Nu uden kaffe... så godt som.


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

:blink: Den film er da bare for spændende
Falde i søvn til "Flammen og Citronen"???? Fed film!!

Når du synes at Nygårdsvej er for langt hjemmefra - så er du vist ved at blive Københavner - med deres skræk for rejser over 10 min!!

:tongue:

Det er vist med Flammen og Citronen, som det er med Jean Michel Jarre, som det er med spinning, som det er med yoga, som det er med......... Enten kan man lide det, eller også kan man ikke. :laugh:

Aner ikke om den er kedelig eller ikke. Har ikke set den endnu, og jeg ved heller ikke, om jeg tør kaste mig ud i det. :wink:

Åh nej ja du har ret Arne... Jeg er nok ved at blive københavneriseret. Førhen var det ligemeget, om jeg skulle køre tværs Jylland for at nå en spinningtime, men nu ser det hele da anderledes ud... gys... :blink::w00t:

Jeg kan dog godt overtales til et Nygaardsbesøg. Mangler stadig at prøve Henrik Withen igen lidt tættere på.... (fy det lød lidt uartigt.) :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:4nope: Chr. Lykke holder ferie/orlov hele april. Vikaren er - så vidt jeg ved - en pige, der hedder Nanna og god. Jeg har dog ikke selv kørt ved hende. Hvis du alligevel kigger forbi timen ses vi nok :smile:

- Og godt at se dig tilbage i log-land :4thumbup:

Nemlig, jeg har kørt ved Nanna to gange, hun er forholdsvis ny men rigtigt gode timer syntes jeg :4thumbup:

Jeg kommer også - ved dog ikke hvor meget gas den skal have, update følger i min log :blush:

Link to comment
Share on other sites

Update fra Fredag den 4. april 2008 Styrketræning og let løb

Jeg kunne umuligt nå spinning timen kl 16.20 i Adelgade, da jeg uventet kom ud for et langdragstrækkende møde på arbejdet. :unhappy: Det må jeg så have til gode en anden god gang.

Turen gik derfor til Valby Equinox, og her fik jeg tilbagelagt styrketræningsdag 2 med træning af ben, ryg og mave sammen med betjenten. En smule luntetrav på et løbebånd ca. 25 min. Levende ben efter 2 dages hvile, men jeg vil ikke overdrive for megen cardio disse dage. Der venter mig en del afløserspinningtimer i næste uge, så det skal der også lige tages højde for.

God plads mellem maskinerne på grund af tidspunktet, så det var jo fint nok.

Update på lørdagens træning følger. Den er nemlig ikke helt endt endnu.

Stay tuned og rigtig god lørdag. :cool:

Jules

Link to comment
Share on other sites

:smile: Træningen kører for mig. Jeg er topmotiveret.

Update for lørdag 5. april 2008 Løb + astanga yoga.

Sted: Adelgade FitnessDK.

Jeg startede med 30 min løb, gik over til 15 min crosstrainer, men så kom dagens højdepunkt også.

YOGA Det er endelig lykkes mig at finde et godt yoga sted med instruktører, der lever (omend ikke fuldt) op til fabelagtige Mike i Århus, men så ihvertfald når de til hans knæ. :wub:

Hvor var det bare fantastisk at blive presset lidt mere igen. Yes jeg er tilbage, selvom jeg indtil videre kun kan afse en enkelt dag til yoga. Det er trods alt bedre end slet ingen yoga, og resten af vejen må jo så blive lidt hjemmepraksis. :bowdown: Sender en varm tanke til spinningsilden og hendes dejlige yogaoplevelser ved guru nummer 1. :flowers:

Alt for meget mad om aftenen med dertilhørende enorm mavepine.... av av av.. Så kan man lære det. :4crutches::yahoo:

Update for søndag den 6. april 2008 Spinning og styrketræning, Bryst, skuldre, triceps og biceps.

Masser af vand skal der drikkes. Sidder lidt med en følelse af at have drukket alt for lidt....

Sted: Equinox Valby

Superfed træning idag.

Spinning timen var lige til min egen smag og kroppen var dejlig medvillig til styrke bagefter, selvom det lige krævede lidt energimad til at komme videre på.

