Maria's Log


Tigermis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 502
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Nille...

Tilader mig lige at svare for Maria. For hvis jeg kender hende ret, ligger hun stadig og feder den i sengen.... :sleeping::laugh:

Vi arbejder begge som tjenere, Maria dog som Bartender, på samme arbejdsplads. Hun lukker biksen kl 01.00. Derfor de crazy tider nogen gange. Og derfor det kan være svært med en diæt plan engang imellem. Men det kender du jo. :blush:

Kram mette

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning mandag d. 10.11.08

1 times styrketræning

Skulder-Biceps :4flex:

Skulderpres

1x10x25 kilo

3x10x27.5 kilo

Lat raise DB

3x6x10 kilo

Front raise DB

4x8pr. armx9 kilo

Cable flyes omvendt-liggende

2x20x20 kilo

2x8x30 kilo

Cable flyes

1x10x30 kilo

3x8x40 kilo

Biceps curls DB

1x10x10 kilo

2x10x12.5 kilo

Preacher curls

3x8x25 kilo

Cable curl m. reb

3x12x30 kilo

Chins UH

2x3xBW

Ab weel roll out Skulle ikke træne mave i dag, men jeg trængte nu altså lige til lidt alligevel synes jeg.

1x10xBW

Link to comment
Share on other sites

Hej Maria

Stadig en god træning du får fyret af.. Men har langt mærke til at du også tit poster din træning i umenskelige tidspunkter :tongue: arbejder du også som tjener?

Og ps. lyder godt nok dejligt med en Paris tur med kæresten.. :wub:

Hej Nille pigen!

Kan se Mette allerede har været i gang, men nu får du det fra mig også. :bigsmile:

Det at arbejde som bartender giver mig desværre umenneskelige tidspunkter at skrive log på, og forresten også gøre alt muligt andet på. Og ja så sover jeg bare lidt længere end andre mennesker. :sleeping: Jeg elsker min seng :wub: og så kommer jeg jo også først i seng omkring klokken to om natten, og så kan jeg bare ikke stå op på samme tid som normale 'mennesker'. :smile:

Heldigvis går der jo ikke mere end 1½ måned før jeg skal starte på højskolen, og så får jeg forhåbentligt et mere normal 'sove liv'. :laugh:

Mht. træningen så ja går det da fremad. Når jeg starter på højskolen så kommer det hele til at dreje sig om træning, og det glæder jeg mig pokkers meget til. Jeg regner med at prøve nogle nye sports grene også, så som klatring, roning og ja hvad der nu ellers er at vælge.

Hvornår vil du prøve at søge ind til politiet igen forresten?

Maria

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning tirsdag d. 10.11.08

1½ times styrketræning

Ben-Triceps-Mave :4flex:

Squat

3x20x60 kilo :devil: Yes så lykkedes det endelig at få de 60 kilo på med 20 reps, men for pokker da hvor rystede mine ben også til sidst.

Lunges DB Fik af vide af en fyr nede i trænings centret i dag at det gav meget mere hvis man havde det ene ben på en en skammel, og han havde sku ret. Det gjorde bare nuller naller (disse ord er til ære for Mette pigen :laugh: ) i rumpen.

4x12x10 kilo i hver hånd

Leg curl - liggende

4x25x12.5 kilo

Bottoms up

3x12x10 kilo

Pushdown

1x10x15 kilo

3x10x20 kilo

Fransk pres

3x8x17.5 kilo

Kickback DB

3x12 pr. armx10 kilo

Mave

Cykling 50 reps

Twisted sit ups på bænk 10 reps

Lige sit ups på bænk 20 reps

90 graders sit ups 20 reps

Ab weel roll out 10 reps

Bensving 20 reps

Det var alt for i dag. Sidder lige og fyrer en masse grøntsager i hovedet, det skulle jo være så sundt. :laugh:

Caio alle sammen :superman:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning onsdag d. 12.11.08

1 times styrketræning

Bryst-Ryg-Læg :4flex:

Shrug DB

4x10x20 kilo pr. hånd

Træk til nakke/Face pulls

1x10x30 kilo

2x10x35 kilo

1x10x40 kilo

Siddende cable row - bredt greb

1x8x42 kilo

2x8x49 kilo

Bent-over row DB

3x8pr. armx20 kilo

Pullover BB

1x8x17.5 kilo

2x8x20 kilo

Incline DB benchpress

4x8x15 kilo pr. hånd

Benchpress - smith

1x10x40 kilo

2x10x45 kilo

Peck deck

1x6x25 kilo

2x6x27.5 kilo

1x6x30 kilo

Rowtary calf - maskinen

1x10x40 kilo

1x8x45 kilo

2x6x50 kilo

Chins UH

1x4xBW Jeg skal lade være med at tage denne øvelse til sidst, da det nu er den jeg er mindst stærk i. :blush:

Alt for nu. Jeg smutter på arbejde om en times tid, så vender lige tilbage i aften med hvor meget jeg har gået i løbet af dagen.

CAIO :crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

Hej Maria

Håber også du kommer til Århus d. 13.. Så kan jeg måske gennemgå nogen af øvelserne fra the polize test hvis du vil ha nogle fif :wink:

Og ps. god arbejdslyst :smile:

Hej Nille tøsen!

Jeg regner med at finde ud af i morgen om jeg kommer med eller ej, for det lyder bare super hyggeligt.

Og jeg er super klar på at tøse hygge hjemme hos dig først også. :bigsmile:

Maria

Ps. Ville være kanon hvis du kunne give mig nogle fif til testen, det vil jeg helt sikkert gerne have. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning torsdag d. 13.11.08

1½ times styrketræning :dumbbell_lift:

Skulle faktisk have haft trænings fri dag i dag, men da jeg skal til Paris i weekenden med kæresten, og derfor ikke kommer til at træne de næste tre dage, så tog jeg mig lige en ekstra omgang træning i dag.

Cable flyes omvendt - liggende

2x15x20 kilo

1x8x30 kilo

Upright row

3x10x20 kilo

Lat raise DB

2x6x10 kilo

Rear lat raise DB

3x8x8 kilo

Concentration curls DB

4x10x10 kilo

Face pulls

1x10x35 kilo

2x10x40 kilo

1x10x45 kilo

Bent-over row DB

4x10x20 kilo

2x5x22.5 kilo

Incline DB benchpress

3x8x15 kilo

Fransk pres

2x8x17.5 kilo

Chins

1x3xBW

1x5xBW

1x3xBW med spotter

1x3x5xBW med spotter Ny PR i chins... Vildt fedt :superman:

Mave

3 forskellige øvelser... Blev ikke til det store i dag :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Tak for fed træning i dag. Du går dælme til stålet. :superman: Flot med PR i chins - det er vel dejligt at se, at der er fremgang med træningen.

Nu er der ikke lang tid til vi tager til Paris. Det bliver helt i top!! :4thumbup:

Edited by DeepCore
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning mandag d. 17.11.08

Hjemmetræning

Er lige landet i Danmark i dag, efter en god og lidt besværlig tur til Paris. :bigsmile:

Er ret træt i mit hoved, så orkede ikke at smutte ned i centret, så derfor blev det bare til en gang hjemmetræning i stuen. :laugh:

Det blev der lavet, og alt blev lavet med håndvægte Skal siges at jeg hverken har talt reps eller noget. :innocent:

Weighted sit ups

Squat

Push ups - lavet på håndvægtene så jeg kom helt ned og ramte med brystet. :devil:Har nemlig lidt svært ved det ellers.

