Strækmærker


Ramius
 Share

Recommended Posts

jeg har fået et lille rødt mærke som jeg har fået identificeret som et strækmærke. Det sidder ved venstre armhule. Nu undre det mig hvorfor jeg kun har fået på venstre og ikke også højre?

en anden underlig ting er at det umiddelbart er kommet i løbet af de sidste 2 uger hvor jeg ikke har trænet, grundet at jeg har skullet lave et projekt færdigt. Er der nogen der har en logisk grund til hvorfor det er kommet i løbet af 2 uger hvor jeg ikke har trænet, skyldes det bare at kroppen har skullet restituere sig ekstremt meget?

Nu er projektet afleveret og jeg skal til at træne igen. Hvordan med det strækmærke, det kan ikke ses der hvor det er nu, men kan det begynde at vokse eller hvordan skal jeg forholde mig til det i forhold til min træning?

Link to comment
Share on other sites

Ikke for noget, men er det ikke uhyggeligt pinligt at skulle spørge efter noget specielt savle for gravide, fordi man vokser hurtigt (Prøv at forklare hvemsomhelst at du ikke tager steroider når du for strækmærker, så tror jeg da man er stemplet - totalt uden grund) Det virker da pinligt...

"Nåå, er lillemor gravid?"

"Nej, det er sådan set til mig selv!?"

Link to comment
Share on other sites

ekspedienten gloede noget da jeg spurgte efter det, men da jeg kun vejer 75kg så tvivler jeg på at folk vil tro jeg er på AS.

Jeg har købt mats mavecreme, de sagde at der stort set ikke var nogen forskel på denne og så valgte jeg den her. Er der stor forskel på de her creme og bør jeg købe en af de dyrer creme som i foreslår?

Link to comment
Share on other sites

Ikke for noget, men er det ikke uhyggeligt pinligt at skulle spørge efter noget specielt savle for gravide, fordi man vokser hurtigt (Prøv at forklare hvemsomhelst at du ikke tager steroider når du for strækmærker, så tror jeg da man er stemplet - totalt uden grund) Det virker da pinligt...

"Nåå, er lillemor gravid?"

"Nej, det er sådan set til mig selv!?"

Ville du ikke skide det et stykke? Eller ville du render rundt med klamme stræk mærker resten af livet?

Link to comment
Share on other sites

Helosan er ikke så dyrt og kan bruges til mange forskellige ting, f.eks til en nylavet tatovering så det er der intet flovt i at købe.

Hvis man kan undgå strækmærker gør man det vel :unsure:

Mange kvinder har tendens til strækmærker på indersiden af låret, og det ser da ikke så charmerende ud. Så hvis jeg selv led af det ville jeg da også farer ned til den første og nærmeste matas.

På mænd synes jeg ikke det er så slemt, men hvis de er tydelige eller sidder nogle synbare steder kan jeg sagtens forstå at man vil have dem væk, da de også bliver endnu tydligere jo brunere man bliver.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share