Triceps er godt smadret nu såvel som mine skuldre...

Cycling 2 (udholdenhed) :bike:

Tid 52 min

:heartpump: snit 168 ih guder da.... :devil:

Styrketræning dag 1. m betjenten.

Nu skal der vandres lidt.... :walking:

God søndag.

Jules

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Mandag den 7. april 2008 Spinning.

Det blev kun til en enkelt vikar time i spinning den dag. Der var ikke rigtigt kræfter til så meget mere, og betjenten havde desuden også smerter i skulderen (overbelastning), så det gav ligesom sig selv. At styrketræne alene er bare r.. efter, at jeg har fået en så fremragende træningsmakker til at presse mit korpus... lækkert. :wub:

Sted: Valby Equinox

Cycling 3 :bike:

Tid 52 min

:heartpump: Snit 165

Tirsdag den 8. april 2008 Spinning

Denne gang mine egne to timer. Betjenten stadig skadet, og jeg selv dommedagstræt...så heller ikke noget styrke her. :dry:

Forprang på activiostart til næste uge indbød til, at jeg kunne tvinge deltagerne til en bette maxtest.... :devil: Ihvertfald på time nummer 2.

Sted: Valby Equinox

Cycling Basic :bike:

Tid 45 min

:heartpump: Snit 156

Cycling 3 :bike:

Tid 51 min

:heartpump: Snit 168

Betjenten som fulgte med på begge timer, kunne berette om nyopfundet maxniveau... Super.. :4thumbup: :superman:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Fortsat....

Onsdag den 10.april 2008 Spinning og styrke.

Igen et par vikartimer i spinning men forinden nåede jeg lige at få styrketrænet lidt ben, ryg og mave. Ikke den samme power, som når betjenten træner med, men absolut bedre end ingenting. :innocent:

Trods megen spinning de sidste dage, så gik timerne overalt forventning, dog er min krop vist lykkelig for, at den ikke skal spinne mere før på søndag. Bagefter et dejligt solpas og så ud til Mollybilen og hjem og sunde sig.

Sted: Valby Equinox

Styrketræning dag 2. (gider ikke lige gentage mit program, længe leve dovenskaben) :innocent:

Cycling 3 :bike:

Tid 51 min

:heartpump: Snit 166

Cycling 1 :bike:

Tid 45 min

:heartpump: Snit 153

En enkelt ting der ærgede mig under onsdagens styrketræningspas var folks fraværenhed i forbindelse med træning med musik i ørerne... Jeg træner selv med en lille MP3afspiller i lommen (er ikke nogen IPOD-gadget-freak-og-savner-stadig-min-discman- :blush: ), men jeg hiver gerne propperne ud af ørerne for at snakke til andre. Anyway denne her pige stiller sig ved siden af mig i afventende position, hvorfor jeg så hiver propperne ud og siger, at jeg altså mangler 4 sæt, men at hun gerne må træne indimellem mine sæt. Hun glor bare opgivende og skrider så uden at sige noget!!!!! UHØFLIGT. Ja det tror jeg nok lige, det var.

:mad: Bliver simpelthen så harm over folks ignorante måde at være på nogle gange, når man selv forsøger at være lidt venlig.

:sneaky2: (lidt galde skal der også være plads til her)

Torsdagen vil formentlig ikke byde på så megen træning, da jeg har en massagetid i Valby kl 16, og de kloge anbefaler jo, at man ikke træner efter... vil jeg så overholde den formaning? Eller vil jeg styrketræne mit dag 1 program....??

Hmm nu må vi se, hvad korpus siger efter en solid omgang æltning af skuldre og ryg. Een ting er sikkert ...Fredag byder på lækker styrke og måske pool med mit livs udkårne. :wub: :4police: .Weekenden skulle ellers gerne blive brugt på et par gange yoga, så jeg får plejet den side også. :hippy: + jeg skal have stresset af... Har været enormt presset arbejdsmæssigt denne uge og også haft meget om ørerne ved siden af.

Rigtig god træning allesammen.

