt ristede og de skal være klar til VL i morgen :smile:

DL

1x12 @ 52,5kg.

1x10 @ 62,5kg.

1x8 @ 72,5kg.

1x6 @ 77,5kg.

1x6 @ 77,5kg.

1x6 @ 77,5kg.

Sweeet :heartpump: men technogymskiverne er klart mindre end eleiko's så det kunne være sjovt at se om der ikke er en heeel del at "tage af" i IK...

DB ROW

1x8 @ 28kg. rep PR

1x8 @ 28kg. :blink: så måtte jeg vidst hellere gå op i vægt! :devil:

1x6 @ 30kg. PR

1x6 @ 30kg.

1x6 @ 30kg.

Derefter angreb jeg min onde ånd - tårnet :devil: Jeg STINKER til chins og dips, så er der kun en vej... :crazy: Tog sæt m. 3 reps m. 35kg. til hjælp og forskellige greb. Til sidst 4 sæt dips også m. 35kg. til hjælp.

Mens sørøveren blev færdig med at padle sit piratskib tog jeg 10min. for fuld knald på cross'en til svensk melodunsegrandprix :smilerock::laugh:

Lille hyggelig træning - dejligt at være tilbage i CH men jeg så også hvorfor jeg ikke længere træner der! :rolleyes:

Vi sluttede med laaangt cafépas :blahblah:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Træning d. 22. Marts...

Bliver kun til 1 omgang træning idag, for søs venter i Bjæverskov :heartpump: tilgengæld var det en goood omgang :smile: DL'en fra igår sidder godt i min ryg idag :4thumbup:

Varmede op m. 10min. sjip og

3 sæt @ 10 af:

Mavebøjninger

Armstrækkere

Rygbøjninger

+ 5x10 @ OH squat m. kosteskaft...

og så slog jeg lyttebøfferne ud når Anders nævnte øvelsen, så derfor kommer der navne på idag OG kg.!!! :4jumpy: Skal jeg op i vægt er jeg nød til at følge kiloene :devil:

Træk Balance

1x6 @ babystang (5kg. tror jeg... :unsure: )

1x6 @ 10kg.

1x6 @ 10kg.

1x6 @ 15kg.

1x6 @ 15kg.

1x6 @ 15kg.

Skulle egentligt kun have været 5 sæt, men det første var så let at det ikke talte! :nonono:

Træk Bøj

1x6 @ babystang - kørte elendigt, der skal være vægt på!

1x6 @ 10kg.

1x6 @ 10kg.

1x6 @ 15kg.

1x6 @ 15kg.

Var god til sidst, starter med den vægt næste gang. Fik også lige lavet Andreas-tricket dog var det min næse der blev ramt :laugh:

Front Squat - aka kværkeøvelsen :gal:

1x8 @ babystang

1x8 @ 15kg.

1x8 @ 15kg.

1x8 @ 20kg.

1x8 @ 20kg.

1x8 @ 25kg.

den er goood når der kommer kilo på :smilerock:

Sluttede af med:

3x10 @

Mavebøjninger

Rygbøjninger

Til allersidst beærede MaxiBoi os med sin tilstedeværelse :tongue:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 23. Marts Del 1...

Fartleg i Dyrehaven - solen strålede da vi gik i gang, så jeg lod mine handsker liggende i bilen, men yyyyffer pyyyyffer det var koldt! :cold: på HELE turen! og det var ikke fordi jeg ikke gav den gas! :devil: havde egentligt sagt til mig selv at jeg ikke skulle løbe intervallerne, men bare tage det stille og roligt... :innocent: meeeen der sker bare noget mentalt når der bliver sagt GO! :firebounce:

Tid: 00:59:53

Kcal: 637

:heartpump: Max.: 220 (116%) :blink:

:heartpump:Avg.: 159 (84%)

tror måleren må have fanget et eller andet i luften, for godt nok var det knaldhårdt og bestemt ikke sjovt meeen over max... den tror jeg ikke helt på :rolleyes:

Nu står den på hurtigt bad og ren afslapning et par timer inden eftermiddagens Crossfit pas :wootdance: håber ikke vi skal køre alt for meget ben :crazy:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

For pokker, hvor er du aktiv :superman:

Jeg nyder det også bare foooor vildt!!!! :firebounce: Gid det kunne være sådan ALTID, meeen der skal jo arbejdes for føden... :dry: Ej, er jo glad for mit arbejde, men SKAL bare have fundet en bedre balance! :hippy:

Det er dejligt at have dig tilbage på MOL-loggen, så vi kan følge med.

