Maria's Log


Tigermis
 Share

Recommended Posts

:4winkkiss:

Dagens træning fredag d. 26.12.08

I aften står den på hygge med kæresten og vi skal ind på kongens nytorv og stå på skøjter sammen, :inlove: så det må vist være dagens cardiio. :nissegrin:

Ihh hvor lyder det hygge...Kan i ha en rigtig go aften :4winkkiss:

Hvornår er det nu du smutter nord på?

Kram

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 502
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:4winkkiss:

Ihh hvor lyder det hygge...Kan i ha en rigtig go aften :4winkkiss:

Hvornår er det nu du smutter nord på?

Kram

Det var super hyggeligt. Dog har jeg fundet ud af at min egenskaber for at stå på skøjter er knap så gode. :blush: Men sjovt det var det sku'. :cool:

Jeg tager mod dobbelt a søndag d. 4 januar. Det bliver sku' spændende og jeg glæder mig helt vildt. Dog kommer jeg da også til at savne det hele hjemme i KBH, især kæresten. :crybaby: :4heart:

Hvornår kommer du til djævleøen igen? For det kunne da være super hyggeligt at træne sammen en enkelt gang mere inden jeg tager afsted.

Kram :kiss2:

Link to comment
Share on other sites

Har vist ikke rigtig fået skrevet så meget de sidste par dage pga. jeg har været et smut i Jylland og sige hej til familien. I går og i dag står den på arbejde, og ja det træning det blev til var lidt cykling frem og tilbage på arbejde(ca. 5 km. hver vej), og lidt hjemme træning med håndvægte.

Dog er det nok heller ikke helt dumt at holde en lille pause, da jeg jo starter på højskolen lige om lidt(d. 4 januar) og skal give den gas med træning hver dag deroppe.

Regner med at køre lidt fullbody resten af denne uge, og så lige nyde de sidste dage jeg har i KBH.

Hvis jeg sådan skulle revurdere december trænings og kost mæssigt, har det sådan set været fint. Jeg har fået trænet en del og kosten har været nogenlunde. Det har været ret svært ikke at spise lidt julemad engang imellem, men jeg har heldigvis holdt vægten og end da også gået lidt ned her på det sidste, så mon ikke det går det hele.

Rigtg godt nytår til alle!! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Har vist ikke rigtig fået skrevet så meget de sidste par dage pga. jeg har været et smut i Jylland og sige hej til familien. I går og i dag står den på arbejde, og ja det træning det blev til var lidt cykling frem og tilbage på arbejde(ca. 5 km. hver vej), og lidt hjemme træning med håndvægte.

Dog er det nok heller ikke helt dumt at holde en lille pause, da jeg jo starter på højskolen lige om lidt(d. 4 januar) og skal give den gas med træning hver dag deroppe.

Regner med at køre lidt fullbody resten af denne uge, og så lige nyde de sidste dage jeg har i KBH.

Hvis jeg sådan skulle revurdere december trænings og kost mæssigt, har det sådan set været fint. Jeg har fået trænet en del og kosten har været nogenlunde. Det har været ret svært ikke at spise lidt julemad engang imellem, men jeg har heldigvis holdt vægten og end da også gået lidt ned her på det sidste, så mon ikke det går det hele.

Rigtg godt nytår til alle!! :bigsmile:

Hej Maria.

Jeg har fuldt din log et stykke tid og det ser jo spædnende ud med DM09.

Men hvordan vil du køre diæt når du går på skolen i Ålborg?

Link to comment
Share on other sites

Det var super hyggeligt. Dog har jeg fundet ud af at min egenskaber for at stå på skøjter er knap så gode. :blush: Men sjovt det var det sku'. :cool:

Jeg tager mod dobbelt a søndag d. 4 januar. Det bliver sku' spændende og jeg glæder mig helt vildt. Dog kommer jeg da også til at savne det hele hjemme i KBH, især kæresten. :crybaby: :4heart:

Hvornår kommer du til djævleøen igen? For det kunne da være super hyggeligt at træne sammen en enkelt gang mere inden jeg tager afsted.

Kram :kiss2:

Ihhh altså, det er jo lige om lidt :annoyed: Jeg kom tilbage søndag, men ligger stadig syg , æv! Så har ikke kunne træne i 9 dage nu :blink:

Den eneste dag jeg umiddelbart ville kunne, er lørdag d 3 efter 14, når har jeg fri... Så hvis du alligevel lige skulle træne der, ku det være super lige at ses!!! :cooldance::dumbbell_lift:

Ellers tænkte jeg på at holde noget tøse-fødselsdags-hygge weekenden i uge 6... :bigsmile:

Håber snart vi ses

Kram

Link to comment
Share on other sites

Hej Maria.

Jeg har fuldt din log et stykke tid og det ser jo spædnende ud med DM09.

Men hvordan vil du køre diæt når du går på skolen i Ålborg?

