Skuffende blillede af Arnold S


sunek
 Share

Recommended Posts

I mit arbejde ser jeg hver dag masser af mennesker i alle aldre kun iklædt badetöj. I sammenligning hvad jeg ofte ser af folk som ser ud til at være i form når de er i töj synes jeg sgu nogle af de gutter i den billedserie gör det ganske godt.

De billeder der bliver vist er jo heller ikke ligefrem i mest flaterende position.

Arnold synes jeg sgu ser godt ud for hans alder. Der er vel heller ikke tid til at bruge så mange timer i centeret som der var engang.

Gere er i mine öjne i meget god form for alderen. Brosman er ikke slem - ligner en livsnyder.

Billedet af Clinten er bestemt ikke godt. Han falder meget sammen. Så ham sidste år både på löbebåndet i timevis og i badetöj. Det så sgu mere fornuftigt ud end det billede. Men man kan godt se at manden er gammel.

Link to comment
Share on other sites

Billedet af Clinten er bestemt ikke godt. Han falder meget sammen. Så ham sidste år både på löbebåndet i timevis og i badetöj. Det så sgu mere fornuftigt ud end det billede. Men man kan godt se at manden er gammel.

Han er nemlig ved at være nået en ret høj alder. 78 bliver han til Maj. Det er trods alt lige 15-20 år ældre end de andre på billederne. I det lys synes jeg ikke der er noget, der er skuffende!

Link to comment
Share on other sites

Han er nemlig ved at være nået en ret høj alder. 78 bliver han til Maj. Det er trods alt lige 15-20 år ældre end de andre på billederne. I det lys synes jeg ikke der er noget, der er skuffende!

Roger Moore er 80

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share