Wuuuwu


Rallemalone
 Share

Recommended Posts

Hvis du har en fedt-% på 5, tror jeg ikke du skal satse på at tabe dig vha. fedt-tab. Så skal der andre midler i brug. Enten kan du tabe muskelmasse, eller måske kan du klippe dig helt korthåret, klippe dine negle korte, rense ører, pudse næse osv. Jeg ved godt, at det hver for sig ikke giver meget, men tilsammen kan det måske give lidt :w00t:

Seriøst: Jeg tror enten din fedt-% er højere, eller også skal du ikke tabe dig mere :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du har en fedt-% på 5, tror jeg ikke du skal satse på at tabe dig vha. fedt-tab. Så skal der andre midler i brug. Enten kan du tabe muskelmasse, eller måske kan du klippe dig helt korthåret, klippe dine negle korte, rense ører, pudse næse osv. Jeg ved godt, at det hver for sig ikke giver meget, men tilsammen kan det måske give lidt :w00t:

Seriøst: Jeg tror enten din fedt-% er højere, eller også skal du ikke tabe dig mere :smile:

Kom nu med et kvalificeret svar. Kan absolut ikke bruge det svar til noget som helst.

Fik målt min fedt % igår med en Titan vægt så mon ikke det er deromkring. Og kan jo se der er lidt fedt og det burde jo kunne komme af !!

Link to comment
Share on other sites

Kom nu med et kvalificeret svar. Kan absolut ikke bruge det svar til noget som helst.

Fik målt min fedt % igår med en Titan vægt så mon ikke det er deromkring. Og kan jo se der er lidt fedt og det burde jo kunne komme af !!

Hvor lav skal din vægt være før du er tilfreds? Eller er det spejlet der fortæller dig at der er lidt fedt?

Jeg er dog enig med første svar at du enten skal tabe muskler for at komme længere ned såfremt vejningen stemmer (pas dog på med ikke at ende som tyndfed), eller også er det vejningen der er fejlbehæftet. Der skal være noget fedt på din krop (gerne omkring brystpartiet :smile: ).

Men kom med et billede, eller mere info så kan nogen måske hjælpe mere.

Edit; iøvrigt er det lidt bekymrende at se at 20% af dit kalorie indtag kommer fra protein pulver.

Edited by Waits
Link to comment
Share on other sites

Kom nu med et kvalificeret svar. Kan absolut ikke bruge det svar til noget som helst.

Fik målt min fedt % igår med en Titan vægt så mon ikke det er deromkring. Og kan jo se der er lidt fedt og det burde jo kunne komme af !!

Hvis du virkeligt har en fedt procent på 5% burde du så ikke overveje om ikke du har en sygelig besættelse af at smide fedt?

Nogle mennesker ville kalde det for spiseforstyrrelser... :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Kom nu med et kvalificeret svar. Kan absolut ikke bruge det svar til noget som helst.

Fik målt min fedt % igår med en Titan vægt så mon ikke det er deromkring. Og kan jo se der er lidt fedt og det burde jo kunne komme af !!

Okay - jeg ved godt, at du ikke kunne bruge det svar, men jeg tror helt seriøst at din fedt-% må være højere end 5%, hvis du kan se fedt på din krop.

Så vidt jeg ved, så måler en Tanita-vægt også det fedt, som sidder f. eks. omkring indvoldene og hjernens fedt. Bare denne fedt-mængde alene burde udgøre mere end 5% af din kropsvægt.

Kender du fordelingen af protein-fedt-kulhydrat i din kost? Ved du hvor mange kalorier du spiser om dagen? dyrker du motion? 186 cm og 79 kg lyder som normal bygning, men det er svært at give råd eller vejledning når man ikke ved mere om dig.

Jeg er ikke bekendt med, at lavt kulhydratindtag kan få stofskiftet til at ændre sig :smile:

EDIT: Jeg bemærker nu, at du faktisk kender dit kalorieindtag og energifordeling :blush: Det lyder utroligt, at du ikke taber dig på 1332 kcal, hvis det er niveauet du normalt ligger på.

Edited by MarianneB
Link to comment
Share on other sites

Kom nu med et kvalificeret svar. Kan absolut ikke bruge det svar til noget som helst.

Men pointen er ikke desto mindre god nok. Mandekroppen har et indhold af essentielt fedt på omkring 2-4%. Hvis du er målt til fem procent (og med en sandynlig fejlmargen til begge sider) er der ikke meget fornuft i at gå længere ned.

Hvad er formålet med at smide ydeligere fedt?

Link to comment
Share on other sites

Jeg smider et billede ind her en af dagene.

Jeg føler jeg har lidt fedt på røven, altså når jeg tager stramme bukser på, kan det godt ligne det falder lidt ud over kanten. ikke noget voldsomt som før men lidt.

