Nu uden kaffe... så godt som.


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Haloooooo !!!!

:4band: Hvor i himlens navn bliver din træning af Julie ? Vi ved du laver noget ? :poking:

:4whip:

Autjjjjjj tough dame der... :blush::tongue:

Jooooooo jeg laver da lidt, men kæææææeeeelig logføring er vist det eneste, jeg pt. kan bidrage med, og så er det nok bedre, at lade den ligge lidt... :innocent:

Kan jo nærmest copy and paste det sidste år mht. til træning.... :4thumbup: Er dog ved at skære ned på spinningundervisningen, så der bliver plads til meget mere af min egen træning....foråret er jo på vej så løbeskoene skal også passes.... Nu må vi se, om det bliver til en return i foråret.... :w00t:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja, det så jeg godt på facebook... hvornår er du begyndt at løbe ?

Ja ok, energien skal jo være der til at logge - men kedelig er altså det sidste ord jeg vil sætte på dig Julie. Du hopper jo noget så vildt rundt og spreder glæde i vores andres logs :wink: det er dejligt.

Så tough er jeg heller ikke... jeg er faktisk ret så blød :blush:

PB

Link to comment
Share on other sites

Ja, det så jeg godt på facebook... hvornår er du begyndt at løbe ?

Ja ok, energien skal jo være der til at logge - men kedelig er altså det sidste ord jeg vil sætte på dig Julie. Du hopper jo noget så vildt rundt og spreder glæde i vores andres logs :wink: det er dejligt.

Så tough er jeg heller ikke... jeg er faktisk ret så blød :blush:

PB

Begyndt og begyndt. Jeg har faktisk løbet siden 2000, men de sidste par år er det desværre ikke blevet til så meget pga. for megen spinning og cykling.. :dry: Så jeg vil meget gerne til igen at gøre det lidt mere regelmæssigt. Jeg skal bare liiiige finde tiden til at komme ordentligt i gang igen, så nu her fra 1. marts, hvor jeg skærer ned til kun at undervise 2 timer om lørdagen, ja så vil der blive mere tid til at komme ud i den friske luft med kondidapperne... :smile:

Jeg har det dog, som om jeg skal starte forfra....og løber derfor sjældent mere end 7-8 km....(ellers falder jeg om :wink: )

:blush: Jeg prøver på at sprede lidt glæde i jeres logs, og selvom jeg ikke altid lige får skrevet så meget, så titter jeg altid med i dem, jeg kender... :blush:

:w00t: Blød dig???? NOOOOT!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hvor er I dog søde I to. Jeg vil stadig overveje det, for jeg kunne dårligt forestille mig at nogen ville finde mine skriblerier interessante....Men så kunne jeg måske selv bruge loggen til et eller andet konstruktivt.... :4disguise:

Jo træning kører da omend den har været lidt sporadisk de sidste par uger, da det her 'Pandekagehus' jo skal være færdig til den 15 marts, hvor policen og jeg flytter ind. Det ser allerede supergodt ud, men der mangler stadig en del...... Det var nok lidt mere end først antaget til trods for den perfekte stand, huset ellers var i.... :wub: Ak ja der er nok en del, når man bliver husejer... :wink:

Jeg forventer klart, at træning bliver på fuld blus igen om nogle dage..... Kroppen har bare ikke så megen energi tilbage efter maling og alt muligt andet.... :nonono:

/Jules

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share