Hej cj8000.

Rart at se at der faktisk er nogen der synes min log er interessant nok til at følge med på sidelininen. :bigsmile:

Jeg skal ikke være på diæt når jeg går på skolen i Aalborg. Jeg skal derimod følge en kost plan hvilket som det ser ud med deres kost og køkken muligheder ikke skulle blive noget problem.

Opholdet i Aalborg varer kun 5 måneder, og det vil sige at det slutter fire måneder før jeg skal på scenen til Body Fitness 2009, og jeg regner stærkt med at de fire måneder er nok til min diæt.

Ha' et rigtig godt nytår!

Maria

Link to comment
Share on other sites

Ihhh altså, det er jo lige om lidt :annoyed: Jeg kom tilbage søndag, men ligger stadig syg , æv! Så har ikke kunne træne i 9 dage nu :blink:

Den eneste dag jeg umiddelbart ville kunne, er lørdag d 3 efter 14, når har jeg fri... Så hvis du alligevel lige skulle træne der, ku det være super lige at ses!!! :cooldance::dumbbell_lift:

Ellers tænkte jeg på at holde noget tøse-fødselsdags-hygge weekenden i uge 6... :bigsmile:

Håber snart vi ses

Kram

Hej sveske!

Kanon at vi lige kan nå en bette træning d. 3 januar inden jeg smutter afsted mod AA.

Rigtig godt nytår søde!

Kram Maria

Link to comment
Share on other sites

Hej cj8000.

Rart at se at der faktisk er nogen der synes min log er interessant nok til at følge med på sidelininen. :bigsmile:

Jeg skal ikke være på diæt når jeg går på skolen i Aalborg. Jeg skal derimod følge en kost plan hvilket som det ser ud med deres kost og køkken muligheder ikke skulle blive noget problem.

Opholdet i Aalborg varer kun 5 måneder, og det vil sige at det slutter fire måneder før jeg skal på scenen til Body Fitness 2009, og jeg regner stærkt med at de fire måneder er nok til min diæt.

Ha' et rigtig godt nytår!

Maria

Det vil sige du starter diæt 1 juni og skal stå klar den 6 september. (14 uger)

Efter min mening får du rigtig rigtig travlt som første års atlet så (Alt efter din form på det tidspunkt). Men det er jo op til din vejleder at afgøre :-)

Glæd dig til højskole. Det er den fedeste tid jeg har haft!

/Casper

Link to comment
Share on other sites

Det vil sige du starter diæt 1 juni og skal stå klar den 6 september. (14 uger)

Efter min mening får du rigtig rigtig travlt som første års atlet så (Alt efter din form på det tidspunkt). Men det er jo op til din vejleder at afgøre :-)

Glæd dig til højskole. Det er den fedeste tid jeg har haft!

/Casper

Hmm det kan du selvfølgelig have ret i det du siger der.

Men jeg tror jeg vil lade være det op til Tanja(min vejleder) og så må vi se på det. Hvis jeg så skulle gå hen og cutte imens jeg går på højskole, så tror jeg nu også godt at det kan lade sig gøre. :bigsmile:

Glæder mig også super meget. Er sikker på jeg får en rigtig fed tid deroppe.

Maria

Link to comment
Share on other sites

Hmm det kan du selvfølgelig have ret i det du siger der.

Men jeg tror jeg vil lade være det op til Tanja(min vejleder) og så må vi se på det. Hvis jeg så skulle gå hen og cutte imens jeg går på højskole, så tror jeg nu også godt at det kan lade sig gøre. :bigsmile:

Glæder mig også super meget. Er sikker på jeg får en rigtig fed tid deroppe.

Maria

Det er jeg os sikker på hun har taget med i sine overvejelser :bigsmile:

Godt nytår herfra :cool:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning fredag d. 02.01.2009

Endelig er julefrokoster, juleaften, nyårsaften osv. overstået. Det har helt sikkert været skønt at være til det hele, men nu kan jeg endelig fokusere på alt det der skal ske igennem 2009.

Jeg håber på at mit 2009 forløber således:

Januar - Maj : Aalborg sportshøjskole - Træne op til Body fitness og politiets optagelsesprøve

Juni - September : Arbejde som bartender - cutte og gøre mig klar til DM i Body Fitness

September : DM i Body fitness - søge ind til politiet

Oktober - December : Komme til optagelsesprøve hos politiet :4police:

Blandet fullbody træning :4flex:

Chins UH

1x5xBW

1x4xBW

2x3xBW

Dødløft

1x10x60 kilo

1x10x70 kilo

2x5x90 kilo

1x4x100 kilo

Dips

3x5xBW

Benchpress

1x20x20 kilo opvarmning

1x10x30 kilo

2x5x40 kilo

One arm row DB

6x8x25 kilo

Skulderpres DB

2x10x10 kilo

2x5x12.5 kilo

Biceps curls DB

3x15x10 kilo

Det var hvad det blev til denne gang. Regner med at skulle ned og træne fullbody igen i morgen og måske lidt cardio træning. :4whip:

Edited by Tigermis
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning mandag d. 05.01.08

Så er jeg startet på Aalborg sportshøjskole. I går gik dagen med at lære en masse nye mennesker at kende, og selvfølgelig se hele stedet og alle de fede trænings muligheder.