Lunges

Biceps curls

Concentration curls

Rear raise

Lat raise

Front raise

Bent-over row

Swings

Det var vist alt. Nu glæder jeg mig til en god omgang aftensmad i Danmark! :wub:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning tirsdag d. 18.11.08

1 times styrketræning

Skulder-Biceps :4flex:

Supersæt

Skulderpres 4x10x25 kilo

Upright row 3x8x25 kilo

Lat raise DB

3x6x10 kilo

Front raise

4x8pr. armx8 kilo

Cable flyes omvendt - liggende

2x15x20 kilo

1x20x20 kilo

1x8x30 kilo

Biceps curls DB

4x10x10 kilo pr. hånd

Cable curl m. reb

3x12x30 kilo

Concentration curls DB

4x10x10 kilo

Skulle have kørt preacher curls også men den var hele tiden optaget!

Kørte jo hjemmetræning i går med en del skulder træning i, hvilket godt kunne mærkes i skulderne i dag. :devil: Dog har jeg jo ikke trænet de sidste tre dage da jeg har været i Paris med kæresten :wub: , men jeg har bare glædet mig til at kunne komme hjem og træne mit 3-split program igen. Tror måske jeg er blevet lidt afhængig af det træning??!! :blink::bigsmile:

Alt for nu. Jeg vil på arbejde om lidt så der skal lige have kastet lidt indenbords inden jeg tager afsted. Man bliver jo ikke stor af ingenting. :4mewantfood: :superman:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning onsdag d. 19.11.08

1 times styrketræning

Ben-Triceps-Mave :4flex:

Opvarming

10 min. cykling

Squat

3x20x60 kilo

Lunges BB

3x12x20 kilo

Bottoms up

4x12x10 kilo

Pushdown

1x10x20 kilo

3x10x25 kilo

Fransk pres

3x8x17.5 kilo

Dips

2x5xBW Næsten helt ned :blush:

Kickback

3x10pr. armx9 kilo

Mave

Captains chear 2x15xBW

BB push crunch 3x10x12.5 kilo+BW

Bensving 2x10

Push ups på bold 2x10xBW

Jack knife 2x10xBW

90 graders 1x20

Push ups på håndvægte 2x5xBW

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning torsdag d. 20.11.08

1 times styrketræning

Ryg-Bryst-læg :4flex:

DB Shrug

3x10x40 kilo

Face pulls

3x10x40 kilo

1x10x45 kilo

Siddende row - bredt greb

1x8x42 kilo

2x8x49 kilo

DB Bent-over row

4x5x22.5 kilo

BB Pullover

3x8x20 kilo

DB Incline benchpress

3x8x15 kilo

Benchpress

1x10x30 kilo 2 sek. isometrisk hold ved brystet

2x10x35 kilo

Peck deck

1x6x25 kilo

2x6x30 kilo

1x6x32.5 kilo

Rowtary calf

1x10x40 kilo

1x8x45 kilo

1x6x50 kilo

1x6x55 kilo

Chins

1x5xBW

1x3xBW

Cable flyes Lavede dem bare lige i mens jeg ventede på at komme til et andet sted.

1x10x30 kilo

1x10x40 kilo

Stødte lige ind i nogle gamle bokse venner nede i centret, og når man sidder og snakker med dem om boksning, så kan jeg godt mærke at jeg savner det lidt. :dry:

Dog fik jeg af vide af dem at jeg både havde tabt mig og fået mere muskel masse, og det er jo bare den bedste kommentar jeg kunne ønske mig. Så fuck dig jantelov, for det er jeg sku glad for at få af vide. :superman:

Nu vil jeg kaste lidt mad indenbords :4mewantfood: inden jeg skal gøre rent i lejligheden. :crazy:

CAIO

Link to comment
Share on other sites

DU ER SÅ LEEEEEE´´´´´´ :devil:

Og hva for en jantelov???? Den findes ikke i mit hoved og da heller ikke herinde.... :bigsmile:

Ses imorgen smukke pige...

Ps: Det er lige om lidt vi skal til Odense!!!!!!! Det blir så hyggeligt!!!! Kan slet ikke vente!!!! :wub:

Hehe takker.... :bigsmile::devil:

Kan jo altså også kun sige i lige måde... Du giver den gas søde.... :4thumbup:

Weee det bliver så skægt i Odense. Glæder mig helt kanon meget!

