før og efter billeder


Pagels
 Share

Recommended Posts

Jeg håber det er det rigtige sted jeg har lagt det her emne. vil lige høre

om der er nogen af jer der har nogle billeder af jeg selv, da i ikke var så store

og ikke havde trænet , og så et efter i måske havde gået efter en specielt kostskema.

det ville være super.

bare sådan for at se hvad i har opnået og på lang tid.

jeg starter selv med et billede, har desværre ikke et efterbillede, men det kommer.

post-17668-1203286993_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber det er det rigtige sted jeg har lagt det her emne. vil lige høre

om der er nogen af jer der har nogle billeder af jeg selv, da i ikke var så store

og ikke havde trænet , og så et efter i måske havde gået efter en specielt kostskema.

det ville være super.

bare sådan for at se hvad i har opnået og på lang tid.

jeg starter selv med et billede, har desværre ikke et efterbillede, men det kommer.

post-17668-1203286993_thumb.jpg

AWESOME!!!!1

Link to comment
Share on other sites

falkevejens motionscenter :)

Der træner jeg selv af og til, men er for det meste i Dit Studie. Har du set mig på falkevejen? Dit billede siger mig et elelr andeT?

ww2.jpg

Her er guldbarnet i hvert fald.

Ved ikke hvor skide repræsentativ det her er, men først er der et billede taget for en fire-fem år siden; noget før, jeg begyndte at træne seriøst.

lille.jpg

Læg mærke til den sunde figur, holdning og hårstil!

Picture_21111.jpg

Det her er taget ca. tre år efter første billede, men med kun to års seriøs træning inden. Er ikke så fed mere og har mere masse. Det kan gøres hurtigere, da jeg havde flere tamme perioder undervejs, men der skete da noget :)

Siden da er håret klippet af, lunten blevet kortere (er på NO-Explode) og kroppen som sagt lidt større/mere trimmet...

Håber snart at få nogle nye billeder i nogenlunde kvalitet. Det bliver dog nok først, når min karakter er forfaldet nok til at køre min økonomiske ruin længere ud, end den er nu!

Edited by Jenslyn17
Link to comment
Share on other sites

Ikke nødvendigvis. Bare ligegyldigt.

Kan ikke rigtig have ondt i røven over, han kommer med et før-billede med intention om at følge op på det? Det vil jeg da mene står meget godt til hans tråd. Om ikke andet, skal Jenslyn i egen middelhøje person nok bedømme resultaterne, når de nye billeder foreligger!

Edited by Jenslyn17
Link to comment
Share on other sites

Nu går jeg jo til daglig og kigger på 14 årige drenge, og jeg vil sige at du er meget normal.
Det lød forkert xD

Da jeg læste det i går tænkte jeg præcis det samme! og endte også med at kløjes i det vand jeg var ved at drikke :innocent: men tænkte jeg hellere måtte lade være med at kommentere det :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share