Jules

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

En enkelt ting der ærgede mig under onsdagens styrketræningspas var folks fraværenhed i forbindelse med træning med musik i ørerne... Jeg træner selv med en lille MP3afspiller i lommen (er ikke nogen IPOD-gadget-freak-og-savner-stadig-min-discman- :blush: ), men jeg hiver gerne propperne ud af ørerne for at snakke til andre. Anyway denne her pige stiller sig ved siden af mig i afventende position, hvorfor jeg så hiver propperne ud og siger, at jeg altså mangler 4 sæt, men at hun gerne må træne indimellem mine sæt. Hun glor bare opgivende og skrider så uden at sige noget!!!!! UHØFLIGT. Ja det tror jeg nok lige, det var.

:mad: Bliver simpelthen så harm over folks ignorante måde at være på nogle gange, når man selv forsøger at være lidt venlig.

:sneaky2: (lidt galde skal der også være plads til her)

Jules

Og galden er vist helt på sin plads her ... irriterende type!!

Er ved at være længe siden jeg har kigget i din log så et forsinket STORT tillykke med bryllups planerne.

Godt at se at du trives derovre i storbyen.

Ps:. Kommer du dig iøvrigt ikke snart over det 60er yoga flip og får investeret i en ordentlig racercykel?? Det er meget sjovere om sommeren end og ligge og vride sig på yoga måtterne ... :tongue:

/MTB4ever

Link to comment
Share on other sites

Bliver simpelthen så harm over folks ignorante måde at være på nogle gange, når man selv forsøger at være lidt venlig.

:sneaky2: (lidt galde skal der også være plads til her)

Jeg kan også til stadighed blive overrasket over, hvor hensynsløse folk er :nonono: Fatter fx heller ikke, hvorfor folk af en eller anden grund ikke mener, at det er nødvendigt at rydde håndvægte/vægtskiver op efter sig. Eller de folk, der hamstrer 10 forskellige håndvægte fordi "de altså skal bruge dem om lidt".. eller.. eller.. :smile:

Mht. MP3-afspillere, så må jeg med skam i stemmen og let rødmen indrømme, at jeg indtil videre har fået vasket to forskellige iPods ved 40 grader og 1400 omdr/min centrifugering :blush:

Link to comment
Share on other sites

Fortsat....

Bagefter et dejligt solpas og så ud til Mollybilen og hjem og sunde sig.

En enkelt ting der ærgede mig under onsdagens styrketræningspas var folks fraværenhed i forbindelse med træning med musik i ørerne... Jeg træner selv med en lille MP3afspiller i lommen (er ikke nogen IPOD-gadget-freak-og-savner-stadig-min-discman- :blush: ), men jeg hiver gerne propperne ud af ørerne for at snakke til andre. Anyway denne her pige stiller sig ved siden af mig i afventende position, hvorfor jeg så hiver propperne ud og siger, at jeg altså mangler 4 sæt, men at hun gerne må træne indimellem mine sæt. Hun glor bare opgivende og skrider så uden at sige noget!!!!! UHØFLIGT. Ja det tror jeg nok lige, det var.

:mad: Bliver simpelthen så harm over folks ignorante måde at være på nogle gange, når man selv forsøger at være lidt venlig.

:sneaky2: (lidt galde skal der også være plads til her)

Årh gooode gamle Molly :wub: Kan hun finde helt til djævleøen ? Giv hende et kærligt dask på hjelmen.

Ja jeg bliver simpelthen også nødt til at kommentere det med folks arrogante måde at være på.. Fordi man er en oversminket fitnesstøs kan man sku godt vise lidt hensyn over for sine medmennesker og så drop det vigtige pis. Træn dog igennem og tag makeup på når du skal hjem LOL.. Som om hun kan tillade sig mere fordi hun i sin egen verden er mere lækker. Det er fair nok at være i form og se godt ud, men jeg har ingen respekt for det hvis man bruger det til at hævde sig med over for andre. Jeg synes, for at rose Jullen, at du trodsalt har denne egenskab at du ikke sætter dig et niveau højere end dine deltagere på holdet og er i samme niveau. Det er jo det man kendetegner en god instruktør på Julie, så klap dig selv på skulderen. Du er god!

