Maria's Log


Tigermis
 Share

Recommended Posts

Tak for kampen i denne weekend.....

Glæder mig til tirsdag.... :-)

Btw: DU ER JO SKIDE SEJ!!!!!! OG GLÆDER MIG HELT VILDT TIL DEN 24!!!!

PAKKER-PAKKER-PAKKER-PAKKER-PAKKER-PAKKER!!!!!

Skal da maks op i den lobby og pakke alle gaverne op!!!! Total autist!!!! hehehe...

Edited by kiebe24
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 502
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens træning mandag d. 08.12.08

1 times styrketræning

Skulder-Biceps :4flex:

Supersæt

Skulderpres BB fri 4x10x25 kilo

Upright row 3x10x25 kilo

Lat raise DB

3x6x10 kilo

Front raise DB

4x8/armx8 kilo

Cable flyes omvendt - liggende

2x20x20 kilo

2x8x30 kilo

Biceps curls DB

4x15x10 kilo

Cable curl m. reb

3x12x30 kilo

Preacher curl

3x8x25 kilo

Rear raise DB

3x8x8 kilo

Cable biceps

3x15x20 kilo

Push ups Der var lige lidt vente tid på preacher curl, så tog mig lige et par push ups hvor brystet rørte gulvet. YEAH! :devil:

1x10xBW

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning tirsdag d. 09.12.08

2 timers styrketræning

Super fedt trænings pas i dag. Var på Nygårdsvej med de to seje tøser, Lise og Mette pigen. :bowdown: Det tog lidt længere tid at træne i dag, for der skulle jo lige snakkes lidt ind imellem. :blahblah::bigsmile: Men der kom i hvert fald fed træning ud af det og lige en lille ny PR. :yahoo:

Bryst-Ryg-Læg :4flex:

Chins

1x5BW

1x3xBW

1x11xBW NY PR m. spotter

Benchpress

1x15x31 kilo

1x10x36 kilo

2x5x41 kilo

1x2x46 kilo m. spotter - Min albue knækkede over i den første reps så det blev ikke til så meget mere end 46 kilo.

Face pulls

1x10x40 kilo

2x10x45 kilo

1x10x50 kilo

Pulldowns

3x10x42 kilo

1x10x49 kilo

Ground base high pull shrug

1x10x50 kilo

1x10x70 kilo

1x10x80 kilo

1x10x90 kilo

Bent-over row - one arm DB

4x8x25 kilo

Pullover BB

3x8x20 kilo

Seated cable row - bredt greb

1x10x42 kilo

2x10x49 kilo

Rowtary calf

1x6x62.5 kilo

3x6x67.5 kilo

Deadlift Fik jo straps af min søde kæreste i kalender gave, og for satan de er fede at løfte med! :4thumbup:

1x10x61 kilo

1x5x81 kilo

1x5x91 kilo NY PR i reps med så mange kilo

1x1x101 kilo

1x1x111 kilo NY PR :devil::superman::gun2::yahoo:

Lidt cardio blev det da også til i dag. Da jeg skulle til brandøvelse på mit arbejde, fandt jeg pludselig ud af at det var rykket en time frem, og på det tidspunkt var jeg lige blevet færdig med at træne og havde så 20 min. til at skifte og komme ind på arbejde. Men det gik og både Mette og jeg nåede det til tiden. :chopper:

CAIO alle sammen :crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

post-18524-1228847624_thumb.jpg

Blev lige lidt inspireret af Lise pigen og prøvede derfor også at tage et lille billede af min ryg.

Kan da se at træningen og kosten virker som den skal, så det er vel bare at blive ved med at give den max gas!! :devil:

Hej Tigermis - wrrraauuu et billede!!! Der er godt nok sket noget af alt den træning hva'. Jeg synes tydeligt man kan se at din fedt% er dalet og er du er blevet mere markeret. Rigtig flot fremgang. :4thumbup:

Og tillykke med din PR, 111 kg i dødløft er godt nok ikke småting. Du er sgu supersej :devil:

Hilsen fra kæresten :cool:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med PR i dødløft :4thumbup: Virkelig flot :bigsmile:

Jeg er også selv lige begyndt at bruge straps, for hvis man ikke skal bruge grebet til noget, så synes jeg det er for surt, hvis det begrænser styrken :smile:

Og flot markeret ryg og skuldre :superman: Fortsat god og tung træning :4flex:

Link to comment
Share on other sites

post-18524-1228847624_thumb.jpg

Blev lige lidt inspireret af Lise pigen og prøvede derfor også at tage et lille billede af min ryg.

