Lassefars log


Lassefar
 Share

Recommended Posts

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bwahahahaa!!

Jeg dør af grin af denne log, jeeezus hvor er der meget pis :laugh:

Godt at få sat navn på igår! Vi ses til mere jernknækning - eller i dit tilfælde Disko - at dømme efter loggen :tongue:

Gu gør vi så. Det er dog ikke ren disko, i dag står den på squat squat og atter squat!!

Link to comment
Share on other sites

Gu gør vi så. Det er dog ikke ren disko, i dag står den på squat squat og atter squat!!

Lyder fandme godt - jeg skulle også mene, at jeg har set dig squatte nogle fornuftige set og kg. dernede!

Giv den gas, fyrbøder!

Link to comment
Share on other sites

Update i loggen. Jeg fik PR i bænkpress til MOL-træf her i weekenden med en enkelt på 130 kg. Vejer pt. 82 kg. Om et par uger vil jeg forsøge med en smolov jr. cyklus og se hvad jeg kan få den op på med en lidt mere struktureret indsats.

Jeg blev desuden afrettet lidt i squatten af hr. kirchebrandt (tak for det) så og her vil jeg forsøge at øge lidt med et Gillingham eller lignende. Poster mit program her i loggen i den nærmeste fremtid.

Hvis der er nogen som ligge inde med en artikel omkring Gillingham må i meget gerne sende et link eller poste den. Pft.

Link to comment
Share on other sites

Prøv nu at høre her. Jeg spørger efter en artikel, ikke et excel-ark med en gillingham bænkpress rutine med kommentarer, ej heller en demonstration af søgefunktionen på MOL. Hvis du læser lidt ovenfor vil du kunne se at jeg skal bruge den til mit squat.

Selvom det er tydeligt at se at du er mopset på mig og at dette kommer til udtryk på en meget barnlig måde så prøv at være knap så hurtig på tasterne mester.

Link to comment
Share on other sites

Prøv nu at høre her. Jeg spørger efter en artikel, ikke et excel-ark med en gillingham bænkpress rutine med kommentarer, ej heller en demonstration af søgefunktionen på MOL. Hvis du læser lidt ovenfor vil du kunne se at jeg skal bruge den til mit squat.

Selvom det er tydeligt at se at du er mopset på mig og at dette kommer til udtryk på en meget barnlig måde så prøv at være knap så hurtig på tasterne mester.

wow shit, relax mand. jeg missede forpulet ord, IM SORRY mr. perfect. Find dit eget lort

Link to comment
Share on other sites

wow shit, relax mand. jeg missede forpulet ord, IM SORRY mr. perfect. Find dit eget lort

Nej du missede ikke et forpulet ord og det ved du også godt. Ingen grund til at bruge mere tid på det.

Fokus: Hvis der er nogen der ligger inde med en artikel vedr. Gillingham må de meget gerne linke/poste.

Link to comment
Share on other sites

Lol :laugh:

Edit-Og tak for turen, den var ved at blive lidt for spændende da vi krydsede fyn på benzindampe!! pm også lige dit kontonr til mig .

I er ikke de eneste, min bil gik i stå i Århus N 5 gange og døde hele på toppen af en bakke 500 M fra tankstationen, jeg kunne lige trille ned til takestationen, puha det var tæt på at jeg skulle ud og skubbe :laugh:

Det var et fedt træf det må gøres igen næste år.

Link to comment
Share on other sites

Nej du missede ikke et forpulet ord og det ved du også godt. Ingen grund til at bruge mere tid på det.

Fokus: Hvis der er nogen der ligger inde med en artikel vedr. Gillingham må de meget gerne linke/poste.

Hvad fuck vil du ha at jeg skal sige? Hvorfor skulle jeg overhovedet bruge min tid på at hjælpe dig hvis du ikke forstår at jeg har lavet en fejl? Tag dig sammen.

Link to comment
Share on other sites

Hvad fuck vil du ha at jeg skal sige? Hvorfor skulle jeg overhovedet bruge min tid på at hjælpe dig hvis du ikke forstår at jeg har lavet en fejl? Tag dig sammen.

Jeg betragter ikke et link til søgefunktionen som en hjælp, du svarede komplet ureflekteret for at provokere fordi du er mopset. Hvis du har flere invendinger så lad os tage den på PM, ingen grund til at bruge side op og ned i loggen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg prøver at undgå menstrationsblodet her i loggen, og skriver lige kort...

Du spørger til en artikel om Gillinghams squat. Ud fra hans video forklarer han, at hans off season squat træning er primært baseret på front squat tre gange om ugen, der følger Russian front squat routine. I in season træner han front squat om mandagen og tung styrkeløftssquat om fredagen, nogle gange udskiftet med OL squat i stedet.

Der står også en smule om det her:

http://forum.dragondoor.com/training/message/168960%5C

Jeg har også vedhæftet nogle filer direkte fra DVD'en, du måske vil finde relevante, da squatrutinen jo skal ses som i sammenhæng med resten af hans træning.

post-3597-1216122913_thumb.png

post-3597-1216122984_thumb.png

post-3597-1216123023_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Og lige in season squat cyklussen også:

Så håber jeg at jeg slipper for at blive kaldt ureflekterende og mopset.

Satser på at det var det du mente. God fornøjelse.

Super, mange tak.

Mht. mundhuggeriet så ligger der lidt mere bag end som så, but who fucking cares det er jo spild af tid.

Link to comment
Share on other sites

Det var så lidt. Det er btw en virkelig fed DVD, hvor han blandt andet banker en 8er ud på 300 i dødløft og OL squatter over 700 lbs for en toer.

Hvordan kan det være, du er blevet interesseret i det?

Jeg tænker bare at det kunne være sjovt at se om man kunne hente lidt hurtige kilo hjem i de tre store ved at målrette træningen mod lidt SL.

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 17-07-08, Fitnessdk, Nørrebro

Nu hvor jeg er i loggen kan jeg lige så godt poste gårsdagens træning.

Ryg, baglår, under-guns.

UH Chins: 1x15@bw 2x6@bw+15kg 1x12@bw

Dødløft: 1x10@60kg 3x5@150kg. 2x3@150 kg.

BB Row: 1x12@90kg. 1x10@90kg. 1x12@90kg.

T-bar row: 3x10-12@80kg.

Underarms-hammer-curl 3x12@12kg (meget pronerede håndled, den sad godt.)

Reverse BB curl: 1x10@30 kg.

Leg-curl: 5x8-10@whatever.

1 time og 20 min. Jeg mødte Essensen, SimonHP og Quads. De var alle tydeligt imponerede over mine nye GASP!Musle-Wear OMG OMG shorts. De kan sgu bare købe nogle selv hvis de er så misundelige... :nonono:

Edited by Lassefar
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share