Jeg træner ikke for at se lækker ud i centret, det er bl.a. også derfor jeg foretrækker at træne i et old school center hvor det er tilladt at brøle,svede og træne igennem istedet for det lidt mere hi-tech agtige, hvilket da også er lækkert og stilrent (til spinning).

Åh ja, der er nu ikke en lyd som i en god gammel discman :)

Link to comment
Share on other sites

:sun::cheer: Jubiii der er stadig nogle, der følger med den gamle hejre her på mol siden.... :banana3: :hippy: Dejligt med så skønne kommentarer.... Lad os starte fra en ende af. :moon:

Og galden er vist helt på sin plads her ... irriterende type!!

Er ved at være længe siden jeg har kigget i din log så et forsinket STORT tillykke med bryllups planerne.

Godt at se at du trives derovre i storbyen.

Ps:. Kommer du dig iøvrigt ikke snart over det 60er yoga flip og får investeret i en ordentlig racercykel?? Det er meget sjovere om sommeren end og ligge og vride sig på yoga måtterne ... :tongue:

/MTB4ever

:yo: Cycling dude...Tusind tak for din lykønskning. Tænkte nu nok at der faldt en kommentar omkring cykling og yoga... hmm jeg har ikke mistet lysten til at kaste mig noget mere (eller i det hele taget) ud i udendørscyklingen, men jeg syntes lysten er dalet efter mit exit fra Jylland. København er ikke lige den type sportsgrens mekka... (med fare for at blive haglet ned nu høhø :tomaatit: ) Ihvertfald ikke for mit vedkommende. Jeg skal først lære terrænet herovre at kende, før jeg begiver mig ud i den slags, men min gode ven....den er bestemt ikke død endnu, den idé....så for now, så holder jeg mig på måtten... :sun:

Håber du får en masse fede stunder i sadlen, og jeg følger stadig med i din log.... :bunny:

Jeg kan også til stadighed blive overrasket over, hvor hensynsløse folk er :nonono: Fatter fx heller ikke, hvorfor folk af en eller anden grund ikke mener, at det er nødvendigt at rydde håndvægte/vægtskiver op efter sig. Eller de folk, der hamstrer 10 forskellige håndvægte fordi "de altså skal bruge dem om lidt".. eller.. eller.. :smile:

Mht. MP3-afspillere, så må jeg med skam i stemmen og let rødmen indrømme, at jeg indtil videre har fået vasket to forskellige iPods ved 40 grader og 1400 omdr/min centrifugering :blush:

Lækkert at høre at det ikke kun er mig, der bliver overfuset (eller bare ignoreret) på den måde.. :dead_banana:

AK AK AK med de IPODS der.... :4nope: Hvordan kunne du dog gøre det..... ? :rofl2:

Årh gooode gamle Molly :wub: Kan hun finde helt til djævleøen ? Giv hende et kærligt dask på hjelmen.

Ja jeg bliver simpelthen også nødt til at kommentere det med folks arrogante måde at være på.. Fordi man er en oversminket fitnesstøs kan man sku godt vise lidt hensyn over for sine medmennesker og så drop det vigtige pis. Træn dog igennem og tag makeup på når du skal hjem LOL.. Som om hun kan tillade sig mere fordi hun i sin egen verden er mere lækker. Det er fair nok at være i form og se godt ud, men jeg har ingen respekt for det hvis man bruger det til at hævde sig med over for andre. Jeg synes, for at rose Jullen, at du trodsalt har denne egenskab at du ikke sætter dig et niveau højere end dine deltagere på holdet og er i samme niveau. Det er jo det man kendetegner en god instruktør på Julie, så klap dig selv på skulderen. Du er god!

Jeg træner ikke for at se lækker ud i centret, det er bl.a. også derfor jeg foretrækker at træne i et old school center hvor det er tilladt at brøle,svede og træne igennem istedet for det lidt mere hi-tech agtige, hvilket da også er lækkert og stilrent (til spinning).

