ABCDE diæt og HST program op til strandformen?


Blackdizz
 Share

Recommended Posts

Hey alle sammen lige hurtigt. har haft ferie 2 uger og på mandag starter jeg hst. IGen igen igen.. :)

læste lige noget om en diæt som hedder ABCDE Diæt som går over 10 uger hvor man hver 2 uge skifter med at spise MEGET oG MEGET LIDt. hva jeg har læst er det en rigtig god måde at beholde/øge muskelmasse og så tabe sig lidt sammentid. Men er det nok når man går efter strandformen med en fet procent på ca 8 stykker?

eller skulle jeg køre en Ren Cut diæt fra nu af og til summer? (eneste problem her, er at jeg nok vil miste en del muskler som jeg har kæmpet så hård for at få :)

men ville man kunne få strandformen med ABCDE diæt. eller ville ABCDE diæt være best når man har ramt de 8% fetprocent?

Link to comment
Share on other sites

Det kommer helt an pA hvor meget du vil tabe dig og hvor lang tid du har...

Hvis du har rigeligt med tid og ikke sa mange kilo at tabe skal du ikke gA sA bombastisk tilvaerks

Spies noget mindre i hvert, men havde flere maltider ( haever forbraendingen)

Lob en tur fOr morgenmaden pa dine Cardio dage ( brugere fedtlaegret og ikke morgenmaden som energi)

gA en tur paa dine styrketraenings dage

Men vigtigst af alt hold dig vaek fra destruktive drukture

Haber at dette kan hjaelpe dig

mvh

mads

Link to comment
Share on other sites

LAD nu for GUDS SKYLD være med at løbe inden morgen maden!

man skal tage forbehold for at hvis man træner meget hårdt og man er langt nede i fedtprocent eller det er lang tid siden man har spist, er der risiko for at man presser blodsukkeret helt i bund, hvilket fører til øget proteindegradation og sultfornemmelse. Af samme grund er det ud fra et metabolsk synspunkt uheldigt at dyrke hård motion om morgenen inden morgenmaden.

Taget fra artiklen http://www.bodybuilding.dk/artikler/bodybu...uttilsommer.php

Link to comment
Share on other sites

Hey alle sammen lige hurtigt. har haft ferie 2 uger og på mandag starter jeg hst. IGen igen igen.. :)

læste lige noget om en diæt som hedder ABCDE Diæt som går over 10 uger hvor man hver 2 uge skifter med at spise MEGET oG MEGET LIDt. hva jeg har læst er det en rigtig god måde at beholde/øge muskelmasse og så tabe sig lidt sammentid. Men er det nok når man går efter strandformen med en fet procent på ca 8 stykker?

eller skulle jeg køre en Ren Cut diæt fra nu af og til summer? (eneste problem her, er at jeg nok vil miste en del muskler som jeg har kæmpet så hård for at få :)

men ville man kunne få strandformen med ABCDE diæt. eller ville ABCDE diæt være best når man har ramt de 8% fetprocent?

Vil ikke mene det er nødvendigt med en løbetur inden morgenmaden - få hellere en go nats søvn, hvile er noget af det vigtigste for kroppen i forbindelse med træning, specielt under cut, da du jo er i kalc. underskud.

Synes ikke du ska køre ABCDE-diæten, slet ikke hvis du ønsker en fedt% på en 8 stykker, så vil det være mere fornuftigt med et alm. cutte-program

Link to comment
Share on other sites

Hej ige...

uhhhhhh den store diskution lob fOr eller efter morgenmaden...Med en fedtprocent paa 8, hvor vi ikke snakker det helt vilde tab kan man med fordel chokke kroppe. Ens blodsukker vil vaere haevet efter morgenmaden og dets glykose vil vaere breandelsel for kroppen og ikke fedtlagret!!!! Men som sagt er dette en ongoing diskussion hvor man kan opnaa ens maal, da de sidste kilo er svaere, at faa kroppen til at smide. Men hvis man har langt vej endnu er det ikke en metode man skal benytte!!!!!!!!!!!!

Men laes nogle artikler og se hvad du selv syntes og hvilke resultater der er der ude

:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share