Taaarkkk :blush::flowers: kan da også se at du giver den fuld slæde m. pr's i det Jyske und alles! :superman:

Det lyder som om, det er helt rigtigt for dig, at være skiftet fra Charlottehaven, til nogle lidt mere sociale aktiviteter som Cross fit og VL :bigsmile:

Det er det HELT SIKKERT også!! :smilerock: men nyder nu også stadig min rolige morgenture :hippy:

Go Girl :yo:

RIGHT BACK AT YA!!!!!!!!!!!!!!!! :yo:

:4winkkiss:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Crozzfit.. er det ikke en slags kampsport ??

Er du kommet med i kluppen som en af de seje kamp-fighter-tøser.. :w00t: :4boxing:

fchix.gif

Naaaijjj, det ville være synd at sige... der er ingen slag eller spark :smile: Vi har dog en sandsæk, så jeg tager selv handsker med og får fyret lidt af inden træning :4boxing: Jeg kalder det kastop-træning :laugh: det er interval/stationstræning med styrkeøvelser udført på tid og det er BENHÅRDT :devil: du kan tjekke denne side CrossFit.com

Min ynglingsvideo og inspiration er denne Nasty Girls... :wub: af en eller anden årsag kan jeg ikke linke direkte fra Youtube... :unhappy:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Min ynglingsvideo og inspiration er denne Nasty Girls... :wub:af en eller anden årsag kan jeg ikke linke direkte fra Youtube... :unhappy:

Jamen jeg kan godt smide youtube linket ind.. :wink: Hi hi.. de bw-squat på bold ser sjove ud :tongue: Men jeg har tit prøvet station-træning på tid og det er ben-hårdt og en god kcal forbrænder.. :devil:

Ps. sjov musik til de tre tøser som er gode til at holde en høj effektivitet..

Link to comment
Share on other sites

Jamen jeg kan godt smide youtube linket ind.. :wink: Hi hi.. de bw-squat på bold ser sjove ud :tongue: Men jeg har tit prøvet station-træning på tid og det er ben-hårdt og en god kcal forbrænder.. :devil:

Ps. sjov musik til de tre tøser som er gode til at holde en høj effektivitet..

LOL, hvor ser de dumme ud :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 23. Marts Del 2...

Efter en lille times tid m. prinsesserne :wub: på sofaen var jeg "klar" til Crossfit - tog ihvertfald afsted :bigsmile: Der må have fundet en hel del påskefrokoster sted igår for det var lige ved at det blev ren privattræning :laugh: Lige inden start dukkede der heldigvis en fyr op og så var vi tre inkl. vores træner Torben :laugh: men det blev en feeeeed træning :4thumbup:

Jeg nåede at sjippe lidt inden vi varmede op m. kast af medicinbold i ca. 10min. Derefter gik vi over til stationerne - Torben havde sat det op lidt anderledes så der var to øvelser på hver station og vi kørte skiftevis 1min. af gangen @ 3 omgange, så 6 min. på hver station.

Stationerne bestod af:

Mavebøjninger - Kettlebellswings (16kg.)

Armstrækkere i ringe - DL ( 40kg. i første omgang, 50kg. de sidste to)

Burpees - Biceps Curl (11kg.)

Jeg var HELT færdig :crazy: men FEDT var det :smilerock: Specielt fedt var armstrækkerne i ringene, havde overhovedet ikke regnet med at kunne lave en eneste, så det var TOP$$ - de blev godt nok lavet på knæene, men anyways!

Vi sluttede af med en masse teknik i KB - fremover skal jeg have gang i ethåndssvingene. :showoff:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 24. Marts Del XX....