Åh ja, der er nu ikke en lyd som i en god gammel discman :)

Joooo Mollypigen klarer sig fint i staden. Den bliver lidt oftere beskidt end 'hjemme', men forureningen er også liiige en tand kraftigere end i Århus.. Kan blandt andet se dette på mine vinduer...efter 14 dage og en pudsning er de simpelthen så MÅGEDE igen.... :raisebrow:

Om det er et hightech center eller noget råt værftsudstyr, er også ligegyldigt for mig..... men jeg indrømmer da blankt, at jeg nyder svømmepølen indimellem.... :4winkkiss:

Knus til jer alle.

Jullen

Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 10. april 2008 Minus træning

Det blev altså ikke til noget træning efter massage.. Jeg var godt mør, og der var godt gang i myoserne, eller hvad de nu hedder i min krop. Havde blandt andet en krasbørstig satan til venstre for min ryggrad, så den skal jeg lige have behandlet igen en anden dag. Toptunet fys i mit center, som virkelig har lært ved de bedste, så av for katten da... min arme krop kom under heftige tryk.... Men det hjalp.... :banana: Rent faktisk fik jeg så meget energi, at jeg skyndte mig hjem (via cykel rent faktisk), handlede ind, flyttede rundt på møblerne, gjorde rent og fik vasket tøj..... pyhaaaa :4whistling: Hvis der er noget, vi piger er gode til....så er det at rykke rundt på tingene. Har jeg ikke ret? :slut:

Rigtig god aften til boardet. Nu står den på aftensmamse. :4eat:

En træt danf....

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

OMG skal da lige love for der sker ting og sager i dit liv... BRYLLUP Jubiii det er sgu da bare helt fuldstændigt fantastisk, der er ikke noget som at have en ægtemand, helt uvurderligt efter min mening :tongue:

Loggede mig egentlig herind igår for lige at lure lidt i forskellige logs, din blandt andet, og må sige at jeg bare er så glad på dine vegne....kys kys kys til dig fra mig...kan man fornemme at duen er ved at gå i selvsving her ?

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

AK AK AK med de IPODS der.... :4nope: Hvordan kunne du dog gøre det..... ? :rofl2:

Ja, det ved jeg heller ikke lige. Man kan måske forstå det med min iPod shuffle, nu den nu ikke er større.. men nano'en burde jeg nok have spottet inden. De virker forresten stadig begge to.. de skulle bare lige tørre et par dage :smile:

Kan blandt andet se dette på mine vinduer...efter 14 dage og en pudsning er de simpelthen så MÅGEDE igen.... :raisebrow:

Det er da godt at se, at det københavnske sprog ikke har sat sig fast endnu! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 10. april 2008 Minus træning

Det blev altså ikke til noget træning efter massage.. Jeg var godt mør, og der var godt gang i myoserne, eller hvad de nu hedder i min krop. Havde blandt andet en krasbørstig satan til venstre for min ryggrad, så den skal jeg lige have behandlet igen en anden dag. Toptunet fys i mit center, som virkelig har lært ved de bedste, så av for katten da... min arme krop kom under heftige tryk.... Men det hjalp.... :banana: Rent faktisk fik jeg så meget energi, at jeg skyndte mig hjem (via cykel rent faktisk), handlede ind, flyttede rundt på møblerne, gjorde rent og fik vasket tøj..... pyhaaaa :4whistling: Hvis der er noget, vi piger er gode til....så er det at rykke rundt på tingene. Har jeg ikke ret? :slut:

Rigtig god aften til boardet. Nu står den på aftensmamse. :4eat:

En træt danf....

Ja, vi er nogle stykker, som kender til det der med ubehag efter fys-behandling. Hvis de lige rammer en `gammel´ myose, så kan der frigives så mange affaldsstoffer, at man nærmest oplever en lille forgiftnings-tilstand. Det oplevede jeg selv i forrige uge.

Kuren for dette er: Vand, vand, vand, og så at man TAGER DET ROLIGT, indtil skidtet er ude af kroppen igen (og ja, det er svært, når man har ild i r...).