Kan da se at træningen og kosten virker som den skal, så det er vel bare at blive ved med at give den max gas!! :devil:

Ja for pokker det ser godt ud.. :devil: Gad godt ha din fedt % :blush:

Tror vi skal øve os i at sprede de vinger på lørdag efter en god gang punp :cool:

Link to comment
Share on other sites

Satme stærkt rykket i dødløften, tror godt jeg ved hvem du er, der er ikke så mange piger der dødløfter på Nygårdsvej, ihf ikke med de kg! :devil:

God form på ryg billedet!

Hvad er formålet med træningen? Konkurrencer eller lignende?

/Motta

Hey Motta! :bigsmile:

Tak for dit kig i min log.

Har været inde og lure lidt på dine billeder for at se om jeg kunne genkende dig, og tror måske også jeg ved hvem du er. :wink:

Formålet med at træningen er helt sikkert at blive stærkere, og så stille op til DM i Body Fitness i 2009. Kunne da godt lidt overveje at blive styrkeløfter, da jeg synes det er kanon fedt at smide rundt med lidt tunge vægte :devil: , dog når det så kommer til stykket så er det nok ikke helt mig alligevel. :blush:

Håber vi ses på Nygårdsvej!

Maria

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med PR i dødløft :4thumbup: Virkelig flot :bigsmile:

Jeg er også selv lige begyndt at bruge straps, for hvis man ikke skal bruge grebet til noget, så synes jeg det er for surt, hvis det begrænser styrken :smile:

Og flot markeret ryg og skuldre :superman: Fortsat god og tung træning :4flex:

Hej Marianne! :bigsmile:

Tak for dit pæne kompliment i min log. Træningen går da helt klart den rigtige vej, så det er jo bare fedt at se.

Mht. straps så synes jeg det er så fedt at løfte med dem, og som du selv siger, når man ikke skal bruge grebet til noget så kan man jo lige så godt bruge straps.

Kigger jo også med i din log engang i mellem og du får da i hvert tilfælde også fyret en fed omgang træning af.

Keep up the good work!

Maria

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning onsdag d. 11.12.08

1 times styrketræning

Ben-Triceps-Mave :4flex:

Lying leg curl

4x20x20 kilo

Lunges

4x12x24 kilo

Seated Leg press Skulle have kørt squat her, men det ene knæ brokkede sig lidt, så tog noget leg press i stedet for.

3x10x70 kilo

Bottoms up

4x20xBW+15 kilo

Pushdown

2x10x15 kilo

2x10x20 kilo

Fransk pres BB

3x8x17.5 kilo

Dips

3x5xBW

Mave

Ab weel roll out 2x10xBW

90 graders 2x20xBW

BB push crunch 2x10xBW+15 kilo

Push ups 1x10xBW

Havde enormt svært ved at komme ud af sengen her til morgen. Sjovt nok føles min dyne bare aller bedst når jeg SKAL op. :blush:

Nå men det var vist det træning for i dag. Nu vil jeg hoppe under bruseren og suse afsted på arbejde.

CAIO :crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

Hey Motta! :bigsmile:

Tak for dit kig i min log.

Har været inde og lure lidt på dine billeder for at se om jeg kunne genkende dig, og tror måske også jeg ved hvem du er. :wink:

Formålet med at træningen er helt sikkert at blive stærkere, og så stille op til DM i Body Fitness i 2009. Kunne da godt lidt overveje at blive styrkeløfter, da jeg synes det er kanon fedt at smide rundt med lidt tunge vægte :devil: , dog når det så kommer til stykket så er det nok ikke helt mig alligevel. :blush:

Håber vi ses på Nygårdsvej!

Maria

Fedt at du vil stille op i BF! Havde ikke regnet med at nogen i FDK havde seriøse mål med deres træning.

Jeg hilser næste gang jeg ser dig i FDK, så må vi håbe jeg er sikker på hvem du er, ellers kan det nok blive lidt akavet :cry::laugh:.

/Nicholas

Link to comment
Share on other sites

Fedt at du vil stille op i BF! Havde ikke regnet med at nogen i FDK havde seriøse mål med deres træning.

Jeg hilser næste gang jeg ser dig i FDK, så må vi håbe jeg er sikker på hvem du er, ellers kan det nok blive lidt akavet :cry::laugh:.

/Nicholas

Hehe jo lidt seriøse mål har jeg da. :bigsmile:

I første omgang var jeg målsat på at skulle være kamp bokser, men da jeg synes mit ansigt ville blive smadret for meget, begyndte jeg på styrketræningen, og det var bare lige mig!!

Så efter noget tid blev jeg enig med mig selv om at jeg måtte lave et mål med min styrketræning, og det er så i første omgang blevet til Body Fitness 2009.

Hvad med dig?

Maria

Link to comment
Share on other sites

Hehe jo lidt seriøse mål har jeg da. :bigsmile:

I første omgang var jeg målsat på at skulle være kamp bokser, men da jeg synes mit ansigt ville blive smadret for meget, begyndte jeg på styrketræningen, og det var bare lige mig!!