Havde egentligt overvejet at tage en slapper, men skoene kaldte... :innocent: Jeg tog en meeeeget stille og rolig tur for benene føltes som betonklodser :crazy: Det er stadig huuuundekoldt :cold: der var sne og is überalles - men nu meget sjovt også at prøve det :smile:

Tid: 00:39:12

Kcal: 357

:heartpump: Max.: 151 (79%)

:heartpump:Avg.: 142 (75%)

Er ikke sikker på om det bliver til mere idag... der er jo ingen VL :crybaby: men overvejer om jeg skal prøve Cronfelds CF i aften... :wink: meeen det vil tiden vise - skal jo også begynde forberedelserne til work work work i morgen :4smartass:

Under alle omstændigheder har det været en FANTASTISK Påske med super meget dejlig træning :yahoo:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Sorry, undskyld og pardon, men jeg bliver nødt til at kommentere yderligere på den video :tongue:

De er jo til grin?! Fair enough, de er over den middelmådige sprødhed og da også do-able. Den fysiske udfoldelse er vel også i sig selv fin nok, men de ligner jo deciderede idioter i udførelsen?! Jeg får ondt i hele kroppen af at se deres frivend og air squats er uden sammenligning den værste ghey-øvelser EVER!!!!!!!!!

Crossfit = bozotic training. There I said it ughmamoru2.gif

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med dagen. :firebounce::4trumpet::banana: :4flex: :cheer: :4band: :clown2: :banana3: :wootdance:

Taarrrkkk Søde MaxiBoi :flowers:

Hej Maria

post-17589-1206448128.gif

Du får da også lige et tillykke med føs'dagen herfra :shades:

Ser man på vejret her fra fynsland, har du været en god pige i år :wink:

Rikke

Hey Rikke - og TAK! Jeg har bare været en suuuper artig pige for her skinnede solen også hele dagen... :innocent:

Nøøøøj bliver du smukkere!! det bliver man da med alderen, ikk?! ;-) :bigsmile:

post-13362-1206450263.gif

Candy :icecream:

Hey CandyMåsen! Selvfølgelig gør jeg da det :slut: 32 er iiiiiingen alder :4winkkiss:

Kan afsløre at der ikke blev nogen føsda's træning idag, sov "længe" inden arbejde og har hygget med tøserne her til aften :wub:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Stor tillykke med fødselsdagen igår søde

enkelt%20lagkage.jpg

Tiden løb desværre fra mig igår, så fik slet ikke sagt tillykke :blush:

I min søgning efter et billede til indlægget faldt jeg over det her billede, som jeg os lige synes du skal have :bigsmile: Forstår dog ikke hvorfor den kom frem på søgning af "tillykke" :laugh:

stellas_skinkekutter.jpg

Kram Nita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Sorry, undskyld og pardon, men jeg bliver nødt til at kommentere yderligere på den video :tongue:

De er jo til grin?! Fair enough, de er over den middelmådige sprødhed og da også do-able. Den fysiske udfoldelse er vel også i sig selv fin nok, men de ligner jo deciderede idioter i udførelsen?! Jeg får ondt i hele kroppen af at se deres frivend og air squats er uden sammenligning den værste ghey-øvelser EVER!!!!!!!!!

Crossfit = bozotic training. There I said it ughmamoru2.gif

You know you love it!!!! :tease:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Stor tillykke med fødselsdagen igår søde

enkelt%20lagkage.jpg

Tiden løb desværre fra mig igår, så fik slet ikke sagt tillykke :blush:

I min søgning efter et billede til indlægget faldt jeg over det her billede, som jeg os lige synes du skal have :bigsmile: Forstår dog ikke hvorfor den kom frem på søgning af "tillykke" :laugh:

stellas_skinkekutter.jpg

Kram Nita

Du er selvfølgelig tilgivet Sødde :4winkkiss: blev, som du ved også liiiiidt overvældet over alle de hilsner der væltede ind fra morgen til aften :blush:

:laugh: Stella's pølser - det er jeg sikker på hun bliver glad for! :tongue:

Møs

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share