Pas godt på dig selv. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvis der er noget, vi piger er gode til....så er det at rykke rundt på tingene. Har jeg ikke ret? :slut:

Du har så evigt ret :w00t:

Kender også en som snart vil blive udsat for selvsamme fænomen :4whistling: :innocent::wub::wub:

Mågede -godt nok længe siden jeg har hørt det udtryk :tongue:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Så må betjenten på banen igen :4thumbup:

Jeg må også sige, at jeg har fundet den perfekte kvinde i Julie. Hun beskriver selv, at vi er gode træningsmakkere..... Det er så fedt, at man kan dele sin hobby med sin kæreste. Det er der flere af mine venner som er ret misundelige over.... Jeg syntes bare det er cool :blush:

Nu bliver hun jo så også min kone den 20. september :wub: og dermed har vi begge et mål om at være toptunede til denne dag :superman: Så træningen fortsætter med fuld styrke!

Nu er min skulder heldigvis god igen..... noglegange skal man virkelig leve efter "Less is more" Det har betjenten også måtte sande :smile:

Kan I have en god weekend allesammen.

Solen skinner og vi går den varme tid i møde.

Kan det hele blive meget bedre? :tongue:

Edited by donkarkov
Link to comment
Share on other sites

OMG skal da lige love for der sker ting og sager i dit liv... BRYLLUP Jubiii det er sgu da bare helt fuldstændigt fantastisk, der er ikke noget som at have en ægtemand, helt uvurderligt efter min mening :tongue:

Loggede mig egentlig herind igår for lige at lure lidt i forskellige logs, din blandt andet, og må sige at jeg bare er så glad på dine vegne....kys kys kys til dig fra mig...kan man fornemme at duen er ved at gå i selvsving her ?

Meeeeeen dog Duenn... Jeg har faktisk godt noteret, at du er tilbage på Mol, og endda ved fuld flor i din egen log også. Jeg skal nok holde dig i ørerne denne gang, så du fortsætter med at update. Dejligt at have dig tilbage igen.... :4thumbup: Tusind tusind tak for din hilsen og lykønskning, og jeg glæder mig også rigtig meget til at blive 'voksen', selvom jeg stadig er et kæmpestort legebarn. :innocent: (elsker når du går i selvsving... så bliv endelig ved med det.... :laugh: )

Ja, det ved jeg heller ikke lige. Man kan måske forstå det med min iPod shuffle, nu den nu ikke er større.. men nano'en burde jeg nok have spottet inden. De virker forresten stadig begge to.. de skulle bare lige tørre et par dage :smile:

Det er da godt at se, at det københavnske sprog ikke har sat sig fast endnu! :laugh:

Een ting er sikkert...jeg bliver ALDRIG københavner på min dialekt.... Dog greb jeg mig i at sige NEDEREN den anden dag.... OMG :blink:

Ja, vi er nogle stykker, som kender til det der med ubehag efter fys-behandling. Hvis de lige rammer en `gammel´ myose, så kan der frigives så mange affaldsstoffer, at man nærmest oplever en lille forgiftnings-tilstand. Det oplevede jeg selv i forrige uge.

Kuren for dette er: Vand, vand, vand, og så at man TAGER DET ROLIGT, indtil skidtet er ude af kroppen igen (og ja, det er svært, når man har ild i r...).

Pas godt på dig selv. :smile:

Du har helt ret min kære okse... Jeg faldt omkuld som et lys ved 23 tiden og sov til den lyse morgen nonstop.... det er sjældent, det sker denne tid, hvor jeg er lidt stresset.... :wink: Dejligt, det var det.... og der skal bestilles endnu en massage tid, så jeg kan få æltet stængerne og lænden den grumme... :cool:

Du har så evigt ret :w00t:

Kender også en som snart vil blive udsat for selvsamme fænomen :4whistling: :innocent::wub::wub:

Mågede -godt nok længe siden jeg har hørt det udtryk :tongue:

:laugh: Jeg vidste godt, at I ville fange ordet 'mågede', og det var da også derfor, at jeg lige måtte tilføje det med store bogstaver.... Indrømmet...jeg bruger det især i det talte sprog (dog ikke på arbejde :bigsmile: )

Ja betjenten kan vist godt tale med om det med at flytte rundt på sagerne... :innocent: Så nu ved brandmanden jo godt, hvad der venter ham....