Så efter noget tid blev jeg enig med mig selv om at jeg måtte lave et mål med min styrketræning, og det er så i første omgang blevet til Body Fitness 2009.

Hvad med dig?

Maria

Cool, boksning er osse fedt, men du ret i det nok ikke er så charmerende med en flad næse. Så bliver BF09 din første rigtige konkurrence?

Jeg har ikke selv så konkrete planer som dig, er igang med sidste år af min uddannelse, så der bliver nok at se til i 09 og skal afslutte med eksamen omkring K-dag i september/oktober så venter ihf til 2010 med konkurrencerne. Har altid haft Athletic Fitness som mål, og vil sige det ikke er urealistisk længere. Men i 09 bliver det ikke. Der kører jeg nok lidt test-cut etc for at se hvordan det skal skrues sammen til 2010.

Link to comment
Share on other sites

Cool, boksning er osse fedt, men du ret i det nok ikke er så charmerende med en flad næse. Så bliver BF09 din første rigtige konkurrence?

Jeg har ikke selv så konkrete planer som dig, er igang med sidste år af min uddannelse, så der bliver nok at se til i 09 og skal afslutte med eksamen omkring K-dag i september/oktober så venter ihf til 2010 med konkurrencerne. Har altid haft Athletic Fitness som mål, og vil sige det ikke er urealistisk længere. Men i 09 bliver det ikke. Der kører jeg nok lidt test-cut etc for at se hvordan det skal skrues sammen til 2010.

Hehe nej en flad banket næse er ikke lige det pæneste! :bigsmile:

Jep BF 09 bliver min første rigtige konkurrence, så er enormt spændt på hvordan det vil gå. :crazy::superman:

AF 2010 lyder da også som en god plan. Så skal jeg i hvert tilfælde nok komme og heppe på dig. :smile:

Men eksamen kan godt tage meget af ens tid, så forstår os godt at du vil vente.

Vi ses på Nygårdsvej! :cool:

Maria

Link to comment
Share on other sites

Guest Rasmus K

post-18524-1228847624_thumb.jpg

Blev lige lidt inspireret af Lise pigen og prøvede derfor også at tage et lille billede af min ryg.

Kan da se at træningen og kosten virker som den skal, så det er vel bare at blive ved med at give den max gas!! :devil:

Du er mere massiv end Kongkent :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning torsdag d. 12.12.08

Biceps-Skulder :4flex:

Har drønet rundt hele dagen for at nå alle de ting jeg ikke har fået nået de sidste par dage, og faktisk kom jeg hele vejen igennem min lange liste.

Træne det skulle jeg selvfølgelig også i dag, men da jeg ikke lige fik tid til at gå i centret så er det jo godt at man har håndvægte herhjemme. I dag var det heldigvis kun biceps og skulder der skulle smækkes igennem, og det kunne jeg sagtens gøre herhjemme.

Har desværre ikke fået talt kilo eller reps, men jeg skriver lige hvilke øvelse jeg fik gennemgået.

Lateral raise

Skulderpres

Front raise

Seated rear raise

Upright row DB

Concentration curl DB

Biceps curls DB

Two arm biceps curl

Glæder mig super meget til at give den max gas i morgen sammen med en masse MOL folk! :devil::superman:

CAIO

Link to comment
Share on other sites

Ser godt ud :smile:

Jeg vil anbefale du kører lateral raises efter skulderpres - lad skulderpres være din basisøvelse, og diverse raises være cremen på kagen. Som udgangspunkt bør man køre de "større" (dvs. mere krævende) øvelser før de "mindre" for samme muskel.

Det betyder også for biceps at du bør starte med curls med stang og så slutte med concentration curls.

Giver det mening?

Knuz

Nille :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Ser godt ud :smile:

Jeg vil anbefale du kører lateral raises efter skulderpres - lad skulderpres være din basisøvelse, og diverse raises være cremen på kagen. Som udgangspunkt bør man køre de "større" (dvs. mere krævende) øvelser før de "mindre" for samme muskel.

Det betyder også for biceps at du bør starte med curls med stang og så slutte med concentration curls.

Giver det mening?

Knuz

Nille :4mewantfood:

Ikke at jeg er uenig med dig Nille, men de råd kommer direkte fra Henning K, right? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ser godt ud :smile:

Jeg vil anbefale du kører lateral raises efter skulderpres - lad skulderpres være din basisøvelse, og diverse raises være cremen på kagen. Som udgangspunkt bør man køre de "større" (dvs. mere krævende) øvelser før de "mindre" for samme muskel.

Det betyder også for biceps at du bør starte med curls med stang og så slutte med concentration curls.

Giver det mening?

Knuz

Nille :4mewantfood:

Hmm nej det er vist ikke Nille pigen der skriver her. :blink:

Dog kører jeg også de store øvelser før de små, jeg skriver dem bare blandet ind! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share