Om aftenen blev det til en times ski træning, hvor vi fik kørt en masse forskellige øvelser af for både ryg, mave, ben, triceps og biceps. Det var ikke super hårdt, men sjovt det var det nu.

I dag har jeg fået lavet en del træning, så jeg prøver lige at remse det hele op.

45 min. cirkeltræning

45 min. waweboardtræning

45 min. fodbold(skal lige siges at vi vandt. :bigsmile: )

Efter alt dette fk jeg smidt lidt frokost og en god proteinshake indenbords. Derefter gik det igen løs.

30 min. powerwalk

1 times styrketræning i JYDEN - JYDEN er et nyt center jeg har meldt mig ind i her i Aalborg, og at bedømme ud fra mit førstehåndsindtryk er det mega fedt!

Styrketrænings program

Skulderpres

2x10x12.5 kilo

Biceps curls DB

2x15x12.5 kilo

Chins UH

1x5xBW

1x4xBW

2x3xBW

Dips

1x3xBW

1x5xBW

Dødløft For første gang har jeg løftet så meget uden strabs. Dog brugte jeg, også for første gang, kridt i stedet for. SUPER GODT!!!

1x10x70 kilo

1x5x80 kilo

1x5x90 kilo

1x2x95 kilo

1x1x100 kilo

1x1x110 kilo Føltes enormt let efter alt at bedømme. Hmm håber godt nok på at komme op på de 130 kilo i år. :4flex:

Bænkpres

2x10x30 kilo

2x5x40 kilo

Push ups

1x10xBW Brystet til jorden

Seated rear raise

2x10x8 kilo

Det blev til en meget blandet træning i dag. Skulle jo lige se trænings centret og alle vægtene an.

Om lidt venter der mig endnu en omgang ski træning, og så er det vist også nok træning for i dag.

Jeg har forresten også fået mit skema for politilinien i dag, og for dælen hvor skal der bare trænes igennem. Det bliver så kanon fedt.

Jeg håber jeg hver aften kan få tid til at opdatere loggen, så jeg selv og selvfølgelig hvis andre har lyst, kan følge med i hvad jeg laver. :wink:

Edited by Tigermis
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning tirsdag d. 06.01.09

Igen i dag har vi afprøvet lidt forskelligt på skolen. :bigsmile:

1 times agility

For første gang har jeg prøvet agility. Det var faktisk meget sjovt. Vi lavede løb, spring, hop, styrkeøvelser og balance øvelser.

1 times styrketræning

Vi afprøvede en masse af de kendte øvelser som dødløft, squat, bænk og træk og skub øvelser. Udover styrkeøvelserne løb vi også hen til centret, ca. 1 km., som en slags opvarmning.

Alt i alt meget godt at få rette lidt på teknikken, for bedre det kan man jo altid blive.

1 times fitness træning

Vi startede ud med opvarmning, derefter tog vi os en omgang thai bow, dvs. serier kombineret med spark og slag, og til sidst sluttede vi af med ryg-mave øvelser og udstrækning.

Min egen træning i dag

Skulder-Biceps

Opvarmning og afslutning

2 km. løb frem og tilbage til centret

Siddende skulderpres DB

3x8x12.5 kilo

Lat raise

3x6x10 kilo

Front raise

4x12x8 kilo

Seated rear raise

4x8x8 kilo

Biceps curls DB

3x10x12.5 kilo

Cable curl m. stang

1x5x30 kilo

2x10x15 kilo

Link to comment
Share on other sites

Hmm nu er det jo ikke styrkeløft der er min første pririotet, meeeen.... Kunne nu være sjovt at prøve alligevel. :bigsmile:

Du skal nok få blod på tanden når du kommer med til Nordland. Bare lidt bredere i squatten og lidt mere ben i dødløften så er der masser af kilo at hente :bigsmile: Det er d. 20 juni, og husk at søg licens tre måneder før!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning onsdag d. 07.01.09

I dag startede vores rigtige program. Derfor har jeg haft en del træning med politi linien som jeg går på heroppe. :bigsmile:

Løb i alt:

5 km.

45 min. boksning

Skyggeboks, frie slag og intervalboks

75 min. styrke cirkeltræning

Statisk træning, ryg og mave træning, box løft, military press, bænkpres, vandrette pull ups og balleøvelse på bold

I aften regner jeg med at skulle styrketræne lidt igen. Så vender nok tilbage senere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share