Maven er ved at være der men når jeg sidder og læner mig ind over er det sgu godt nok lige en delle der skal væk :/

Link to comment
Share on other sites

Kom nu med et kvalificeret svar. Kan absolut ikke bruge det svar til noget som helst.

Fik målt min fedt % igår med en Titan vægt så mon ikke det er deromkring. Og kan jo se der er lidt fedt og det burde jo kunne komme af !!

Det var dog et helt utroligt grimt svar på en god henvendelse.

MarianneB har 100% i hvad hun siger.

Enten er din fedt% højere end 5 eller også skal du ikke tabe dig mere.

Og du har målt din fedtprocent med en titan vægt... siger du som om at det er de vises sten! :laugh:

Du bør nok genoverveje din retorik hvis du også i fremtiden vil have hjælp på dette board.

Link to comment
Share on other sites

Det var dog et helt utroligt grimt svar på en god henvendelse.

MarianneB har 100% i hvad hun siger.

Enten er din fedt% højere end 5 eller også skal du ikke tabe dig mere.

Og du har målt din fedtprocent med en titan vægt... siger du som om at det er de vises sten! :laugh:

Du bør nok genoverveje din retorik hvis du også i fremtiden vil have hjælp på dette board.

Hvad skal jeg bruge svaret til, skal jeg klippe mine negle, klippe håret af osv. ?? Der står med en titan vægt så mon ikke deromkring. Hvordan kan du nogensinde forstå det som " de vise sten " Ved godt den kan være upræcis. Det var også en af grundene til jeg lage dette emne ud på boardet! Ved ikke hvad du forventer ? Men rimelig ligegyldig post.

Link to comment
Share on other sites

Hvad skal jeg bruge svaret til, skal jeg klippe mine negle, klippe håret af osv. ?? Der står med en titan vægt så mon ikke deromkring. Hvordan kan du nogensinde forstå det som " de vise sten " Ved godt den kan være upræcis. Det var også en af grundene til jeg lage dette emne ud på boardet! Ved ikke hvad du forventer ? Men rimelig ligegyldig post.

Jeg prøver såmænd bare på at gøre dig klar til det virkelige liv hvor man ikke bare kan komme med det ene flabede svar efter det andet.

Marianne svarer ret præcist på dit spørgsmål og så kommer du med en sviner. Dårlig stil.

En titanvægt er i bedste fald ubrugelig at benytte til korrekt måling af fedtprocent. Hvis du havde den mindste indsigt i den menneskelige anatomi ville du måske også stille spørgsmålstegn ved målingen på 5% når du siger at 'maven er ved at være godt med' og 'Jeg føler jeg har lidt fedt på røven, altså når jeg tager stramme bukser på, kan det godt ligne det falder lidt ud over kanten.'.

Så istedet for at komme herind og tro du ved alt kunne du måske være bare en lille smule mere ydmyg når du gerne vil have vores hjælp.

Det ville klæde dig.

Link to comment
Share on other sites

- hvorfor spiser du protein pulver? du indtager 185g protein pr. dag, det er ca. 115g. mere end de normalt 0,8g pr. kg. kropsvægt - der anbefales!!!

- hvor meget træner du (dage/timer og art)?

- hvordan ser din normale døgnrytme ud? er du eksempelvis aktiv derudover? eller har du et "sidde-job" og benytter du en bil/bus el.l. til person-transport?

- hvor meget vand drikker du i døgnet? og lad være med at overvurdere det.

- er du en hankøn? ( går dog ud fra at du er det).

- prøv engang at blive målt med en tang, og/eller på en anden vægt! jeg har ca. 11,5%fedt og hvis jeg bukker mig frem ser jeg kun nogle hudfolder og mavemusklerne! og står jeg oprejst, kan jeg på fadt i en ca. 1cm tyk hudfold, som jeg kan hive max 3 cm. ud fra musklerne på maven. og de fleste normale personer vil nok kalde mig en smule mager/tynd...

Link to comment
Share on other sites

Jeg prøver såmænd bare på at gøre dig klar til det virkelige liv hvor man ikke bare kan komme med det ene flabede svar efter det andet.

Marianne svarer ret præcist på dit spørgsmål og så kommer du med en sviner. Dårlig stil.

En titanvægt er i bedste fald ubrugelig at benytte til korrekt måling af fedtprocent. Hvis du havde den mindste indsigt i den menneskelige anatomi ville du måske også stille spørgsmålstegn ved målingen på 5% når du siger at 'maven er ved at være godt med' og 'Jeg føler jeg har lidt fedt på røven, altså når jeg tager stramme bukser på, kan det godt ligne det falder lidt ud over kanten.'.

Så istedet for at komme herind og tro du ved alt kunne du måske være bare en lille smule mere ydmyg når du gerne vil have vores hjælp.

Det ville klæde dig.

Hvis du havde den mindste indsigt i den menneskelige anatomi ville du måske også stille spørgsmålstegn ved målingen på 5%, hvad er det for noget at skrive. Du over dramatisere det jo! Hvorfor holder du dig ikke til emnet. Marianne skrev tidligere at hun godt kunne se svaret var ubrugligt.

