Wuuuwu


Rallemalone
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Jeg holder stadig på det er en kvinde. At spise 1300 kcal, at være fokuseret på at komme ned i vægt med fedt procent under 5, når man er mand og er 186cm, samt fokuseret på balder, og mave i sidende tilstand, er bare for sært til at jeg kan forholde mig til det. :laugh:

Og måske endda også navnet Ralle Malone?

Link to comment
Share on other sites

Korrekt måling eller ej! En fedtprocent på de fem hører så sandelig ikke til normen men er dog mulig at opnåfor nogle. De mennesker jeg kender der har haft fedtprocenter nede i dette område har haft striver på røven (striber på tværs) og har absolut ikke haft den mindste smule fedt nogen overfladigste steder!

Hvis jeg skulle kommentere din diæt vil jeg sige at den minder meget om en decideret sultekur grundet det meget lave energi og fedtindhold. Ikke alle vil trives særligt længe på en sådan diæt og sundt er det næppe! De fleste mennesker der opnår en virkelig lav fedtprocent benytter sig formodentlig også af forskellige kosttilskud og/eller stoffer der skalæ hjælpe dem til at holde forbrændingen oppe når de i længere tid er i seriøst energiunderskud.

Vil tro at du bør tage en periode med højere energiindtag da dit stofskifte lyder temmelig trægt da du ikke rigtigt opnår nogrt videre med et så lavt energiindtag!

Med lidt kunnen og held vil du kunne bevare den lave fedtprocent!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share