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Så må betjenten på banen igen :4thumbup:

Jeg må også sige, at jeg har fundet den perfekte kvinde i Julie. Hun beskriver selv, at vi er gode træningsmakkere..... Det er så fedt, at man kan dele sin hobby med sin kæreste. Det er der flere af mine venner som er ret misundelige over.... Jeg syntes bare det er cool :blush:

Nu bliver hun jo så også min kone den 20. september :wub: og dermed har vi begge et mål om at være toptunede til denne dag :superman: Så træningen fortsætter med fuld styrke!

Nu er min skulder heldigvis god igen..... noglegange skal man virkelig leve efter "Less is more" Det har betjenten også måtte sande :smile:

Kan I have en god weekend allesammen.

Solen skinner og vi går den varme tid i møde.

Kan det hele blive meget bedre? :tongue:

:smile: Du har helt ret min kære officer of the law....

Ååhh jow - piger og så det at flytte rundt :smile:

Det var jo det, jeg sagde (eller skrev)... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det er så fedt, at man kan dele sin hobby med sin kæreste. Det er der flere af mine venner som er ret misundelige over.... Jeg syntes bare det er cool :blush:

Det er helt fantastiskat dele træningen med kæresten. Er selv i den samme, heldige situation :wub:

Ja betjenten kan vist godt tale med om det med at flytte rundt på sagerne... :innocent: Så nu ved brandmanden jo godt, hvad der venter ham....

Tror ikke heeeelt det er gået op for ham, han får det at føle på den hårde måde :laugh:

Kan I to turdelduer have en fantastisk weekend, med lækker træning, og mere dejligt vejr :sun:

Link to comment
Share on other sites

Det er helt fantastiskat dele træningen med kæresten. Er selv i den samme, heldige situation :wub:

Tror ikke heeeelt det er gået op for ham, han får det at føle på den hårde måde :laugh:

Kan I to turdelduer have en fantastisk weekend, med lækker træning, og mere dejligt vejr :sun:

Hmm point til spinning der .....

Det gør det unægteligt noget nemmere at følges ad ......

Link to comment
Share on other sites

Det er helt fantastiskat dele træningen med kæresten. Er selv i den samme, heldige situation :wub:

Tror ikke heeeelt det er gået op for ham, han får det at føle på den hårde måde :laugh:

Kan I to turdelduer have en fantastisk weekend, med lækker træning, og mere dejligt vejr :sun:

Mooon ikke den gode brandmand er klar over det... Ihvertfald hvis han har fuldt med i tvserien "Den lille forskel", som for en rum tid siden hærgede DR. Et aldeles godt program, som kunne få de fleste til at smile lidt, for der ER jo en meget stor forskel på mænd og kvinder. Vi ved det jo godt i forvejen, men meget morsom sådan lige at få det serveret på tv også. :cooldance:

Det har været en lækker weekend med masser af træning og sol på de små kinder... :firebounce:

Hmm point til spinning der .....

Det gør det unægteligt noget nemmere at følges ad ......

Touché. Styrketræning er også unægteligt noget federe, når man er to.... :wub:

Link to comment
Share on other sites

:crybaby: Weekenden snart ved at være slut...VRÆÆÆÆLLLL...

Update Fredag den 11. april 2008. Styrketræning bryst, skuldre, triceps, biceps - lidt løb.

Så jeg skruer lige tiden tilbage til fredagen. Dagen hvor Molly kunne få sine fine nye Dotzfælge 13" på tæerne.. Uhhh den pige er så fin så fin.... :cheer: Væk med de larmende og hårde vinterdæk og på med sommersandalerne...

Herefter træning:

Sted: Equinox Valby

Styrketræning dag 1.

Løb 30 min...

