Sign in to follow this  
WideEyes.dk

"lovlig" læskedrik?

Recommended Posts

Hej Alle

Har I et forslag til hvad man kan betragte som "lovlig" læskedrik? Dvs. hvilke læskedrik er mindst fedende? Jeg gider ikke altid drikke vand. Førhen troede jeg at juice så var et godt alternativ, men det er det jo så gangske givet ikke. Hvad kan man så drikke?

Hilsen Morten

Hej Alle

Har I et forslag til hvad man kan betragte som "lovlig" læskedrik? Dvs. hvilke læskedrik er mindst fedende? Jeg gider ikke altid drikke vand. Førhen troede jeg at juice så var et godt alternativ, men det er det jo så gangske givet ikke. Hvad kan man så drikke?

Hilsen Morten

Light sodavand! (Man fristes til at sige selfølgelig)

Light sodavand! (Man fristes til at sige selfølgelig)

Når man set bort fra hvad der er i? Juice er en ganske udmærket alternativ, i begrænsede mængde! Køb kvalitet, og bland evt. op med vand, 50/50 så kan du drikke dobbelt så meget. Ellers er saft også en mulighed, der findes en masse frugt saft der også har en ganvlig virkning i fht. vitaminer, antioxidanter osv.

Hvis det er efter træning og man bare ska slukke tørsten er en øl også god :4thumbup:

Te og kaffe FTW - men man kan selvfølgelig diskutere hvor læskende de er :smile:

Juice er generelt fyldt med sukker - så ville jeg personligt hellere spise noget frugt med vand til.

Guest Jorgen Bodholdt

Revolyt med druesukker lidt salt og m. solbærsaft eller lindende.

Jørgen

Edited by Jorgen Bodholdt