Tror det er dig der skal klædes på til det virkelige liv kammerat.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du havde den mindste indsigt i den menneskelige anatomi ville du måske også stille spørgsmålstegn ved målingen på 5%, hvad er det for noget at skrive. Du over dramatisere det jo! Hvorfor holder du dig ikke til emnet. Marianne skrev tidligere at hun godt kunne se svaret var ubrugligt.

Tror det er dig der skal klædes på til det virkelige liv kammerat.

Rallematore... det de andre prøver, at fortælle dig er, at der findes særdeles få personer i verden med en fedt procent på 5%, og det er ikke umiddelbart sundt. Desuden vil du uden en relativt stor muskelmasse bare se udsultet ud fremfor muskuløs.

Summa summarun folk har bare forsøgt at hjælpe dig, men de tvivler på din fedtprocent. fordi 1) de fleste fedtmålere er ganske utroværdige 2) meget få har en så lav fedtprocent.

Nej, du kan muligvis ikke bruge svarene til noget, men de er skrevet, fordi det er et fakta, at hvis du har en fedtprocent på 5%, så har du ikke noget synligt fedt og din sundhedstilstand er i fare, hvorfor du ikke skal tabe dig yderligere (snarere tage på).

Ellers har fedt procenten måling været forkert, men du skal formentligt stadig ikke tabe dig, da du formentligt er relativt tynd i forvejen..

Det fedt, du tror, du har på røven, kan det ikke bare være løs hud... Man har relativt meget løshud på røven, da hofteleddet har relativ stor bevægelighed i hofte fleksion (hug bevægelsen).

Link to comment
Share on other sites

Hvis du havde den mindste indsigt i den menneskelige anatomi ville du måske også stille spørgsmålstegn ved målingen på 5%, hvad er det for noget at skrive. Du over dramatisere det jo! Hvorfor holder du dig ikke til emnet. Marianne skrev tidligere at hun godt kunne se svaret var ubrugligt.

Tror det er dig der skal klædes på til det virkelige liv kammerat.

Hvad det er?

Det er sandheden.

Du kommer ind og stiller et simpelt spørgsmål som MarianneB besvarer. Resten af tiden er du flabet.

Det lyder dog ikke som om du står til at redde.

Jeg kondolerer.

Link to comment
Share on other sites

Maven er ved at være der men når jeg sidder og læner mig ind over er det sgu godt nok lige en delle der skal væk :/

Måske har du en lidt urealistisk forventning til din kropsbygning. Selv når jeg er allermest cuttet (hvilket dog ikke er i nærheden af 5%) får jeg en delle eller nærmere en hudfold på maven, når jeg sidder og læner mig forover. Jeg tror ikke du skal regne med at få et vaskebrædt, som er synligt ligegyldigt hvilken stilling din krop befinder sig i.

Link to comment
Share on other sites

Måske har du en lidt urealistisk forventning til din kropsbygning.

Hvilket måske kan skyldes billeder du omgås med, jf. baggrundsbilledet på dit kostskema. . .

Men hit med nogle billeder, så kan vi se på det på en objektiv måde, hvor man selv har tendens til at være meget subjektiv (more, more, more!)

Link to comment
Share on other sites

Lad os nu lige byde den nye person velkommen, der muligvis ikke er så vant til at færdes på MOL, og derfor ikke har rutinen i internet formidling, eller normal MOL pli. Tvivlen må komme hende(?) lidt til gode.

RalleMalone: Kan du ikke komme med lidt mere info, f.eks. er du en pige/dreng, hvor meget træner du, hvad er dine mål, hvad er dine kropsmål etc.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Lad os nu lige byde den nye person velkommen, der muligvis ikke er så vant til at færdes på MOL, og derfor ikke har rutinen i internet formidling, eller normal MOL pli. Tvivlen må komme hende(?) lidt til gode.

Var det højden på 186 cm eller vægten på 79 kg, der fik dig på sporet, Sherlock? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg holder stadig på det er en kvinde. At spise 1300 kcal, at være fokuseret på at komme ned i vægt med fedt procent under 5, når man er mand og er 186cm, samt fokuseret på balder, og mave i sidende tilstand, er bare for sært til at jeg kan forholde mig til det. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg holder stadig på det er en kvinde. At spise 1300 kcal, at være fokuseret på at komme ned i vægt med fedt procent under 5, når man er mand og er 186cm, samt fokuseret på balder, og mave i sidende tilstand, er bare for sært til at jeg kan forholde mig til det.

Nu er jeg også blevet inspireret til at sidde resten af dagen og fokusere på min mave og mine balder.

Og det værste af det hele er at:

Ååååååh neeeeej:

Der stikker en delle frem!!!!!

AAaaaaaaaaa - Hjæææææælp!!!

Hvordan skal jeg nogensinde få sovet i nat?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share