Ses sveske. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning fredag d. 21.11.08

3,5 km. løb i fælledparken

Det er styrketrænings fri dag i dag. Dog skulle jeg jo lave et eller andet, så jeg tog mig en hurtig løbe tur i fælledparken.

Det var nu skønt at være ude og løbe igen, og kan da godt mærke at det er noget tid siden at jeg har gjort det. Dog gik det nu super fint alligevel. Den friske luft og de flotte farver der er på denne årstid, gør det også lidt nemmere at løbe i udenfor. :smile:

Jeg løb bare en lille tur bare lige for at teste formen, og den viste sig faktisk at være bedre end forventet. :laugh: Mon min styrketræning har noget med det at gøre?! :blink:

Jeg tog ikke tid på mit løb i dag, men det skal jeg helt sikkert til at gøre fremover så jeg kan holde mig selv lidt i ørene. :innocent:

Nu har jeg lige smidt en protein shake indenbords, og om lidt vil jeg hoppe i bad og spise lidt frokost inden jeg tager på arbejde.

Vender stærkt tilbage i aften med hvor meget benene har fået lov at arbejde i løbet af dagen.

CAIO :crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

Benchpress

1x10x30 kilo 2 sek. isometrisk hold ved brystet

2x10x35 kilo

Dog fik jeg af vide af dem at jeg både havde tabt mig og fået mere muskel masse, og det er jo bare den bedste kommentar jeg kunne ønske mig. Så fuck dig jantelov, for det er jeg sku glad for at få af vide. :superman:

Nu vil jeg kaste lidt mad indenbords :4mewantfood: inden jeg skal gøre rent i lejligheden. :crazy:

Først lige.. hvad sker der i Odense?? (nysgerrige mig) :innocent:

For det andet.. Fed kommentar, hvem vil ikke gerne høre man ser mere trimmet og veltrænet ud.. :wootdance: Og så glæder jeg mig lidt til at se dig benchpress, vi skal nok få dig op på 40 kg d. 13 dec. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Først lige.. hvad sker der i Odense?? (nysgerrige mig) :innocent:

For det andet.. Fed kommentar, hvem vil ikke gerne høre man ser mere trimmet og veltrænet ud.. :wootdance: Og så glæder jeg mig lidt til at se dig benchpress, vi skal nok få dig op på 40 kg d. 13 dec. :superman:

Hey Nille pigen :bigsmile:

Mette har været så sød at invitere mig med til julefrokost i Odense sammen med hendes veninder, så det glæder vi os begge to kanon meget til! Det skal nok blive en vild weekend med masser af spas og løjer. :w00t:

Hehe ja hvem vil ikke gerne høre det?! Så er det bare træls at gå hjem på vægten og den ikke rykker sig en meter. :dry:

Hmm du skal ikke glæde dig til at se mig bænke..... :mad: Jeg er jo overhovedet ikke halvt så sej som du er til det. :superman: Bryst er desværre ikke min store force, men det er min ryg derimod. Så tager heller end gerne og leger med i en dødløft konkurrence, og så står jeg bare pænt og kigger i mens du banker drengene i bænkpres konkurrencen. :laugh:

Glæder mig til at se dig d. 13 dec.

Maria :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så er jeg hjemme efter en god 12 timers arbejds dag. :bigsmile:

Dagens ben arbejde blev til: 10 km. Troede faktisk jeg havde gået mere :dry:

Transport cykling 30 min.

Er lidt træt så skriver ikke så meget. Dog vil jeg gerne være en af de første der siger glædelig jul, nu når den første sne er faldet. :wink: Men for pokker hvor fryser man dog bagdelen af når man cykler hjem i den her kulde. :cold:

Nu vil jeg nyde at i morgen er lørdag, og det vil sige at jeg ikke skal have dårlig samvittighed over at putte lidt ekstra indenbords. :4mewantfood:

Godnat alle sammen! :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share