Problemer med maven.?


RasmusVM
 Share

Recommended Posts

Hey

Ser i, nu har jeg efterhånden trænet godt 4ugers tid og inden for den sidste uge har jeg begyndt at få meget ondt i maven efter hvert måltid... Hva hulan kan det skyldes?

Mit bedste bud: Det højst sandsynlig kommet efter omvæltningen af mad indtaget? Fra ikke at spise ret meget til at indtage de daglige 3000kcal... Men sjovt det først er kommet efter 3ugers tid..

Håber i gidder bruge jeres tid på det, evt en der har haft samme problemer, og kender en fix løsning?

Det hele plejer at forsvinde efter et par timers tid. Men har resulteret i det første jeg fik i dag var nogle tarteletter kl halv 4.. det gik fint så efter en time fråedede jeg nogle mandler også gik den galt der nede.

Det var ca. af samme grund jeg stoppede med træningen for 2 år siden, hvor det så først kom efter 4mdr træning og kostplan

Skal lige siges, jeg har været hos lægen med det. Han siger jeg intet fejler.. Hmm hva vil i mene?

Mvh Rasmus

Link to comment
Share on other sites

Først: Jeg er vegatar, og har styr på det shit jeg skal have iforhold til kødspisere.

Morgen mad 100g havregryn 50g rosiner + letmælk

kl 9: Hvad der nu bliver serveret på arbejdet en 3-4 skiver franskbrød, ved godt det ik er helt optimalt men det gratis :p

kl 12 lidt ris majs tofu / grov rugbrød, efter pausen frem til kl 15.20 - Æbler / pærre, 250ml kakao 250ml æble juice.

Efter arbejde et par skiver rugbrød med diverse pålæg efterfulgt af et æble/pære/banan inden træningen.

25g protein shake efter træning.

Aftensmaden. Hva den gamle nu finder på ;) men meget af det.

ved 9tiden let knækbrød / risted toastbrød

nat mad plejer lige at fråde en skål yougurt eller andet godt..

Skal siges at på mit arbejde har vi sådan en "vand Maskine" som laver koldt vand så den bliver udnyttet godt :p

det en typisk dag, det varriere self meget og indtaget af grønsager ligger på 500-700g dagligt..

Kan self være en mindre madforgiftning? Men mærkeligt jeg os skulle få det for 2årsiden..

Mvh Rasmus

Link to comment
Share on other sites

Prøver at fråde lidt A38 her til aften og ser hva maven siger til det..

Ja, det kan godt være det hjælper. Ellers så prøv det der mærkelige små drikke youghurt som skulle holde maven i balance, ikke at jeg selv har prøvet dem. Men det er vel forsøget værd.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share