Kan en ged lære at svømme?


nightbringer
 Share

Recommended Posts

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

USG-træning fredag, vikar, kan ikke huske navnet, men han var cool nok.

der var ikke mange til træning, måske fordi det var store fredagsbar dag.

3*50 cr ben

4*50 ryg

4*50 cr

2*100 medley

så trænede vi ryg start og derefter ca 4*50 ryg (måske mindre)

nu blev det så lidt sent i dag, så jeg må nok erkende at jeg overvejer at pjække fra træning i morgen kl. 9. :blush:

Link to comment
Share on other sites

USG Torsdagstræning med Sebastian,

Jeg havde meget mere at give af end i fredags så jeg er ved at være helt ovepå igen efter jeg var syg.

jeg kan ikke huske programmet men det var hårdere end fredag og gik bedre.

edit

og så fik jeg lige programmet.

5 min. opv.

4x25 klaskeryg

4x25 cr. armhule

4x50 cr.arm

6x75 50 ryg, 25 cr. sprint

2x25 flyben

2x25 1 armsfly

2x25 fly 2+2+x2

100 løs

Edited by nightbringer
Link to comment
Share on other sites

Søndagstræning endnu en gang med andré

og endnu engang stod der ryg på programmet, startede meget som i fredags, dog med svømmefødder på til øvelserne,

så sluttede vi af med at træne undervandssvømning.

Iøvrigt en spøjs fornemmelse ikke at løbe eremitageløb i år, når jeg har deltaget de sidste 5 år.

Link to comment
Share on other sites

Torsdags træning,

stoppede med robot-programmering og afprøvning en time før, så det kunne ikke rigtig betale sig at køre hjem først.

så en halv times opvarmning, plus de officielle 10 min. og derefter:

4*25 skodde svømning med fødderne først.

4*50 ryg

10*50 (5 ryg 5 cr, i selvvalgt rækkefølge de første med fokus på teknik, og de sidste fart.)

100 løs (der i blandt en bane fly)

hmm og helt klart noget jeg har glemt, det er alt for få meter til en træning med sebastian.

Link to comment
Share on other sites

jeg måtte desværre droppe torsdagstræningen grundet familiebesøg.

fredagstræning med André

10min opvarmning

2*100 cr med kolbøtte vending

2*100 im

4*75 (25 br ben, 25 br arm sidende på plade, 25 sammensat)

50 løs

og de sidste 10 minutter x*50 cr starttid 1.30 (ok, jeg skulle nok have taget en hurtigere starttid, der var lidt for god tid.)

Link to comment
Share on other sites

søndags træning med ham den anden.

dagen i dag stod i ryggens tegn, min absolutte hadesvømmeart...

200m opvarmning

2*100 ryg (25 ben, 25 ben rotation, 25 alm, 25 knytnæve)

100 ryg

100 VF

2*100 ryg (øvelser)

og noget mere jeg har glemt.

50 ryg 100 ben 150 cr 200 vf 150 IM(-fly) (så nåede jeg ikke mere)

Link to comment
Share on other sites

torsdagstræning med Seb.

absolut ikke min dag, det var ellers for en stor el et program efter mit hoved.

JEg få lavet en mental tidsmæssig bummert, og dukekr op hvad jeg tror er 10 min. for tidligt, og opdager at jeg faktisk er 5. min. for sent på den. nå, jeg når ikke opvarmning men springer direkte ud i programmet sammen med de andre. :mad:

4*50 cr ( to med fokus accelaration af armtag, 2 armhule)

8*50 cr med svømmefødder og hurtige armtag

8*25 cr, med håndpadler, og efter 2 baner knækker elastikken på mine svømmebriller, og jeg må stå og fumle med at binde dem sammen, og når kun lige at være med på de sidste 2 baner. :mad:

4*50 cr

4*25 fly ben

4*25 fly med sv. fødder. Det var så her jeg fik krampe i læggen (og lige så 2 andre i min bane) så jeg ikke nåede halvdelen fordi jeg måtte strække ud. :mad:

2*25 fly

anyway det var en tiltrængt træning, efter at have siddet til sent hverdag og lavet 3D computer Vision opgave.

Link to comment
Share on other sites

trosdags træning med sebastian, lidt hårdt efter en stresset uge med en milliard forskellige ting på arbejde, men særdeles tiltrængt.

fik ikke trænet i fredags og søndags . pga. en eksamen mandag (og det var så en dårlig undskyldning for det var piece of cake).

4*25 cr (2 med 5 bentag per arm og 2 med 3 bentag per arm)

4*25 cr (armtag per vejrtrækning, 5, 7, 9, 3) det lykkede mig ikke ikke at holde hele banen med 9 armtag per vejrtrækning.

4*75 cr ( 25 armhule, 25 sprint, 25 løs)

4*100 cr(25 uden at trække vejret (yeah right) 10s, 50 @80% p5s, 25 sprint p20s)

4*25 ryg

2*100 cr

6*25 (12½ under vand, 12½ løs) det nåede vi ikke at blive færdig med.

fik lidt krampe 2 gange undervejs i hver sin læg, heldigvis ikke så slemt så det betød kun ca. 2*30 sek. forsinkelse.

Link to comment
Share on other sites

ingen træning i fredags da jeg skulle til bryllup.

sødangs træning med André

daen i dag stod på bryst og med masser af instruktion (=pause) og øvelser, så det var ret let, og jeg fik for en gang skyld lov til at brillere lidt.

4*25 (medley rækkefølge med pullboy)

4*25 (medley rækkefølge ,fly var valgfri)

4*75 br(ben,arm,sammensat)

50 br

4*25 med laaang glidefase

afsætstræning

afsætstræning med undervandsarmtag

afsætstræning med undervandsarmtag og 2-3 alm. armtag

100 br m. glideafsæt (som om jeg ikke altid gør det :-) )

eller noget i den stil.

Link to comment
Share on other sites

TRæningen i fredags var overvejende stille og rolig, hvilket var godt for mine arme var totalt døe efter torsdagens sprint og fly. der blev sluttet af emd at øve kolbøttevendinger, hvilket jeg synes er pisse svært at gøre fornuftigt, men hårdt kan det ikke just kaldes.

I dag kunne ingen os ej heller vores træner komme ind, fordi vagten der skulle låse op så adgangskortene virker åbenbart havde sovet over sig, glemt det eller noget...

jeg stod der ellers troligt et kvarter før så der var god tid til omklædning og ldit ekstra opvarmning. men først kvart over skete der noget, da en vinduespuder (der iøvrigt slet ikke var på arbejde) kom forbi, han lovede at køre hjem og hente en nøgle og låse os ind, men det ville lige tage 20 minutter..

20 minutter senere...

dukkede han op igen og fik med et par telefon opkald og sin nøgle låst os, først ind ad hoved døre og sørme også in i svømmehallen, hurtig omklædning og bad og så var der sørme 15 minutter tilbage af svømmetime til at svømme i.

Vi fik så kapret en bane fra de efterfølgende to hold osm vi kunne klumpe os sammen i, så jeg fik da svømmet en 45 minutter i alt.

programmet hed

4* (

4*50 cr (3*løs og den sidste med henholdsvis (12,5 25 37,5 og 50 m sprint)

2*50 cr ben

)

jeg nåede det meste af det, før vi måtte rykke over i det lille bassin fordi vi kun var 2 tilbage i vore bane. der trænede jeg mest kolbøttevendinger.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share