Blackmoores 3 log


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

Dagens leg:

A1: yates rows:

10r med 70kg

10r med 90kg

10r med 100kg

8r med 105kg

2s*8r med 110kg

A2: Pec stretches,

6s* 30 sek pr side

B1: Face pulls:

25r med 15kg

15r med 25kg

15r med 30kg

B2: Dumbell rotary cuff:

12r med 2*5kg

12r med 2*5kg

12r med 2*5kg

C1 Rear delt flies:

15r med 7kg

15r med 7 kg

20r med 7 kg

C2: Liggende rotationer for rotary cuff:

10r med 5 kg

10r med 5 kg

8r med 5 kg

C3 Dip scrugs:

20

20

20

D1: Skrå situps

2s*15

E1: High rep bench

20r med 50kg

40r med 50kg

Derefter aktiv udstræking af pecs /skulder

Link to comment
Share on other sites

Tak, KK

det skal siges at jeg kører mine Yates rows meget ligesom Yates, dvs at jeg ikke er bukket helt så meget fremover som mange nok er når de laver Bent rows. Men det er en forrygende øvelse, jeg kan mærke den ovre hele øvre ryg.

Aftenens leg:

Jeg tog pushup handles frem mens jeg lige skulle nyde lidt Battlestar Galactica sammen med den noget kønnere halvdel. (fantastisk serie!!)

Og.. så satte jeg stopuret til en time og kørte serier af 20-30 pushups med rimelige intervaller.

Efter 52 minutter havde jeg nået de 500, det må være nok for i aften..det komme til at kunne mærkes i morgen :laugh::wub::laugh:

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

en masse arbejde og lidt sløjhed har holdt antallet af updates nede

Men..

der har været en del morgenløb og grundtræning med ungerne, og her i weekenden, fra Fredag morgen til Søndag middag, 53,7 K march med en flok af ungerne. Det er dejligt for fødderne, især på en smuk forårsweekend som denne her!!!

Link to comment
Share on other sites

Vejret de seneste dage har da også næsten været for godt til at ligge og svede indendørs med jernstænger. Mit skema har sgu også været for travlt den seneste uges tid til styrketræning. De vågne timer er i stedet gået med udendørsaktiviteter, såsom sæsonens første græsslåning, samt markarbejde. Det kan mærkes, når man går ind fredag efter en hel dag udenfor, laver aftensmad, og falder i søvn på sofaen kl. 20, og går frivilligt med kone og barn i seng en halv time senere, da man kan mærke, at der alligevel ikke bliver gjort mere den dag. :laugh:

Lækkert vejr. Simpelthen. Lad det vare et par uger endnu. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Helt enig.. at vågne ude i Rold skov en tidlig morgen med rimfrost på teltene og se solen få magt, men de forfrosne elever langsomt kommer til live.. det et bare noget af det der giver livet mening!

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Ingen blålyn, men masser af dejlige men trætte elever!!

I den her uge..

Nogen omgange morgenløb, en gang basal "Dip and Squats..more dips and more squats" onsdag, hjemmeleg med håndvægte torsdag og i dag fredag, leg med ungerne (bakkeløb, leg med løbetræstammen, armgang og interval løb samt pushups)

Link to comment
Share on other sites

Tak, jeg skal prøve at skrive lidt mere om hvad det er jeg mosler rundt og laver med eleverne

Her i fredags skulle vi f.eks bare have en "let" gåtur, men den er jo sjovere når man har 30 kg bjælken med. Og når knægtene så mener man skal være 2 om at bære den, så sætter man da bare en af pigerne op på den bjælke de bærer rundt med.

Eleverne er ret glade for at det ikke altid er "helt normalt".. Det har faktisk efterlyst at vi skal lave en "Hellday" hvor vi bare brænder igennem fra morgen til aften, og jeg er vist halvvejs kommet til at love det...

Træning i går: En del speed DL med 120 kg for at få teknikken ind i kadaveret igen, samt en del dips og close grip benches

Her til Morgen: GTG Chinups, en 40-50 stykker under en "åben trappe"

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Voldsomt hård dag

Idrætsdag for 12 efterskoler i Hobro

= jeg stod for alt styrketræning, så jeg havde 6 hold af en times varighed hver..

Instruktionen var lidt hovedet under armen, da det er svært at være ret god undervisning med 10-15 nye elever pr time, men.. jeg fik godtnok lavet en masse selv. Har ikke tal på antallet af demonstrations chins, squats, dips, situps, dragonflags og bænkpress med mere jeg har lavet.

Voldsom volumen, gennemsmadret... men sjovt!!

Jeg bliver så DOMS'et i morgen

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Træning sidste uge efter idrætsdag... ikke det vilde, gennemdomset, lidt morgenløb, lidt pushups

Træning Lørdag: 2 K tempoløb

Træning Søndag: Bænkpress op til 9*100, Rows op til 12*100

Træning mandag: Morgenløb med ungerne

Aften: Coopertest, ca 2600 meter (eller 2800, jeg er ikke helt sikker på om jeg i min forpustede tilstand missede en omgang)

10 minutes dip test: 79 dips, 6 fra PR- godkendt.

Link to comment
Share on other sites

Træning sidste uge efter idrætsdag... ikke det vilde, gennemdomset, lidt morgenløb, lidt pushups

Træning Lørdag: 2 K tempoløb

Træning Søndag: Bænkpress op til 9*100, Rows op til 12*100

Træning mandag: Morgenløb med ungerne

Aften: Coopertest, ca 2600 meter (eller 2800, jeg er ikke helt sikker på om jeg i min forpustede tilstand missede en omgang)

10 minutes dip test: 79 dips, 6 fra PR- godkendt.

Lækker med lidt test, og meget stærk diptest.

en omgang er normalt 400meter, så det har været 3000. Min erfaring siger mig dog at når jeg f.eks. svømmer og tæller baner, og kommer i tvivl, så er det laveste tal det rigtige

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Meget tid med skriftelige eksamner...

dem der tror det er sjovt at bruge 7 timer på at se folk skrive stile..har ikke ret!!!

Træning har mest været morgenløb, pushups, lidt grundtræning med ungerne og noget cykling

Ikke noget at logge for alvor

I dag fik jeg dog lavet lidt: (udover morgenløb og 15 K cykling)

DL

Op til 3*2*140

Incline DB's:

op til 3*10* 38 kg

BB curls:

op til 9*50kg

glæde rmig til de her eksamener er ovre, det trækker lidt tænder ud!

Link to comment
Share on other sites

10 minutes dip test i dag. 86 Reps. +1 til PR

. . .

Hej Blackmoore.

Typisk dig - altid helt vanvittige tests, hvor vi andre bare kan reagere målløst . . . :smile:

Du ønskes en dejlig uge - og pas nu ikke på at gå hen og blive 'en streg i luften' med de marathonøvelser. :tongue:

Hilsen

Taurus

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share