En ikke helt så god fredag trods positiviteten over de nye dæk. Maven voldte kvaler som følge af en kage-på-arbejde-hvorfor-er-der-altid-kage-om-fredagen-? øv æv at jeg spiste den... Gør det normalt aldrig.... :sorry:

Lørdag den 12 april 2008 Styrketræning ben, ryg og mave + 45 min spinning

Betjenten og mig fik lavet en solid omgang styrke, som kunne mærkes...især benene var ramt bagefter... Derefter skulle vi teste det nye Activio system, som skal igang i Equinox Valby. Ja ja jeg ved godt, at det ikke er noget nyt, da det har været på landsplan mange steder længe, men jeg sys absolut det er sjovt, og jeg glæder mig over, at vi nu kan få folk i det center til at bruge pulsmålere. Et fænomen som stadig ikke rigtig findes på de kanter... :dead_banana:

Sted: Equinox Valby

Styrketræning dag 2

Spinning egen træning med betjenten 45 min.

Søndag den 13. april 2008 Styrketræning bryst, skuldre, triceps og biceps + spinning.

Solskin på øen... :sun: Alting bliver så meget bedre, når solen skinner.

Fik styrketrænet alene inden min cykeltime, da betjenten skulle noget andet..... Herefter en god (sys jeg selv :hehe: ) undervisnings time med nogle herlige enkeltstarts sekvenser indimellem...

Sted: Equinox Valby

Styrketræning dag 1.

Cycling 2 :bike:

Tid 51 min

:heartpump: snit 166

Godt brugt i korpus bagefter... ud til Molly og hjem og forberede det ultimative event of the day. WALKING..... :walking:

Betjenten var i mellemtiden kommet hjem, så det var bare hurtigt indenbords med frokosten og ud i det blå... En tur der strakte sig op gennem KVL haven med de smukke japanske kirsebær, der blomstrer så smukt, og de flotte lyserøde Rhodedendrons, videre til Frederiksberg have hvor 'hejremanden' sad med sine to tamme fugle. Vi fortsatte over Søndermarken videre ud mod Valby....et lille sving og fortsatte så tilbage ad en anden vej. Pitstop på et par bænke med en vandflaske og en is :icecream: ...ah solens D vitaminer der kradsede på kinden....

NU..... afslapning... varme kinder og ømme ben...

Dejlig afslutning på weekend, men er jeg klar til mandag???

NEJ :4ranting: Vil bare holde friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :hehe:

Rigtig god søndag til alle

Julie

Link to comment
Share on other sites

Princippet 'Less is more' lever vist ikke helt op til mine forventninger.. Her de sidste dage, har jeg virkelig fået kørt lidt for my spinning, så det er godt, at jeg har nogle træningsfridage ventende og ikke mindst et besøg til min number one town Århus... :heartpump:

Mandag den 14. april 2008 Spinning.

1 stk Vikar time.

Sted: Valby Equinox

Cycling 3 :bike:

Tid 52 min

:heartpump: snit 168

Simpelthen for busted til noget som helst, så alle ønsker omat hoppe på en yogatime bagefter måtte droppes. Kørte nogle stående max-belastnings-enkelttakts-intervaller, og det slog lige luften ud af såvel mig som deltagerne. Dejligt.

Tirsdag den 15. april 2008 Spinning

Egne timer

Sted: Equinox Valby

Cycling Basic :bike:

Tid 48 min

:heartpump: snit 155

Cycling 3 :bike:

Tid 52 min

:heartpump: snit 166

Absolut ikke kræfter til at styrketræne. Det bliver der til gengæld rodet bod på i dag onsdag.

De sidste par nætter har mere eller mindre været for søvnløse. Faresignaler.

1. Stresset på job og i fritiden

2. Al for megen spinning.

Jeg har to vikartimer igen idag, men så er det også slut... Skal slet ikke spinne mere før.... LØRDAG...Dennegang i min gamle stald i Århus ved den lille spinamok Brian. + en ordentlig portion styrketræning..

Bagefter et sol/spisepas med dejlige venner ved åen... Det bliver i sandhed en dejlig weekend... :sun::yahoo:

Torsdag og fredag vil være træningsfrie med lange gåture som et absolut must. Stedet vil være omgivelserne ved Viborg...

Rigtig god bededagsferie/strejke osv allesammen.

På gensyn. :hippy:

Jules

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share